هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

  • پخش کردن صدا با کیفیتی عالی
  • قابلیت پخش 22 ساعت موسیقی با کیس شارژ
  • دارای کنترلر لمسی
  • حاوی نشانگر ال ای دی
  • دارای دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی
  • یک ساعت استفاده با سه دقیقه شارژ
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus یکی دیگر از محصولات ایرپاد شرکت سامسونگ است که می توانید آن را به ویژه برای گوشی های سامسونگ خود بخرید چون قابلیت سازگاری بی نظیر با این گوشی ها است. شما می توانید با وجود ویژگی های عالی آن از قیمت مناسب آن نیز بهره مند شوید زیرا کیفیت صدا و اتصال آن این هدفون را به یکی از بهترین محصولات سامسوگ تبدیل کرده است و کاربران را در سراسر دنیا به خود جذب می کند. از نظر ظاهری و طراحی بیرونی می توانیم به شما بگوییم که این هدفون از طراحی ویژه ای نسبت به هدفون های قبل برخوردار نیست و ظاهری ساده و مانند سری قبل را دارد.

نقد مشخصات هدفون بی سیم سامسونگ

هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Plus با سه رنگ جداب سفید , مشکی, آبی با وزن 6.3 گرم عرضه ی بازار شده است. این هدفون با ویژگی اتصال بی نظیرش خود را در میان محصولات سامسونگ به خوبی برای کاربران جذاب کرده است نوع اتصال آن بی سیم و به صورت سریع و آسان می باشد که دسترسی به آن راحت تر است و خوب است بدانید که علاوه بر سازگاری عالی با اندروید و محصولات سامسونگ می تواند به آسانی به محصولات اپل نیز وصل شود اما بهترین کیفیت و قوی ترین سطح اتصال را می توان در کنار گوشی های سری ایفون برای این هدفون رقم زد.

هدفون بی سیم سامسونگ مناسب برای آقایان و خانم ها برای مکالمه, ورزش, و کارهای روزانه است که با بلوتوث می تواند به گوشی شما وصل شود و صداهای مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت بخش کند. از طرفی دیگر قرار گرفتن این هدفون به صوت کامل در گوش احتمال افتادن و اسیب دیدن آن را کمتر می کند و برای همین مناسب ورزشکاران نیز می باشد.

شارژ هدفون  Galaxy Buds plus

نکته مهم دیگر این هدفون که هر کاربری در خرید آن دقت زیادی باید به خرج بدهد ظرفیت باتری آن است که 85 میلی آمپر ساعت می باشد. میزان نگهداری شارژ در این هدفون ها با هر بار شارژ کامل 11 ساعت می باشد در این مدت شما می توانید به موسیقی و یا مکالمه بدون وقفه با خیالی راحت مشغول باشید که اگر کیس شارژ را در نظر بگیریم به 22 ساعت افزایش می یابد. کیس شارژ آن مجهز به باتری با ظرفیت 270 میلی آمپر است. یک ویژگی جذاب در رابطه با موضوع شارژ آن امکان استفاده از هدفون Galaxy Buds plus به مدت یک ساعت با 3 دقیقه شارژ کردن آن است.

 نکته ی جالب در این هدفون  برای کاربران گوشی های سری Galaxy S10  و +S10 و A سامسونگ این است که کیس شارژ Galaxy Buds Plus از قابلیت  powershare پشتیبانی می کند و به صورت بی سیم و تنها با قرار دادن روی گوشی شارژ می شود برای همین استفاده آن برای کاربران این گوشی توصیه می شود طراحی کیس شارژ بیضی شکل آن مانند نسل قبل است و کوچک بودن این محفظه شارژ می تواند آنرا به آسانی در جیب شما جا کند و همراه همیشگیتان باشد. وزن کیس شارژ آن39.6 گرم است

یکی دیگر از قابلیت های این هدفون با کیفیت و شیک سامسونگ وجود نشانگر ال ای دی است و ویژگی های خاص آن داشتن دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی و حذف نویز است که اگر در مکان های پر سر و صدا قرار گرفتید می توانید با تمرکز به گوش دادن موسیقی یا مکالمه خود بپردازید و صدای شما به صورت واضح به طرف مقابل برسد.

 کیفیت صدای پخش شده این هدفون ها برای هر سبک موسیقی مناسب است و در بخش شدن موزیک و صدا از هدفون به داخل گوش بازهم کیفیت خوبی را ازآن خود کرده است که می توان از آن در جاهای خلوت مانند کتابخانه ها و کافه ها نیز استفاده کرد.

درایو های هدفون Galaxy Buds Plus توسط شرکت AKG طراحی شده اند. از خصوصیات ناب آن می توان به وجود کنترلرلمسی اشاره کرد که کاربران زیادی در خرید آن به این ویژگی توجه می کنند. در هدفون گلکسی  Buds Plus سه سنسور شتاب سنج, Hall  و IR وجود دارند تا کاربر بتواند بهترین ها را به کارگیرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم