لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 440g1

  • لپ  تاپ استوک اچ پی سری hp ProBook  440g1
  • پشتیبانی از پردازنده ی گرافیکی Intel Graphic HD
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایتی hdd
  • دارای نمایشگر 14 اینچی با کیفیت full hd
  • مجهز به پردازنده ی مرکزی intel core i3
  • دارای رم 4 گیگابایتی از نوع ddr3
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ اچ پی ProBook 440G1

کمپانی hp، یکی از بهترین ها در زمینه طراحی و ساخت لپ تاپ می باشد که دستگاه های ساخته شده توسط این برند نام آور از تنوع بالایی برخوردارند. از جمله تولیدات این شرکت شهیر لپ تاپ ProBook 440G1 بوده که بدنه ی آن از جنس آلومینیوم با کیفیت و مقاومت مطلوب ساخته شده است. لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 440G1 با وزن 1.5 کیلوگرم در ابعاد 340×238×27 میلی متر طراحی و پا به عرضه بازار جهانی رقابت نهاده است. لپ تاپ اچ پی برای اتصال به اینترنت و در نتیجه جست و جو در نت وبگردی و دانلود مطالب مجهز به قابلیت وای فای می باشد، همچنین از بلوتوث داخلی برای تبادل اطلاعات با سایر سیستم های الکترونیکی و دیجیتالی همچون گوشی تلفن و ... بهره مند است. در طراحی لپ تاپ موجود از نمایشگر 14 اینچی با پنل مات LED استفاده شده است. تصاویر به نمایش گذاشته شده بر روی صفحه نمایش 14 اینچی موجود از کیفیت اچ دی برخوردار بوده. پردازنده core i3 نسل چهارم بخش پردازنده ی سیستم را تشکیل داده است. لپ تاپ استوک اچ پی  440G1 دارای کاربری مالتی مدیا می باشد و از باتری 6 سلولی لیتیوم یونی با ظرفیت 47 وات ساعت برای روشن ماندن سیستم ساخته شده است. پردازنده اینتل تعبیه شده در بخش سخت افزاری لپ تاپ hp داده ها و اطلاعات را با حداکثر نرخ به روز رسانی 2.4 گیگاهرتز پردازش می کند. بخش حافظه ی سیستم از حافظه ی ذخیره سازی RAM به میزان 4 گیگابایت از نوع DDR3 و هارد دیسک 500 گیگابایتی HDD و همچنین حافظه ی کش 3  مگابایتی تشکیل می شود که توانسته پاسخگوی نیاز کاربران برای ذخیره اطلاعات به نحوه احسنی باشد. لپ تاپ استوم موجود مجهز به یک کارت گرافیکی آنبرد اینتل Intel HD Graphics 4600  می باشد. لپ تاپ 14 اینچی اچ پی با سیستم عامل نسخه 64 بیتی ویندوز 7 سازگاری دارد که می توان برنامه هایی همچون اتوکد، فتوشاپ، حسابداری و ... را به راحتی و بدون ذره ایی هنگ و یا ایجاد مشکلی بر روی آن نصب کنید. کیبورد استفاده شده برای این لپ تاپ دست دوم از نوع جزیره ایی بوده. تاچ پد لمسی که در پایین کیبورد جاسازی شده است دارای حساسیت بالایی بوده و از فرمان های چند لمسی به خوبی پشتیبانی می کند. تاچ پد دارای اندازه بزرگی می باشد و توسط دکمه های انتخابی که در پایین آن قرار گرفته اند قادر است تا عملکرد کلیک چپ و راست ماوس را انجام دهد.

لپ تاپ اچ پی 440g1

پورت ها و راه های ارتباطی لپ تاپ اچ پی ProBook 440G1

لپ تاپ hp مدل ProBook 440G1 از لحاظ امکانات ارتباطی دارای پک کامل پورت ها و درگاه ها می باشد. پورت ها در سه طرف آن تعبیه شده اند که نحوه آرایش و چیدمان آن ها به قرار زیر می باشند: در سمت چپ سیستم درگاه های ارتباطی از جمله: دو پورت USB 3.0، ورودی کابل برق، پورت VGA، پورت شبکه Ethernet با سرعتی برابر 10/100/1000 گیگابایتی، پورت HDMI به چشم می خورند. در لبه راست لپ تاپ راه های ارتباطی ایی به شرح: خروجی و ورودی جداگانه ی صدا، دو پورت USB 2.0 و درایو نوری دیده می شود.در قسمت جلویی دستگاه تنها کارت خوان وجود دارد. پنل پشتی فاقد درگاه ارتباطی می باشد. برای امنیت سیستم و حفاظت از اطلاعات ذخیره شده در فضای حافظه ی آن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه کلید سمت راست تعبیه شده است که به راحتی می توان سیستم را قفل کرد. می توان به جای بهره گیری از حسگر اثر انگشت از پین کد به جهت قفل سیستم خود استفاده کنید البته به کار گیری اثر انگشت هم از لحاظ امنیت بالاتر می شود هم اینکه قابل فراموش شدن نیت و دیگر نیازی به حفظ کردن رمزی بلند و طولانی نخواهید داشت. از دیگر ارتباطات لپ تاپ استوک اچ پی probBook 440g1 باید به ارتباطات بی سیمی همچون وای فای برای اتصال به اینترنت و بلوتوث برای انجام تبادلات و نیز پورت LAN برای دست یابی به نت اشاره کرد.

درگاه های ارتباطی لپ تاپ اچ پی 440g1

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ اچ پی ProBook 440G1

لپ تاپ hp ProBook 440G1 از صفحه نمایش عریضی به اندازه 14 اینچ و با کیفیت تصویر HD ساخته شده است. صفحه نمایشی با بهره گیری از تکنولوژی TN و مجهز به روکش مات می باشد. مات بودن نمایشگر امکان کار کردن در فضاهای روشن و با نور زیاد را میسر کرده است و این خود مزیت و امتیاز مهمی برای لپ تاپ استوک موجود به حساب می آید. روکش مات از انعکاس نور در صفحه نمایش ممانعت می کند و حتی در محیط های داخلی هم که انعکاس نور پنجره و یا لامپ ها و سیستم روشنایی وجود دارد به خوبی جلوگیری می کند. همچین روکشی برای مهندسان ساختمانی و راه سازی و سایر کاربرانی که بع اقتضای شرایط کاریشان ناچارا در محیط بیرون هم از سیستم خود استفاده کنند بسیار کارآمد می باشد. تصاویری که توسط نمایشگر 14 اینچی لپ تاپ دست دوم  ارائه می شوند دارای  کیفیت اچ دی با رزولوشن 1366×768 پیکسل می باشند. صحنه هایی که این مانیتور به تصویر می کشاند کیفیت بالایی را دارا می باشد و رنگ ها در آن به خوبی نمایان است. کنتراست تصویر بالا و رنگ های زنده را می توان از جمله خصوصیات برتر و مطرح این صفحه نمایش پنداشت. لپ تاپ استوک 14 اینچ با فرکانس و سرعت پردازش 2.4 گیگاهرتزی که دارد تصاویر را با سرعت بالایی پردازش می کند و سپس آن ها را در معرض دید کاربران قرار می دهد. نسبت تصویر در لپ تاپ اچ پی ProBook 440G1 همانند سایر سیستم های دیگر 16:9 می باشد. در بالای نمایشگر یک وبکم با کیفیت تصویر HD خود نمای یم کند که امکان ارتباط تصویری را برای مخاطبین خود مهیا کرده است. بلندگوهای طراحی شده برای لپ تاپ استوک hp 440g1 از نوع استریو داخلی می باشند که در داخل و زیر بدنه دستگاه به نحوه مطلوبی جا سازی شده اند و صدایی با کیفیتی را ارائه می دهند. بلندگوها در پایین صفحه نمایش و بالای کیبورد قرار گرفته اند که با تکنولوژی DTS Sound ادغام شده اند تا بتواند صدای مقبول و رسایی را انتشار دهد. بلندگوهای لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 440G1 بر خلاف مدل های قدیمی ای این برند، به صورت Forward-Facing و یا رو به بالا طراحی شده اند که موجب بالا بردن کیفیت صدا و حجم صدای بیشتر می شود. به لطف این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و رسا می باشید.

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 440g1

بررسی کیبورد و تاچ پد لپ تاپ اچ پی ProBook 440G1

کیبورد به کار برده شده در لپ تاپ دست دوم اچ پی مدل 440g1 از نوع جزیره ای و به اندازه ی بزرگی می باشد. کلید های تشکیل دهنده صفحه کلید موجود بزرگ با فاصله های زیاد می باشند که هنگام تایپ کردن احتمال نوشتن اشتباه کلمات به حداقل ممکن می رسد. تایپ کردن با این کیبورد بسیار لذت بخش  می باشد و می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید و کارهای تایپی خود را بدون ذره ایی وقفه انجام دهید بدون آنکه احساس خستگی به شما دست بدهد. اندازه 14 اینچی لپ تاپ ProBook 440G1 امکان تعبیه پد شماره جداگانه یا همون ماشین حساب را مهیا کرده است. ایده آل بودن و لزوم وجود صفحه کلید عددی مجزا برای کاربران حسابداری ضروری می باشد که موجب بهبود سرعت تایپ کردن شان می شود. جایگاه استراحت دست ها به قدری بوده که در هنگام نیاز می توانید دستان خود را بر روی آن بگذارید. در صفحه کلید لپ تاپ دست دوم 440g1 بین حروف G,H,B دایره ای کوچک به چشم می خورد که به آن جوی استیک میگویند که دقیقا کارایی ماوس را دارد. این Trackpoint   قابلیت اجرای تمامی کارهای ماوس را دارد و می توان آن را مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید پنداشت. برای اجرای دستورات کلیک کردن باید از دو کلید بزرگی که در زیر صفحه کلید و دقیق پایین دکمه spase قرار گرفته اند استفاده کرد. صفحه تاچ پد نیز همانند دکمه ها از اندازه ی استنداردی برخوردار می باشد که عملکردهای چند لمسی را به خوبی ساپورت می کند. صفحه پد لمسی بسیار روان وصیقلی می باشد که کار کردن با آن خیلی راحت است. در پایین تاچ پد هم دو کلید بزرگ برای تکمیل کارایی آن تعبیه شده است.

کیبورد لپ تاپ اچ پی 440g1

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.8 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4600
وبکم
HD 720P
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو با تکنولوژی DTS Sound+
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قیمت

سلام خسته نباشید قیمت جدیده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز. تمامی قیمت های موجود در سایت آپدیت و به روز می باشند.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4600

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.8 کیلوگرم
وبکم
HD 720P
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو با تکنولوژی DTS Sound+
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 440g1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم