تبلت سامسونگ Galaxy Tab S5e T725

  • داشتن حسگر تشخیص اثر انگشت و چهره
  • دارای بلندگو از استاندارد دالبی اتموس
  • پشتیبانی از کارت حافظه microSD
  • قابلیت مکالمه و نصب سیم کارت
  • وزنی سبک با 400 گرم
  • امکان استفاده با شارژ کامل به مدت 14 و نیم به صورت مداوم 
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد تبلت سامسونگ Galaxy Tab S5e T725

تبلت Galaxy tab S5e یکی از محصولات شرکت سامسونگ است که دارای نمایشگری با سایز 10.5 اینچی AMOLED می باشد. رزولوشن این تبلت 2560×1600 پیکسل و با تراکم 274 پیکسل بر اینچ تصاویر را برای شما نمایش می دهد. تبلت گلکسی تب اس e5 از ئزن بسیار سبکی برخوردار است که می توانید آنرا به هرجای حمل کنید این وزن ایده ال 400 گرم می باشد و ضخامت آن 5.5 میلیمتر می باشد. برای خرید تبلتی خوش ساخت در قیمتی مناسب می توانید این گزینه را با قیمتی خوب انخاب کنید.

طراحی زیبای آن در رنگ های زیبای طلایی, نقره ای و مشکی کاربران زیادی را به خود جذب می کند. این تبلت قابلیت دریافت چند لمس هم زمان را دارد و میتوانید سیم کارت را روی آن نصب کنید.

ظرفیت داخلی این تبلت 64 گیگابایت است و می تواند فضای مناسب برای اپلیکیشن ها و موزیک های شما داشته باشد. و می توان این میزان را با استفاده از کارت حافظه microSD افزایش داد که حداکثر ظرفیت این کارت حافظه 512 گیگابایت می باشد. تبلت Galaxy tab S5e دارای رم می باشد که مقدار آن 4 گیگابایت است.

با این که می توانید از سیم کارت در این تبلت استفاده کنید پس می توانید با شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G وصل شوید. همچنین تبلت گلکسی تب 5e دارای سیستم مکان یابی جی پی اس است و نسخه ی بلوتوث آن 5.0 می باشد.

تراشه

تراشه ی به کارفته برای خدمات سرعت آن SDM670 اسنپدراگون است که دارای پردازنده ی مرکزی Octa-core و پردازنده ی گرافیکی Adreno 615 است.

دوربین

تبلت Galaxy Tab S5e دارای یک دوربین در پشت با رزولوشن 13 مگاپیکسل می باشد. عکس های مناسب و نسبتا خوبی را می توانید با آن بگیرید اما انتظار داشتن از یک دوربین تبلت برای عکاسی عالی انتظاری بی جا می باشد. این تبلت دارای فلش LED نیز است.

دوربین 13 مگاپیکسل مجهز به فوکوس خودکار, با قابلیت ثبت مکان جغرافیایی تصاویر و فیلم ها, قابلیت پانوراما ,HDR و تشخیص چهره, فاصله کانونا لنز 23 میلی متر است.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسل دارای کیفت خوبی برای برقراری تماس های تصویری است.

قابلیت ها

تبلت گلکسی تب اس 5e مجهز به شتاب, سنج قطب نما, زیرسکوپ, اثر انگشت و همچنین این تبلت بی نطیر توانایی تشخیص چهره هم دارد.

این تبلت با داشتن اسپیکرهای از استاندارد دالبی اتموس مناسب و عالی برای تماشای فیلم ها و موسیقی می باشد و دارای جک 3.5 است. تبلت کلکسی تب S5e با داشتن باتری 7040میلی آمپری با یک بتار شارژ کامل به شما امکان استفاده را به مدت 14 ساعت و 30 می دهد که می توانید مدام با آن کار کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S5e T725

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم