ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch R800

  • ضد آب
  • داشتن حسگر شمارش ضربان قلب
  • سازگار با انواع گوشی ها
  • دارای کنترل موسیقی
  • قابلیت مکالمه مستقیم
  • منبع شارژ بی سیم
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch R800

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch R800 در سال 2018 روانه بازار شد که این ساعت هوشمند نیز مانند ساعت های دیگر استفاده ورزشی و روزمره دارد و می توانند برای فغالیت های روزانه از آن استفاده کنند. طراحی این ساعت به شکل سپورت مناسب مناسب خانم ها و آقایان است. شما می توانید ساعتی هوشمند را با قیمتی مناسب در کیفیتی عالی داشته باشید.

نقد ظاهری ساعت هوشمند  Galaxy Watch R800

این ساعت هوشمند با فرم صفحه ی گرد دارای صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 1.3 اینچ و رزولوشن 360×360 است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 278 پیکسل بر اینچ است. که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. وزن ایده ال این ساعت 63 گرم است که دارای سیستم های عالی برای بهترین کارکرد است. جنس شیشه به کار رفته در این ساعت هوشمند گلکسی واچ گوریلا گلس است و بدنه آن از فلز می باشد و بند های آن که جنس لاستیک هستند به بدنه آن متصل می باشند و شما می توانید بند های آنرا عوض کنید نوع قفل بندهای آن نیز سگکی ساده می باشد.

مشخصات تخصصی ساعت هوشمند  Galaxy Watch

با اینکه ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت نصب سیم کارت ندارد اما می توانید با اتصال به بلوتوث گوشی خود از مکالمه با آن لذت ببرید و بلوتوث آن از نسخه ی 4.2 می باشد که علاوه بر آن می توانید به شبکه بی سیم وای فای و جی پی اس وصل شوید. این ساعت هوشمند گلکسی واچ با سیستم عامل تایزن سازگار با گوشی ها و تبلت های سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر است و یکی دیگر از ویژگی هایی که اکثر کاربران در خرید زیاد به آن دقت می کنند توانایی سازگاری آن با گوشی های  Iphone 5 به بالا و iOS 9.0 به بالا است.

ساعت Galaxy Watch R800 با تراشه  Dual core سرعت عمل خوبی را برای شما فراهم می کند. ظرفیت رم این ساعت 750 مگابایت است. که شما می توانید به جز اپلیکیشن هایی که خود سامسونگ برای این ساعت فراهم کرده است را نصب کنید و از آنها لذت ببرید. از این ساعت هوشمند می توانید برای موسیقی ها ی خود نیز استفاده کنید و در این راستا بدانید که دارای کنترل موسیقی است.

ظرفیت باتری ساعت هوشمند گلکسی واچ 472 میلی آمپر ساعت است که یک ویژگی منحصر به فرد آن می باشد و  کاربران در آن بسیار دقت می کنند و مورد پسند بسیاری از مردم در سراسر دنیا است بر مبنای اطلاعاتی که سامسونگ بیرون داده است در صورتی که از ساعت خود زیاد کار نکشید این ساعت هوشمند می تواند تا 7 روز با یک بار شارژ کردن فعالیت کند. این ویژگی عالی در ساعت های هوشمند بسیار کم است و سامسونگ با به روزرسانی نرم افزار آن مصرف شارژ را به عداقل برساند. و تنها اقلام همراه آن یک شارژ وایرلس می باشد.

یکی دیگر از خصوصیات این ساعت این است که می تواند فعالیت های شما را بپاید و با راحتی فعالیت های ورزشی خود را با آن اندازه گیری کنید. این ویژگی به خاطر داشتن قابلیت ها و حسگر های عالی در آن است. این حسگر ها شامل شتاب سنج, ژیرسکوپ, سنجش نور محیط و شمارش ضربان قلب هستند با این ساعت هوشمند می توانید در اول صبح تا اخر شب فعالیت های خود را تنظیم کنید و می توانید در صبح ها  برای بیدار شدن از آن استفاده کنید و در صورت پیاده روی کردن و ورزش کردن از اطلاعات مفید آن بهره ببرید. این ساعت عالی ضد آب است و می توانید در شنا کردن آنرا به همراه داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سلام جناب ..عزيز موجوده اين ساعت.ممنونم

سلام جناب ساعت هوشمند سامسونگ <br /> آیا مدل اين ساعت r800 هستش یا واچ ۳<br /> بعد ساعت آکبند هستش دیگه،ممنون

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام مدل r800 و آکبنده

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch R800

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم