لپ تاپ استوک دل precision 3510

مرجع:
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات لپ تاپ استوک دل Precision 3510

آیا به دنبال لپ تاپی می گردید که در عین توانایی بالا در طراحی، برای بازی های گرافیکی هم مناسب باشد؟ آیا قیمت، در کنار قابلیت های بالای سخت افزاری امری بسیار مهم برای شما است؟ اگر حتی یکی از موارد ذکر شده، از ویژگی های مورد نظر شما برای خرید لپ تاپ است، در خرید این مدل لپ تاپ شک نکنید. آیا می خواهید از توانایی ها و قابلیت های مدل Precision 3510 مطمئن شوید؟ پس در ادامه همراه ما باشید تا از ویژگی های خوب و کاربردی این لپ تاپ شرکت دل، که یکی از پنج شرکت مهم سازنده لپ تاپ در دنیا است، آگاهی کامل پیدا کنید.

نمایشگر این لپ تاپ 15.6 اینچ است. برای بیشتر افرادی که به دنبال لپ تاپی با اندازه صفحه متوسط می گردند، این مدل انتخاب بسیار خوبی است. این دستگاه 2.23 کیلوگرم وزن دارد که با توجه به امکانات و قابلیت هایی که ارائه می دهد، وزن بسیار مناسبی دارد. کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ FHD بوده و بدون اختلال، تصاویر را نشان می دهد. صفحه نمایش لپ تاپ مات است و همین باعث خسته نشدن چشمان کاربر در هنگام استفاده می شود. 

مناسب بودن وزن لپ تاپ Precision 3510 و در عین حال توانایی بالای آن برای اجرای برنامه ها این مدل را برای استفاده در سفر یا ماشین، راحت تر می کند. بدنه لپ تاپ ظریف و خوش دست می باشد که همین باعث شده تا از نظر شکل ظاهری، طرفداران زیادی داشته باشد.

درگاه و پورت های لپ تاپ

برای راه های ارتباطی با دستگاه، پورت های USB 3.0، HDMI ،VGA و docking را در دستگاه قرار داده اند. برای راحتی کاربر تعداد 3 پورت USB 3.0، تعبیه شده است. درگاه docking باعث شده تا مدیریت کارها برای کاربر راحت تر باشد. این درگاه کاربردی، در این مدل لپ تاپ قرار داده شده است. از این بابت کاربر هیچ کمبودی ندارد و به راحتی امکان برقرار ارتباط دستگاه با دیگر دستگاه ها صورت می پذیرد.

ویژگی های لپ تاپ Precision 3510

حافظه داخلی دستگاه ظرفیت 256 گیگا بایت را دارد. این حجم برای استفاده افراد در زندگی روزمره و انجام کارهای گرافیکی بسیار مناسب است. اما این تمام مطلب نیست. امکان ارتقای حافظه تا 2 ترابایت، این محصول را برای هر نوع و میزان استفاده ای مناسب می سازد. حتی گیمرهای حرفه ای و برنامه نویس ها نیز می توانند حافظه داخلی را با حافظه های پر سرعت   SSD تعویض نمایند. 

از دیگر ویژگی های بارز این لپ تاپ پردازنده قدرتمند آن است. پردازنده استفاده شده در دستگاه Core i7 نسل شش است. این لپ تاپ برای اجرای نرم افزارهای گرافیکی بسیار مناسب بوده و کاربرد اختصاصی دارد. برای به اجرا در آوردن برنامه های بسیار سنگین نگران نباشید و به راحتی آن ها را استفاده نمایید. 

توان محاسباتی دستگاه بسیار بالا است. اما علت این قابلیت پیشرفته را می توان استفاده از Core i7 6820HQ و رم 16 GBدر آن دانست. هم چنین گرفتن نمره بالای دستگاه در تست Geekbench، اثبات توان مصرفی بسیار مطلوب آن است. 

باتری استفاده شده در دستگاه، ظرفیتی معادل 62 وات ساعت دارد. هم چنین باتری به کار رفته لیتیومی و از نوع 4 سلولی است. سیستم عامل PRO مایکروسافت ویندوز 10 بر روی لپ تاپ اجرا می شود. 

قیمت های وسایلی مانند لپ تاپ که سازنده آن ها کشورهایی از خارج ایران است، طبق دلار محاسبه می شود. به همین دلیل، قیمت لپ تاپ اندکی نوسان دارد. این اتفاق شامل لپ تاپ مدلPrecision 3510  نیز می شود. برای خرید اینترنتی، از قبل اقدام به تحقیق جهت معتبر بودن سایت کنید. بعضی از سایت ها دارای فروش اقساطی نیز هستند. قیمت ارائه شده در سایت ها از اختلاف کمی برخوردار است. در صورت مشاهده قیمت های بسیار پایین، حتما از سلامت و اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید. 

سخن پایانی

اگر به دنبال لپ تاپی قوی با گرافیک عالی و قیمتی مناسب می گردید، در خرید لپ تاپ Precision 3510 شک نکنید. این لپ تاپ در سایت هنارک با برترین کیفیت به مشتریان ارائه می گردد. هم چنین این سایت سلامت کالا را در هنگام ارسال آن تضمین می کند. بسیاری از مشتریان سایت هنارک با یک بار خرید، به مشتری دائمی این سایت معتبر اینترنتی تبدیل می شوند. تمامی محصولات دیجیتال مانند:  لپ تاپ، کارت گرافیک و ... در این سایت برای عرضه به شما عزیزان وجود دارد. از این که تا پایان ما را همراهی کردید از شما سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ استوک دل precision 3510

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم