مخلوط کن پروفی کوک PC-UM1006

  • مخلوط کن پروفی کوک PC-UM1006 با توان 1200 وات
  • قابلیت تنظیم سرعت در 2 سطح
  • دارای آسیاب چند منظوره
  • دارای پارچ مدرج 1.8 لیتری
  • تیغه ی استیل ضدزنگ
  • دریچه ی شکر ریز

مرجع:
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و طراحی ظاهری مخلوط کن PC-UM 1006

مخلوط کن حرفه ای پروفی کوک مدل UM 1006 در تمامی فصول شما را به نوشیدن یک لیوان آبمیوه، معجونی مقوی، شیلک میلکی خوشمزه و... دعوت می کند.نوشیدن آبمیوه های خنک، تازه و طبیعی در هر فصلی طرفداران زیادی داشته که افراد بسته به ذائقه خودشان آبمیوه مورد دلخواه خود را تامین می نمایند. زیرا آبمیوه های طبیعی سرشار از انواع ویتامین های ضروری و مورد نیاز برای بدن است که در سلامتی و شادابی افراد بسیار موثر می باشد. موتور مخلوط کن مدل 1006 پروفی کوک دارای قدرت 1200 واتی و سرعت چرخش موتوری برابر با 13000 دور در دقیقه می باشد که بسیار ایده آل عمل می کند. همچین سرعتی امکان تهیه انواع اسموتی ها و نوشیدنی های خنک را بسیار مناسب می کند و قادر است با سرعت بالایی که دارد در کمترین زمان ممکن نوشیدنی های خوشمزه ایی را به شما تحویل دهد. می توان از این دستگاه برای خرد کردن و آسیاب انوع ادویه جات، قهوه، مخلوط کردن مواد غذایی مختلف باهم، میکسر و ... استفاده کنید. اگر در منزل کودک خردسال یا نوزاد دارید می توانید برای هضم راحت تر و خوردن بهتر سوپ و یا سایر مواد غذایی را با مخلوط کن 1200 واتی مخلوط و خرد کنید سپس آن را به خورد فرزند دلبند خود نمایید.


بررسی مشخصات مخلوط کن um1006

طراحی بدنه و ظاهر مخلوط کن PC-UM 1006

بدنه ساخته شده از استیل ضد زنگ در برابر ضربات و آسیب های احتمالی و همچنین رطوبت مقاوم بوده و دیگر نگران خرابی و یا شکستن آن بر اثر افتادن بر روی زمین نباشید. طراحی ظاهری جذاب و شیک این دستگاه به راحتی با محیط آشپزخانه و طرح و مدل کابینت ها هماهنگ می شود. رنگ نقره ایی بدنه به همراه جنس شیشه ایی شفاف پارچ به خوبی با هم ادغام شده اند و هارمونی خاصی را ایجاد نموده اند. در قسمت بدنه که موتور در آن جای دارد شاهد یک نمایشگر ال ای دی با رنگ آبی خواهید بود که شامل نمایشگر میزان سرعت، دکمه روشن و خاموش کردن سیستم و بخش تنظیم سرعت است و شما را از وضعیت فعلی آگاه می سازد. تنظیم سرعت و قرار دادن آن بر روی درجه مورد نظر دکمه ایی لمسی بوده که در زیر نمایشگر ال ای دی درجه بندی آن حک شده است. در زیر بدنه محفظه مخصوص سیم آن قرار گرفته است که در صورت اتمام کار می توان درب آن را باز کرد و کابل را به صورت دوار داخل محفظه جای داد، تا از شلوغی اطراف و دست و پا گیر شدن سیم و گیر کردن آن در کابینت جلوگیری به عمل آید. بعد از بررسی بدنه مستحکم نوبت به پارچ دستگاه می رسد. کمپانی پروفی کوک برای مخلوط کن PC-UM 1006 پارچ شیشه ای ضخیم و مقاومی با حجم 1.8 لیتر را به کار برده است. پارچ شیشه ایی هم شفاف بوده و مواد داخل آن به خوبی نمایان می باشند و هم اینکه در برابر تنش ها دوام بسیار بالایی دارد. یکی از مزیت های پارچ شیشه ایی نسبت به پارچ های پلاستیکی آن است که برای خرد کردن یخ بهتر عمل می کنند. پارچ موجود مندرج بوده که این قابلیت شما را از حجم و میزان مواد داخل آن آگاه می کند. درب پلاستیکی به رنگ مشکی بوده که از ریختن مواد در اثر مخلوط کردن در سرعت بالا جلوگیری می نماید. بر روی درب یک دریچه مخصوص و اندازه 50 میلی متری به چشم می خورد که برای افزودن مواد به مخلوط در حین کار، کاربرد دارد و دیگر نیازی به برداشتن درب آن و متوقف کردن سیستم نخواهید داشت.  تیغه های شش پر که در شش جهت بالا و پایین با سرعت هر چه بیشتر می چرخند، در پایین تنگ تعبیه شده اند که توسط پیچی با بدنه ارتباط برقرار کرده و به نحو احسنی بر روی آن قرار گرفته است.


کارایی موتور مخلوط کن PC-UM 1006

نهایت سرعتی که این محصول برای آسیاب کردن و مخلوط کردن مواد دارد برابر 13000 دور در دقیقه می باشد. قدرت موتور و سرعت چرخش هر دو باهم و در کنار هم موجبات کارایی بهتر محصول را ایجاب می کنند. میزان سرعت در 5 سطح قابل تنظیم است و می توان آن را در هر درجه ایی که نیاز داشته باشید بگذارید تا عمل مخلوط کردن در بهترین حالت ممکن صورت گیرد. مخلوط کن پروفی کوک از عملکرد توربو و قابلیت خرد کردن یخ برخوردار می باشد. گشتاور بالای محصول به همراه سرعت 1200 واتی موتور به خوبی یخ را با بیشترین سرعت خرد می کنند. موتور 1200 واتی موتوری پر قدرت، کم صدا و کم مصرف است.


قطعات مخلوط کن پروفی کوک um1006

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

تولید‌کننده
PROFI COOK
شماره مدل
UM1006
توان مصرفی
1200 وات
قابلیت تنظيم سرعت
دو حالت
جنس پارچ مخلوط کن
شیشه
ظرفیت پارچ مخلوط کن
1.8 لیتر
پارچ مدرج
1
آسیاب
1
جنس ظرف آسیاب
پلاستیک
ظرفیت ظرف آسیاب
1 لیتر
چراغ نشانگر
1
قابلیت جدا شدن تیغه
1
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
رنگ
سفید
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
درپوش محافظ
1
جنس درپوش
پلاستیکی
دریچه ی شکر ریز
1
ابعاد
172 × 425 × 198 میلی‌متر
وزن
5 کیلوگرم
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

توان

سلام و عرض ادب. توان محصول چقده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام کاربر محترم. 1200 وات

توان

سلام و عرض ادب. توان مخلوط کن چقده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز. 1200 وات

سایر ویژگی‌ها

تولید‌کننده
PROFI COOK
شماره مدل
UM1006
توان مصرفی
1200 وات
قابلیت تنظيم سرعت
دو حالت
جنس پارچ مخلوط کن
شیشه
ظرفیت پارچ مخلوط کن
1.8 لیتر
پارچ مدرج
آسیاب
جنس ظرف آسیاب
پلاستیک
ظرفیت ظرف آسیاب
1 لیتر
چراغ نشانگر
قابلیت جدا شدن تیغه
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
رنگ
سفید
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
درپوش محافظ
جنس درپوش
پلاستیکی
دریچه ی شکر ریز
ابعاد
172 × 425 × 198 میلی‌متر
وزن
5 کیلوگرم

مخلوط کن پروفی کوک PC-UM1006

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم