لپ تاپ لنوو T250 نسل دوم

  • دارای باتری 6 سلولی با حداکثر 4ساعت عمر
  • دارای نوردهی ال ای دی
  • دارای سیستم ضد نویز
  • دارای سیستم خنک کننده و فنی قوی

 

 

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

لپ تاپ لنوو T250

لپ تاپ لنوو T250 با پردازنده ی i5 نسل 2 استوک یکی از لپ تاپ های لنوو است که با قیمت مناسبی آنرا نمی یابید. طراحی این لپ تاپ بیشتر مناسب حرفه ای ها و جوانان می باشد زیرا کاربران اداری از این سبک لپ تاپ ها استفاده نمی کنند.

نقد لپ تاپ لنوو

صفحه کلید لپ تاپ لنوو دارای سیستم ضد نویز و نرم و راحتی است اما به نظر می رسد که در به کاربردن تایپ سریع پرسروصدا به نظر بیاید و فضای بزگتری برای صفحه کلید بزرگتری وجود داشت زیرا کلیدها فاصله کافی از هم نداردند این کلیدها به دلیل داشتن طرح مقعر خوش ساخت به نظر می رسند. گرچه وجود ترک پوینت در حد متوسط است و خیلی نمی توان روی آن حساب کرد اما برای گشت و گذار به جای مالتی تاچ پد می توانید از آن استفاده کنید. بلندگوهای موجود در سمت راست و چپ لپ تاپ لنوو صدای مطلوب و متوسطی را برای تماشای فیلم فراهم می کند.

لپ تاپ لنوو دارای سیستم خنک کننده و فنی قدرتمند است و بدون تولید هیچ صدایی به خوبی کار می کنند. از سنسورهای موجود در این سیستم می توان از سنسور اثر انگشت به عنوان رمز عبور استفاده کرد. این لپ تاپ دارای قابلیت اتصال به شبکه ی وای فای و بلوتوث است. وزن ایده ال آن 2.50 کیلوگرم است و دارای 4G DD3 رم است که یک لپ تاپ بسیار مناسبی را برای شما فراهم کرده است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش آن  14 اینچی HD دارای نوردهی LED ست و کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ لنوو با وجود قیمت آن نسبتا خوب است و از بسیاری از لپ تاپ ها با کیفیت تر است و صفحه نمایش آن در نمایش رنگ ها و درخشندگی تصاویر درآن در سطح عالی است.

پردازنده ی لپ تاپ استوک لنوو T250

این سیستم دارای پردازنده ی i5 با پردازنده ی گرافیکی intel HD است این پردازنده برای عملیات پایه مالتی مدیا و بازی های سبک و ابتدای خوب می باشد امااگر می خواهید کارهای سنگین تری را مانند گیم های مناسب را روی آن نصب کنید و یک کاربر گیمر هستید بهتر است به دنبال یک دستگاه با پردازنده ی گرافیکی بهتری باشید. لپ تاپ لنوو دارای سخت افزار متنوعی است که به جز پردازتده آن می توان به تکنولوژی اپتیموس و هارد 320HDD اشاره کرد.

باتری

باتری 6 سلولی موجود در T520 3 ساعت و 30 دقیقه عمر داردو اکثرا به 4 ساعت می رسند. عمر باتری در نسل اول آن نیز همین مقدار است اما 15 اینچی های سندی بریج به 4 ساعت و 13 اینچی ها نیز به 5 ساعت می رسند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ لنوو T250 نسل دوم

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم