لپ تاپ استوک دل Latitude E5540

  • لپ تاپ استوک دل DELL Latitude E5540
  • دارای پردزانده ی نسل چهار Intel Core i3
  • مجهز به کارت گرافیک Intel HD 4400
  • نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت hd
  • حافظه ی رم 8 گیگابایت DDR3
  • دارای درگاه USB و HDMI
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قابلیت های لپ تاپ استوک دل Latitude e5540

لپ تاپ استوک دل مدل e5540 سیستمی میان رده، با امکاناتی مناسب و برخورداری از توانایی های ایده آل و قیمتی مطلوبی است. لپ تاپ های سری latitude از جمله محصولات و ساخته های با کیفیت، خوش سابقه و پر طرفدار کمپانی نام آور دل می باشد که در همان زمان ورود خود به بازار توانست نظر کاربران را به سمت خود جلب نماید. لپ تاپ استوک دل Latitude e5540 نیز از همین الگوریتم پیروی می کند و با پشتیبانی از کارت گرافیکی و پردازنده قدرتمند، بدنه ایی مقاوم، ظاهری جذاب برای کاربرانی که به دنبال لپ تاپی مناسب و در خور برای کار های روزانه خود هستند، می باشند. لپ تاپ دل با بهره گیری از نمایشگری 15.6 اینچی که در قسمت فوقانی دارای یک وبکم با کیفیت HD می باشد تصاویری با کیفیت و فصیحی را به نمایش می گذارد. اندازه ی 15.6 اینچی صفحه کلید را از بخش عددی مجزا محروم کرده زیرا برای آنکه کلید ها بتوانند با اندازه ی استاندارد و ابعاد مطلوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و عمل تایپ بدون اشتباه انجام گیرد کمپانی دل به ناچار مجبور بوده بخش عددی مجزا را حذف نماید تا از کیفیت کیبورد کاسته نشود. ابعاد لپ تاپ دل 338×235×29 میلی متر و وزن آن 2 کیلوگرم می باشد. وزن متوسط و بدنه ی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم لپ تاپ فوق را به سیستمی همراه بدل کرده و در برابر هر گونه ضربه و آسیبی مقاوم می باشد. پس با داشتن همچین ویژگی هایی شما می توانید با خیالی آسوده و راحت دستگاه فوق را در سفر های طولانی و شرایط مختلف آب و هوایی با خود به همراه داشته باشید. رنگ مشکی مات، موجبات زیبایی سیستم را فراهم کرده که امکان قرار گیری آن در هر نوع مکان و فضایی ممکن می باشد. شما می توانید از این سیستم استوک هم در محل کار خود هم منزل تان استفاده نمایید. لوگوی دل به شکلی شیک و دلربایی بر روی بدنه ی پشتی لپ تاپ با رنگی تیره تر و برجسته تر خود نمایی می کند. جدای از این در پایین نمایشگر نیز شاهد حضور لوگوی DELL به رنگ سفید می باشیم. لولاهای آلومینیومی نمایشگر را با قدرت بالای به بدنه ی سیستم متصل کرده است و اتصال محکم و مطمئنی را به وجود آورده است.


معرفی لپ تاپ دل e5540

نمایشگر و بلندگو های لپ تاپ استوک دل Latitude e5540

شاید موقع خرید و در نگاه اول صفحه نمایش برای کاربران به اندازه ی پردازنده و گرافیک لپ تاپ مهم نباشد اما بعد از خرید سیستم و استفاده از آن متوجه می شوید که اینگونه نیست و نمایشگر به همان میزان پردازنده اهمیت دارد زیرا این مانیتور است که وظیفه ی به نمایش گذاشتن خروجی تمام پردازش های گرافیک و CPU را بر عهده دارد. اندازه، نوع نمایشگر و کیفیت تصویر از جمله مباحث مهم و قابل تامل در بخش صفحه نمایش لپ تاپ ها می باشد. کمپانی دل برای لپ تاپ Latitude e5540 از یک مانیتور 15.6 اینچی از نوع LED مات بهره برده است تا بدین نحو بتواند شرایط کار در فضاهای روشن و زیر نور خورشید را نیز برای کاربران خود میسر بسازد. صفحه نمایش مات این دستگاه نور بازتاب شده را منعکس نمی کند. به لطف مات بودن نمایشگر شما می توانید به راحتی در طول روز به استفاده از سیستم خود بپردازید به تماشای فیلم و یا خواندن مطالب متن ها در روز مشغول شوید. تصاویری که از مشاهده ی فیلم و عکس ها بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند و یا می توان گفت خروجی نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ استوک دل از کیفیت HD با رزولوشن 600×1600 پیکسل برخوردار می باشد. بر بالای صفحه نمایش یک دوربین تعبیه شده که از آن می توان به عنوان وبکم استفاده کرد. به کمک این وبکم یا دوربین کوچک شما می توانید از خودتان عکس یا فیلم بگیرید یا اینکه با دوستان تان به صورت تصویری تماس حاصل نمایید. لپ تاپ دست دوم دل در کنار صفحه نمایشی پر قدرت از یک سیستم صوتی پر توان نیز بهره برده است که تداعی گر حس داشتن سینمای خانگی را برای شما به ارمغان می آورد. صداهایی که از دل این اسپیکرها انتشار پیدا می کنند از کیفیت و بلندی مطلوبی برخوردار می باشند.


نمایشگر لپ تاپ دل e5540

صفحه کلید و صفحه ی لمسی لپ تاپ استوک دل Latitude e5540

صفحه کلید دستگاهی ورودی بوده که به کاربران اجازه ی تایپ کردن را می دهد. صفحه کلید ها به مانند ماشین تحریر های قدیمی می باشند که دکمه های تشکیل دهنده ی آن با آرایش و چیدمان خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. کلید ها انعطاف پذیر بوده و با کوچکترین ضربه و لمسی عمل می کنند. اندازه ی 15×15 میلی متری دکمه ها و فاصله ی متناسب و ایده آل بین آنها تایپ کردن را برای کاربران بسیار لذت بخش نموده و بر سرعت عمل آن ها نیز افزوده است. شما می توانید با تایپ سریع و ده انگشتی بدون حتی حرفی اشتباه نوشتن به تایپ متون مورد نیاز خود بپردازید. در قسمت بالایی سیستم سمت راست بدنه یک سوئیچ سخت افزاری برای روشن و خاموش نمودن وای فای و یک پنل کنترلی برای کم و زیاد کردن حجم صدا تعبیه شده است. در همین بخش و در سمت چپ آن کلید Power به منظور روشن کردن دستگاه وجود دارد. بخش عددی مجزا خوشبختانه در این سیستم به دلیل اندازه ی 15.6 اینچی ایی که دارد وجود دارد که این قابلیت برای حسابداران بسیار حائز اهمیت می باشد. در پایین کیبورد و در وسطح فضای استراحتگاه مچ دست بخشی به تاچ پد لمسی دستگاه اختصاص داده شده است تا در صورت عدم دسترسی و نداشتن ماوس کارتان لنگ نماند و بتوانید از آن استفاده نمایید. تاچ پد از یک صفحه لمسی مسطح، روان و صیقلی برخوردار می باشد که به راحتی حرکت انگشتان دست را پشتیبانی و شناسایی می کند. نیاز به سقف فشار زیادی نیست تا بخواهید دستور خود را به پد لمسی اعمال نمایید تنها با یک لمس کم این تاچ پد قادر به پاسخگویی به امورات شما می باشد.


کیبورد لپ تاپ دل e5540

پورت ها و اتصالات لپ تاپ دل Latitude e5540

لپ تاپ استوک دل مدل Latitude e5540 از پورت های ورودی و خروجی مختلفی برخوردار است به نحوی که استفاده کننده گان از این لپ تاپ هیچ دغدغه ایی برای اتصال انواع ابزارهای جانبی و مانیتور به سیستم خود نخواهند داشت. لپ تاپ 15.6 اینچی دل دارای دو پورت USB از استاندارهای USB3.0 و دو تای دیگر با USB2.0 که در طرفین چپ و راست لپ تاپ توزیع شده اند. سایر پورت های موجود شامل HDMI، پورت Docking که در قسمت زیرین سیستم تعبیه شده تا بتوان اتصال رابط های متونع را افزایش داد ، پورت VGA، Express Card 34 و خروجی  Smart Card می باشند. لپ تاپ دل با دارا بودن ورودی سیم کارت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با استفاده از آن هر نوع سیم کارتی را در درون محفظه ی سیم کارت قرار دهید و از اینترنت 3G آن ها بهره مند شوید. این لپ تاپ دست دوم از قابلیت اتصال به وای فای نیز برخوردار می باشد و به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و مطالب مورد نیاز خود را جستجو و دانلود کنید. مجهز بودن لپ تاپ e5540 به بلوتوث تبادل اطلاعات پر حجم بین لپ تاپ و گوشی را میسر ساخته است. لپ تاپ dell e5540 از لحاظ امنیتی بسیار قدرتمند بوده و دارای چندین سخت افزار امنیتی می باشد که از جمله ی اینها سنسور انگشتی است که برای امنیت بیشتر می توانید آن را فعال کیند و هنگام روشن کردن لپ تاپ خود از این حسگر استفاده کنید همچنین می توانید بر روی برنامه های خود قفل بگذارید تا کسی به جز خودتان نتواند به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشد. این قابلیت امکان دسترسی دیگران به لپ تاپ تان را محدود کرده.


پورت های لپ تاپ دل e5540

بررسی سخت افزار و باطری لپ تاپ دل Latitude e5540

لپ تاپ دل مورد بررسی از نظر سخت افزاری بسیار قوی و قدرتمند عمل می کند. لپ تاپ Latitude e5540 به یک پردازنده قوی چهار هسته ایی مجهز می باشد. کارت گرافیکی قوی ایی که در این لپ تاپ دست دوم تعبیه شده است مدل Intel HD Graphics 4400  که از قدرت و عملکرد فوق العاده قوی و پر توانی برخوردار می باشد. لپ تاپ 15.6 اینچی دل از لحاظ فضای ذخیره سازی شامل یک حافظه ی رم 8 گیگابایتی می باشد که می توان آن را تا 16 گیگابایت ارتقا داد تا از حافظه ایی با توان بالا بهره مند شوید و همچنین هاردیسک 500 گیگابایتی است. پردازنده ایی که در ساخت این دستگاه به کار از نوع Entel core i3 می باشد از نسل 4 می باشد که در مقابل هم رده های خود بسیار قوی است. لپ تاپ فوق با عملکردی که دارد برای کاربرانی که نیاز به یک سیستم برای انجام امورات روزمره دارند و همچنین دانشجو ها و حسابداران بسیار عالی می باشد و می توانند کارهای خود را با سرعت بالایی به سرانجام برسانند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 4400
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

موجودی

سلام در حال حاضر این مدل رو موجود دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز بله برای سفارش با واحد فروش سایتمون تماس بگیرید.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 4400

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی

لپ تاپ استوک دل Latitude E5540

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم