هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

  • دارای نشانگر ال ای دی
  • دارای سه میکروفون روی هر گوشی
  • قابلیت حذف صدای مزاحم
  • حداکثر عمر باتری برای پخش موسیقی 8 ساعت
  • قابلیت پخش 21 ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژ
  • سازگاری با گوشی های اپل
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live از جدیدترین هدفون بی سیم شرکت سامسونگ می باشد. این هدفون دارای طراحی و شکلی جدید است شکل آن با یک لوبیا طراحی شده است. برای خرید این هدفون تمام ویژگی های لازم را ذکر می کنیم. این شرکت تمام اجزای هدفون را در کنار هم چیده است و آن را به شکل لوبیا درآورده است که این شکل آنرا به یک هدفون راحت و خوش دست تبدیل کرده است. وزن هدفون Galaxy Buds Live 47.8 گرم می باشد که مناسب خانم ها و آقایان در کارهای عمومی و مکالمات است.

سایر مشخصات هدفون بی سیم  Galaxy Buds Plus

هدفون بی سیم سامسونگ مجهز به تراشه ی MCM 43015 است. درایو های 12 میلی متری موجود در این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است و هدفون بی سیم Galaxy Buds Live دارای فناوری بلوتوث از نسخه 5.0 است و این امکان اتصال آسان سریع و با کیفیتی را برای کاربران فراهم می کند. این هدفون دارای یک ویژگی عالی دیگر است که آن هم پشتیبانی از پروفایل های A2DP , HFP و  AVRCP بهره مند است. و نوع اتصال آن به گوشی های شما بی سیم می باشد.

همان طور که هر کاربری می داند این محصولات ایرپاد سامسونگ توانای اتصال عالی را دارند و می توانند خیلی قوی و با کیفیتی عالی به گوشی های سامسونگ متصل شوند و سازگار با گوشی هایی با سیستم عامل اندروید 5.0  و همچنان بالاتر با رم بیشتر از 1.5 گیگابایت است. این هدفون Galaxy Buds Live توانایی اتصال به محصولات اپل هم دارد و می تواند با گوشی های iPhone7 و مدل های بالاتر اپل سازگازی یابد و بدون نگرانی از قطع شدن آن می توانید به موسیقی و پادکست مورد علاقه خود گوش دهید و از کیفیت عالی آن لذت ببرید.

شرکت سامسونگ برای هدفون مدل Galaxy Buds Live دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی در نظر گرفته که توانایی حذف نویز اطراف را دارد و می تواند صدا را با کمترین نویزمحیط به طرف برساند. همچنین یک خصلت ناب و عالی که در خرید آن باید بدانید وجود هدفون یک واحد انتخاب صدا  Voice Pickup Unit برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه درست شده است.

کیفیت صدا در این هدفون ها بسیار عالی است و شما می توانید انرا برای گوشی های اندروید خود انتخاب کنید اعم از ترس کیفیت صدای آن زیرا می توانید در مکان های هرچند پرجمعیت و پر سر وصدا از آن بهره ببرید. این محصول جدید با شکل لوبیایی و خوش دست بودنش دارای طرحی است که آنرا به یکی از راحت ترین هدفون های شرکت سامسونگ تبدیل کرده است و ارگونومی در آن اولین حرف را می زند.

باتری هدفون سامسونگ

ویژگی که هر کاربر در هنگام خرید این محصول به آن دقت ویژه ای می کند عمر باتری این هدفون است. هر کدام از این هدفون های  Galaxy Buds Live از یک باتری با ظرفیت 60 میلی آمپر مجهز شده است و حداکثر عمر آنها 8 ساعت می باشد و شما می توانید به مدت 8 ساعت بدون نگرانی از حجم شارژ آن به صورت مداوم به موسیقی ها و پادکست های خود گوش دهید. عمر باتری این هدفون ها در صورت روشن بودن حذف صدای مزاحم برای مکالمه به 4.5 ساعت می رسد و با خاموش بودن این قابلیت به 5.5 ساعت مکالمه می رسد و همچنین در صورت استفاده از کیس شارژ این هدفون عمر آن برای گوش دادن به موسیقی به 21 ساعت می رسد و یک قابلیت جذاب و کاربردی آن پخش 60 دقیقه موسیقی در ازای 5 دقیقه شارژ می باشد می توانید از این هدفون در طول روز از پادکست ها و موسیقی های خود لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم