لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad W541

  • لپ تاپ استوک لنوو Lenovo ThinkPad W541
  • بهره گیری از حافظه ی هارد 500 گیگابایتی
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی LED اچ دی
  • مجهز به پردازنده ی Intel Core i7
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایتی
  • پشتیبانی از درایو نوری
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قابلیت های لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad W541

آخرین سیستم کمپانی لنوو از سری محصولات W540 لپ تاپ کاری و صنعتی ThinkPad W541 می باشد که به دلیل کاربری صنعتی و قدرت پردازشی که دارد قیمت نسبتا بالایی را دارد. کمپانی لنوو از جمله شرکت های نامدار و موفقی در زمینه ی تولید لپ تاپ های صنعتی، کاری و با کیفیت بوده که تا به امروز توانسته در بازار رقابت نامی نیک از خود به جا بگذارد. در ساخت لپ تاپ استوک مورد بررسی از یک پردازنده ی قوی به همراه کارت گرافیکی قدرتمندی استفاده شده است که به راحتی از پس اجرای سنگین ترین برنامه ها برمی آید. کارت گرافیکی در پردازش های سیستمی و محاسباتی به نحو مطلوبی به پردازنده ی اصلی کمک می کند. به دلیل کاربری صنعتی و استفاده از این سیستم در محیط های آزمایشگاهی و کارخانه ها و... در هنگام طراحی صفحه کلید لنوو ترک پوینت را فراموش نکرده و آن را نیز برای سهولت در به سرانجام رساندن کارها و افزایش کارایی و قابلیت های سیستم در داخل کیبورد به کار برده است. ترک پوینت که جایگزین ایده آلی برای ماوس و تاچ پد بوده در محیط هایی که کاربران باید با دستکش کار کنند و به همین خاطر کار با ماوس و تاچ پد میسر نمی باشد بسیار کارآمد بوده و می توان تمامی کارهای مورد نیاز خود را بدون ذره ایی وقفه انجام داد. بهره گیری از نمایشگر LED مجهز به روکش مات نیز یکی از مزیت های این سیستم به حساب می آید که در محیط های روشن بسیار خارق العاده عمل می کند و از انعکاس و بازتاب نورهای زائد و مزاحم ممانعت می کند. قابلیت نمایشگر تنها به همین ختم نمی شود. ناگفته نماند که صفحه نمایش از کیفیت تصویر FULL HD برخوردار می باشد  که برای همچین لپ تاپ کاری و قدرتمندی بسیار خوشایند می باشد، زیرا شما می توانید رندر و خروجی کارهای خود را با کیفیت و وضوح بالایی بر روی نمایشگر مشاهده نمایید. تا به حال سه دلیل برای آنکه بفهیم این لپ تاپ کاربری صنعتی و کاری عالی ایی دارد را بیان کردیم که با پی بردن به مجموعه کامل و به روز پورت ها بیشتر به این نتیجه می رسیم که این محصول یک سیستم برای محیط های صنعتی و آزمایشگاهی و اجرای برنامه های سنگین می باشد. تعداد پورت های کامل دست و بال کاربران را برای اتصال هر گونه وسیله جانبی دیگری به لپ تاپ باز گذاشته است. . وزن سبک آن که 2.7 کیلوگرم می باشد که حمل و نقل آن برای کاربران راحت است و می توان در سفر های کاری خود آن را به همراه داشت.




نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ کاری لنوو
ThinkPad W541

نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ  Lenovo W541 از جمله نقاط قوت آن به شمار می آید که از کیفیت تصویر بی نظیری برخوردار می باشد. کیفیت تصویر لپ تاپ دست دوم لنوو ، FULL HD  بوده که سبب ایجاد تصاویری کاملا شفاف، واضح و زنده می شود که شما را با یک تجربه دیداری متفاوت روبرو می کند. هنگامی که نمایشگر کیفیت بی نظیر و بالایی داشته باشد کاربران می توانند دستاورد های خود و طراحی هایی که با سیستم انجام داده اند را با کیفیت و وضوح عالی ایی تماشا نمایند که این خود می تواند به تنهایی رضایت آنها را جلب نماید. روشنایی و کنتراست موجود در این لپ تاپ لنوو نسبت به سایر مدل های دیگر بهتر بوده است و رنگ ها با طیف وسیع تری بر روی نمایشگر 15.6 اینچی ظاهر می شوند. صفحه نمایش لپ تاپ استوک ThinkPad W541 با روکشی مات و ضد تابش ساخته شده که به خوبی قادر است تا از انعکاس و بازتاب نور جلوگیری کند که در نتیجه بهره گیری از این قابلیت کاربران به راحتی می توانند در فضاهای روشن و با شدت نور زیاد بدون هیچ گونه نگرانی ایی به انجام کارهای خود بپردازند. لپ تاپ Workstation استوک Lenovo thinkpad w541  دارای اسپیکرهای داخلی استریو بوده که از کیفیت صدایی مطلوبی برخوردار می باشند. اسپیکر ها هنگام پخش صدا ها نویز و صداهی اضافی موجود را از بین می برد و در نهایت صدایی رسا و خالصی را به گوش کاربران می رساند. همچین سیستمی با این چنین قابلیت های منحصر به فردی که در زمینه ی تصویر و صدا دارد می تواند به شما این امکان را بدهد شما تا آخر هفته ی خود را در کنار خانواده تان به تماشای فیلم بپردازید. امروزه اکثر لپ تاپ ها مجهز به وبکم بوده اند تا کاربران امکان برقراری تماس های تصویری را داشته باشند. وبکم تعبیه شده بر روی نمایشگر با کیفیت تصویر اچ دی که دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ویدیوهای شفافی را ضبط نمایید و حتی از آن به عنوان فناوری ردیابی چهره نیز استفاده نمایید و برای قفل کردن لپ تاپ تان از آن بهره ببرید.

لذت تایپی شیرین به لطف کیبورد ارگونومیک

لپ تاپ تینک پد لنوو دارای یک صفحه کلید ارگونومیکی بوده که کلید ها با یک آرایه ی کامل و چشم نوازی در کنار هم قرار گرفته اند. هنگام استفاده ا زصفحه کلید و تایپ متون احساس بسیار خوبی به شما دست می دهد. نرم و روان بودن کلید ها و همچینن بهره گیری از سطح صیقلی و مربعی شکل برای آن ها موجب می شود تا انگشتان به راحتی بر روی کلید ها سر بخورند و تنها با فشاری کوچک عمل کنند. اندازه ی بزرگ لپ تاپ فضای لازم برای بخش عددی مجزا را میسر ساخته و جدای از این موجب شده تا کلید ها در اندازه ی بزرگی طراحی شوند. یکی از نقاط قوتی که کیبورد لپ تاپ ThinkPad W541 دارد و استفاده از آن را در محیط های کارگاهی، آزمایشگاهی ، کارخانه ها و... مجاز کرده قابلیت ضد نفوذ مایعات در آن می باشد. همان گونه که در بالا اشاره کردیم لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو در وسط صفحه کلید دارای یک جوی استیک می باشد که در هنگام تایپ کردن و بهره گیری از کیبورد کار پیمایش صفحات را برای کاربران آسان نموده است و دیگری نیازی به استفاده از ماوس نخواهند داشت. کمپانی لنوو همواره سعی بر آن دارد تا سیستم های خود را روز به روز بهتر طراحی کند و ایرادات سری های قبلی را در مدل های جدید حذف نماید. تاچ پد لپ تاپ تینک پد W541 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و نسبت به مدل های پیشین خود بهبود چشمگیری داشته است. سطحی صاف و صیقلی که به راحتی نشانگر ماوس را به حرکت درمی آید.

مشخصات فنی و سخت افزاری لپ تاپ لنوو ThinkPad W541

لپ تاپ W541 از پردازنده مرکزی و بسیار قدرتمند Core i7 و همچنین نسل چهارم پشتیبانی می کند. کارت گرافیکی ای که در بخش سخت افزاری لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو به کار گرفته شده از سری کوادرو (Quadro) شرکت انویدیا (Nvidia) بوده. کارت گرافیکی NVIDIA Quadro K2100 با دو گیگابایت حافظه قابلیت نصب و اجرای هر نوع برنامه ی سنگینی اعم از تری دی مکس، فتوشاپ، برنامه های تدوین فیلم و عکس، حسابداری و... را دارد. این سیستم را با جرات می توان یک لپ تاپ حرفه ای خواند که برای رندر، تدوین و پردازش بسیار پر توان و قوی عمل می کند. پردازنده لپ تاپ دست دوم لنووW541 برای ذخیره سازی داده ها و محتواها مجهز به یک رم 8 گیگابایتی قابل ارتقا بوده. رم DDR3 در کنار حافظه ی داخلی 500 گیگابایتی SSD سرعت پردازش فوق العاده ای را به کاربر ارائه می دهد و می توان هر گونه برنامه ایی را روی آن نصب و اجرا کرد خصوصا برنامه های شبیه سازی ، تدوین ، محاسبات سنگین را به راحتی و بدون هیچ گونه کندی ای نصب کرد و با سرعت پردازش عالی آن نهایت لذت را از کار کردن با این لپ تاپ ببرید. در ساخت لپ تاپ لنوو ThinkPad W541 از 4 عدد اسلات که در کنار هم قرار گرفته اند، به منظور ارتقای حافظه ی رم استفاده شده است که می توان فضای ذخیره سازی را تا 32 گیگابایتی افزایش دهید. لپ تاپ W541 با سرعت بالایی روشن می شود و همیشه به روز است و توانایی اجرای آن بسیار زیاد است. داده ها، برنامه ها و اطلاعات با سرعتی معادل 2.8 گیگاهرتز پردازش می شوند که این عدد تا 3.8 گیگاهرتز در صورت نیاز قابل ارتقا می باشد. جدا از حافظه ی رم و هارد دیسک این سیستم از یک حافظه ی کش 6 مگابایتی نیز پشتیبانی می کند. به لطف همچین سخت افزار قدرتمند و حافظه های داخلی بالا این سیستم را یک لپ تاپ Workstation  می نامند که هم مقاومت بدنه ایی خارق العاده ایی دارد هم اینکه در طراحی و ساخت آن از بهترین مواد و فناوری ها استفاده شده است. لپ تاپ های با کاربری صنعتی به دلیل کارایی ایی که دارند نسبت به مدل های دیگر از تعداد پورت ها و راه های ارتباطی بیشتری برخوردار می باشند. پورت ها در لبه های چپ و راست با چیدمان خاص و مرتبی توزیع شده اند که دسترسی به آن ها آسان بوده. پورت های تعبیه شده عبارتند از: درگاه USB 3.0، کارت خوان، قفل فیزیکی، درایو نوری، پورت VGA، جک صوتی. لپ تاپ ThinkPad W541 سیستم امنیتی بالایی دارد، قفل کردن لپ تاپ به لطف حسگر اثر انگشت قدرت حفاظت از اطلاعات را بیشتر نموده است. وای فای و پورت LAN امکان اتصال به اینترنت را میسر ساخته اند که با وجود این قابلیت ها شما می توانید ساعت ها در گوگول و وب به جستجو بپردازید و دنبال مطالب مورد نیاز خود بگردید. قابلیتی دیگری که در این لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو وجود دارد بلوتوث می باشد  که می توان از این طریق به تبادل و رد و بدل کردن اطلاعات با لوازم هوشمند و الکترونیکی دیگر پرداخت یا با کمک برنامه هایی همچون SHAREit می توانید داده ها و اطلاعات پر حجم تان را با سرعت بیشتر جابه جا کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.7 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایتی
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K2100
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
HD Web Camera
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_درایورهای لپ تاپ

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایتی
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K2100
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.7 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
HD Web Camera
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_درایورهای لپ تاپ

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad W541

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم