لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 430g3

  • لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 430g3
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایت
  • دارای پردازنده Intel Core i5-6300U
  • دارای حافظه ی کش 3 مگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 13 اینچی
  • مجهز به حافظه 4  گیگابایتی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 430G3

در زبان انگلیسی به سیستم های انبار شده، یا دستگاه هایی که خط تولیدشان متوقف شده و به فروش نرفته اند، لپ تاپ های استوک می گویند. لپ تاپ های استوک در واقع هیچ ایرادی ندارند و در ساخت آن ها قطعات و لوازم با کیفیتی به کار رفته است.بعضی از لپ تاپ ها به آن دلیل استوک می باشند که تنها برای تست چند ساعت کار کرده اند و به سبب آنکه از کارت درآورده شده اند دیگر نمی توان به آن ها لقب کالای آکبند را القا کرد. لپ تاپ های استوکی که در فروشگاه اینترنتی هنارک عرضه می شوند تماما شامل بدنه ایی سالم و عاری از هر گونه از خط و خشی می باشند و همگی به خوبی تست شده اند تا از سالم بودن آن ها اطمینان کامل حاصل شود. پس می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید سیستم مورد نظر خود نمایید. مزیت قابل توجهی که لپ تاپ های استوک نسبت به لپ تاپ های آکبند و تازه دارند مقرون به صرفه بودن شان می باشد، زیرا لپ تاپ های نو زا لحاظ قیمت بسیار گران می باشند و نیاز به بودجه ی زیادی برای خریدشان است. دستگاهی که در این مقاله می خواهیم درباره ی خصوصیات و قابلیت های آن صحبت کنیم لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 430G3 ساخت کمپانی نام آور اچ پی می باشد که با بدنه ایی مقاوم و مستحکم روانه بازار شه است. لپ تاپ نامبرده از لحاظ امکانات بخش سخت افزاری نیز از مطلوبیت خوبی برخوردار می باشد و جزء لپ تاپ های قدرتمند موجود در بازار به شمار می آیند. بهره گیری لپ تاپ ها از پردازنده های کمپانی اینتل آن هم نسل شش عملکرد بی نهایت عالی ایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. خوشبختانه لپ تاپ استوک اچ پی مجهز به پردازنده ی اینتل Core i5 از سری شش می باشد که امکان نصب هر گونه برنامه ایی را برای مخاطبین خود فراهم آورده است. کاربران می توانند با خیالی آسوده برنامه های سنگین و نیمه سنگین خود را نصب و بدون ذره ایی کندی در اجرا استفاده نمایند. لپ تاپ دست دوم اچ پی را به لطف بهره گیری از نمایشگری 13 اینچی و ابعاد فیزیکی 325×233×20 میلی متری و همچنان وزن 1.5 کیلوگرمی می توان سیستمی همراه و جمع و جور پنداشت و در مسافرت های خود به راحتی آن را با خود حمل کرد. در سفر های خود سیستم را به همراه داشته باشید و در اوقات فراغت به وسیله ی انتقال عکس ها از طریق ذخیره روی فلش مموری و اتصال آن به پورت USB لپ تاپ به تماشای عکس هایی که گرفته اید بپردازید. لپ تاپ همسفر اچ پی تصاویر را با کیفیت HD در معرض دید مخاطبین خود قرار می دهد. خروجی و رندرینگ تصاویر تولید شده بر روی نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1366×768 پیکسل همراه می باشند که به راحتی قادر است تا رضایت کاربران را به خوبی جلب نماید. اسپیکر های نواری شکل به امتداد صفحه کلید توانایی خارق العاده ایی در زمینه ی تولید صداهای با کیفیت و رسا دارد. اسپیکر ها با فناوری DTS Studio Sound ادغام شده اند که در هنگام تماشای فیلم و موسیقی اصوات پویا و زنده ایی را به گوش شما می رساند.


لپ تاپ اچ پی 430g3


اتصالات و راه های ارتباطی لپ تاپ اچ پی ProBook 430G3

رایانه ها و لپ تاپ ها امروزه به پورت های متعددی برای راحتی کار با آن ها تعبیه شده است. کامل بودن تعداد درگاه های ارتباطی یکی از مزیت های مهم برای هر سیستمی به حساب می آیند. کمپانی نام آور اچ پی لپ تاپ ProBook 430G3 را با پورت های متنوعی طراحی و تولید کرده است تا کاربران در صورت نیاز بتوانند هر وسیله ای جانبی ایی اعم از مانیتورهای قدیمی، فلاش مموری ها، اکسپلور ها و ... را به دستگاه خود متصل نمایند و از آن ها بهره ببرند. درگاه های ارتباطی بدین قرار می باشند: پورت  USB 2.0: معروف ترین و پر کاربرد ترین پورت به کار رفته در اکثر لپ تاپ ها، کامپیوتر ها، تبلت ها و... بوده که به منظور اتصال لوازم جانبی ایی همچون موس، کیبورد، هارد اکسترنال، پرینتر و وسایل بی شمار دیگری کارایی دارد.  درگاه USB 3.0: برای استفاده در هارد های اکسترنال کاربرد دارد. این پورت به راحتی از عهده انتقال داده ها تا حجم 5 گیگابایت را برمی آید که این خود 10 برابر بیشتر از پورت USB 2.0 می باشد. پورت VGA: رابط آنالوگ قدیمی که برای پخش ویدیو مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. پورت HDMI: از جمله رابط های پر کاربرد در هر لپ تاپی بوده که برای متصل شدن به تلویزیون، مانیتور ها و پروژکتور ها مورد استفاده قرار می گیرد. پورت LAN: یا کابل شبکه که برای انتقال داده ها از یک لپ تاپ به لپ تاپ دیگر کاربرد دارد. دیگر درگاه های ارتباطی تعبیه شده برای لپ تاپ 13 اینچی کارت حافظه که توانایی پشتیبانی از سه کارت حافظه ی SD/SDHC/SDXC زا بر عهده دارد، پورت RJ45، ورودی میکروفن و خروجی هدفون می باشند. نا گفته نماند که لپ تاپ دست دوم فوق به دلیل ضخامت کم بدنه فاقد درایو نوری است.


اتصالات لپ تاپ اچ پی 430g3



صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ اچ پی ProBook 430G3

کیفیت نمایشگر LED در لپ تاپ ProBook 430G3 در حد مطلوبی می باشد و از وضوح بالایی برای به نمایش گذاشتن صحنه ها و استفاده از آن برای وبگردی و گشت و گذار در نت می باشد. صفحه نمایش از یک روکش مات بهره مند بوده که ضد انعکاس و تابش نور ها و اشعه های زائد می باشد و ازاین رو کاربران می توانند با خیالی آسوده در محیط های پر نور و روشن و یا فضای بیرونی با سیستم خود کار کنند و به نمایشگر آن خیره شوند بدون آنکه کوچکترین آسیبی به چشم شان وارد شود. به جهت برقراری تماس های تصویری و ... اچ پی از یک وبکم در بالای نمایشگر استفاده کرده تا مخاطبین بتوانند کارهای خود اعم از برقراری کلاس های آنلاین، شرکت در سمینار ها به صورت آنلاین و همچنین برقراری تماس تصویری از آن استفاده کنند. کیبورد ها در فضایی ایده آل و بر روی پس زمینه ای مشکی مستقر شده اند که با رنگ مشکی و نوشته های سفید بر روی ان ها نمای زیبایی را به لپ تاپ بخشیده اند. دکمه هایی روان و نرم که با کوچکترین ضربه ایی عمل می کنند و کاملا بی صدا و پر قدرت به فرامین شما پاسخ می دهد. فاصله ی مناسب و استاندارد یبن دکمه ها و همچنین اندازه ی عالی کلید ها بر سرعت تایپ کاربران افزوده و اشتباهات تایپی را به صورت چشم گیری افزایش داده است. صفحه کلید لپ تاپ ProBook 430G3 کیبورد کامل و تمام عیاری می باشد که تنها کاستی ایی که دارد عدم وجود بخش عددی مجزا است که آن هم به دلیل اندازه ی کم نمایشگر می باشد. صفحه نمایش 13 اینچی و ابعاد کوچک لپ تاپ فضایی برای کیبورد عددی باقی نگذاشته ااما اچ پی تمام مهارت خود را به خرج داده تا صفحه کلیدی همه پسند و خارق العاه ای را طراحی و در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.  دکمه ها با آرایش جذاب و منظمی در راستای هم قرار گرفته اند و در پایین آن ها دقیقا زیر دکمه ی SPACE صفحه لمسی که جایگزین ماوس می باشد، تعبیه شده است. تاچ پدی روان با سطحی صیقلی که قابلیت پشتیبانی از فرامین چند انگشتی را دارد.


کیبورد لپ تاپ اچ پی 430g3


سخت افزار و عملکرد لپ تاپ اچ پی ProBook 430G3

برای آنکه لپ تاپ بتواند ساعت ها بدون نیاز به شارژر و اتصال به پریز برق کار کند در ساخت آن از یک باتری لیتیوم یونی 4 سلولی با توان 44 وات ساعت استفاده شده است. پردازنده ی پر قدرتی در دل لپ تاپ 13 اینچی دست دوم اچ پی تعبیه شده که وظیفه پردازش داده ها را با سرعت بالایی بر عهده دارد. پردازنده ی موجود از نوع Intel Core i5-6300U بوده که داده ها را با سرعت 2.4 گیگاهرتز پردازش می کند و در حالت توربو به 3 گیگاهرتز می رسد. سیستم فوق قابلیت پشتیبانی از نسخه ی 64 بیتی ویندوز 7 را دارد و امکان نصب و اجرای برنامه های نیمه سنگین و سنگین را مهیا کرده است. لپ تاپ 430g3 به غیر از پردازنده ی قدرتمند اینتل از کارت گرافیک آنبرد اینتل HD Graphics 520 بهره مند می باشد. لپ تاپ استوک نامبرده از شبکه بی سیم وای فای و شبکه ی تلفن همراه 3G پشتیبانی می کند  که امکان استفاده از اینترنت را برای کاربران فراهم آورده است. برای حفاظت از اطلاعات و داده های ذخیره شده بر روی لپ تاپ از حسگر اثر انگشت بهره ببرید و سیستم تان را برای جلوگیری از دسترسی افراد دیگر به آن قفل نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
2 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 تا 3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520
وبکم
720p HD
مشخصات اسپیکر
پشتیبانی از تکنولوژی DTS Studio Sound
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
1
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یون 4 سلولی با ظرفیت 44 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ارسال

سلام برای تبریز ارسال دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز بله به تمام شهرها ارسال داریم
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 تا 3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
2 کیلوگرم
وبکم
720p HD
مشخصات اسپیکر
پشتیبانی از تکنولوژی DTS Studio Sound
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یون 4 سلولی با ظرفیت 44 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 430g3

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم