تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A P205

  • داشتن قلم
  • قابلیت نصب سیم کارت
  • پشتیبانی از کارت حافظه microSD
  • داشتن دوربین با قابلیت زوم دیجیتال
  • استفاده مداوم به مدت 11 ساعت
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A P205

تبلت سامسونگ گلکسی تب A  یک تبلت جدید میان رده سامسونگ می باشد که در سال 2019 عرضه ی بازار شد. این تبلت برای کسانی که انتظار زیادی از این محصولات ندارند عالی است. این تبلت دارای دو نسخه 1. قابلیت نصب سیم کارت با نام P205 2.بدون سیمکارت P200 می باشد. پس این می تواند تنوع قیمت این مدل را ثابت کند.

نقد مشخصات تبلت

تبلت گلکسی تب A P205 قابلیت نصب سیم کارت و مکالمه را دارد و یک ویژگی خوب این است که دارای قلم است . جنس بدنه ی این تبلت از پلاستیک می باشد که وزن آن 325 گرم است و شما با این وزن می توانید او را همراه همیشگی خود به حساب بیاورید. رنگ ها موجود در بازار برای ایت تبلت خاکستری و مشکی می باشند.

صفحه نمایش این تبلت 8 اینچ با تراکم پیکسلی 283 پیکسل بر اینچ است و همزمان قابلیت دریافت چند لمس را دارد. تبلت گلکسی تب  A با سیستم عامل اندروید بلندگو و جک 3.5 میلی متری دارد و همچنان دارای باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر بر ساعت می باشد که غیر قابل تعویض است و می توانید برای 11 ساعت به صورت مدام از آن بهره ببرید. حسگرهای کاربردی و موجود در این تبلت شتاب سنج , قطب نما , مجاورت می باشند

ظرفیت داخلی تبلت گلکسی تب  A 32 گیگابایت است که دارای کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت می باشد و مقدار رم آن 3 گیگابایت است.

تراشه

تراشه این تبلت از اکسینوز 7904 بهره می گیرد که دارزای پردازنده ی 8 هسته ای و پردازنده ی  گرافیکی Mali-G71 MP2 می باشد. که سرعت خدمات را برای شما فراهم می کنند.

ارتباطات

این تبلت با داشتن قابلیت مکالمه داای شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G است که همین طور می تواند به وای قای بلوتوث (نسخه 5.0) و جی پی اس وصل شود. تبلت سامسونگ گلکسی تب A از درگاه  USB با نوع Type C استفاده می کند.

دوربین

این تبلت دارای یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی می باشد. دوربین اصلی با قابلیت 8 مگاپیکسل قابلیت زوم دیجیتال تا چهار برابر, قابلیت فوکوس خودکار , ثبت موقعیت مکانی , قابلیت ویرایش عکس ها و فیلمبرداری با 1080 پیکسل را دارد. دوربین سلفسی تبلت گلکسی تب A دارای کیفیت 5 مگاپیکسلی است

این تبلت برای کسانی که دنبال محصولی خوش دست و قلم دار و میان رده هستند یکی از بهترین تبلت های شرکت سامسونگ با قیمتی مناسب می باشد و می توانید برای خرید آن همین الان اقدم فرمایید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A P205

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم