مخلوط کن پروفی کوک PC-UM1086

  • مخلوط کن پروفی کوک PC-UM1086 با توان 1250 وات
  • قابلیت تنظیم سرعت در 2 سطح
  • دارای آسیاب چند منظوره
  • دارای پارچ مدرج 1.5 لیتری
  • تیغه ی استیل ضدزنگ
  • دریچه ی شکر ریز

مرجع:
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

قیمت و خرید مخلوط کن پروفی کوک PC-UM 1086

مخلوط کن برقی PC-UM 1086 محصولی کارآمد و با کیفیت از کمپانی پروفی کوک می باشد که از حداکثر توان 1250 واتی بهره مند است. مخلوط کن های چند کاره برای منازل، کافی شاپ ها و سایر مکان های سر غذا ایده آل می باشند. مخلوط کن چند کاره مورد بررسی مجهز به یک پارچ شیشه ایی با ظرفیت 1.5 لیتری و درب پلاستیکی می باشد. ظرف 1.5 لیتری حجم زیادی از مواد برای آسیاب کردن را در خود جای می دهد که می توان با این میزان حجم در زمان خود برای انجام عمل مخلوط کردن صرفه جویی کرد. این دستگاه برای مخلوط کردن چند نوع مواد با هم مورد استفاده قرار می گیرد و تهیه نوشیدنی های سرد و معجون های خوشمزه و همچنین مخلول کردن و آسیاب غذای کودک همچون سوپ را فراهم ساخته است. دور موتور و قدرت چرخش در چهار حالت قابلیت تنظیم شدن را دارد که می توان بسته به موادی که داخل آن گذاشته اید درجه مورد نظر را برایش تعیین کنید. دکمه کنترل سرعت به صورت چرخشی به مانند ولوم بر روی بدنه طوسی رنگ تعبیه شده است که به دور آن رنگ آبی جذابی، زیبایی خود نمایی می کند .تیغه های شش پر و پایه های ضد لغزش کارایی و عملکرد دستگاه را بالا برده اند. برای آنکه فضای آشپرخانه و اطراف دستگاه شلوغ نشود کمپانی پروفی کوک در زیر بدنه محفظه ایی برای جمع کردن و جا دادن سیم قرار داده است که بعد از اتمام کار می توان سیم را برای جلوگیری از اشغال فضای بیشتر داخل محفظه قرار داد تا جدایی بر این بر زیبایی و دکوراسیون فضای آشپزخانه تان را بر هم نزند.

بررسی مخلوط کن um1086

کارآیی و عملکرد مخلوط کن پروفی کوک PC-UM 1086

مخلوط کن مورد بحث در این بخش جدا از مخلوط کردن مایعات برای آسیاب مواد خوراکی سختی همچون پیاز، سیب زمینی، مغز گردو و... مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه هایی که برای خرد و مخلوط کردن و آسیاب  از استیل ضد زنگ بوده که بسیار تیز و برنده می شود. تیغه های شش پر هر موادی با هر درجه سختی ایی را در کمترین زمان به بهترین شکل ممکن آسیاب می کنند و به گونه ایی طراحی و ساخته شده اند که در اثر شستن و مخلوط کردن مایعات به هیچ عنوان زنگ نمی زنند. شش پر بودن آن بر قدرت و کارایی محصول افزوده است و حتی قادر است تا یخ را نیز خرد نمایید که این برای تهیه آبمیوه و معجون ها بسیار لذت بخش می باشد. این تیغه ها طول عمر بسیار بالایی دارند و در طعم مواد غذایی هیچ گونه تغییری ایجاد نمی کند.  پایه های ضد لغزش به راحتی و با قدرت هر چه تمام تر مخلوط کن PC-UM 1086 را در هنگام کار کردن بر روی کابینت یا زمین نگه می دارد و مانع از حرکت و تکان خوردن آن می شود. کمپانی پروفی کوک برای این مخلوط کن خود از موتوری پر قدرت با توان 1250 وات استفاده کرده است. موتوری پر قدرت و قوی که قادر است هر مواد غذایی سفت با پوسته سخت را به راحتی خرد کند. این محصول بی نظیر برای تهیه نوشیدنی های خنکی همچون: اسموتی، میلک شیک، معجون و ... کاربر دارد. ولوم تنظیم قدرت که دارای 5 وضعیت مختلف می باشد که در جهت عقربه های ساعت قابل تغییر می باشد. اگر بخواهید دستگاه را خاموش نمایید باید نشانگر را بر روی وضعیت 0 قرار داد تا موتور خاموش شود. برای روشن کردن هم ولوم را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و آن را بر روی درجه مد نظر خود قرار دهید تا شاهد قدرت بالای مخلوط کن شوید. بالاترین سرعت چرخش موتور برابر 21000 دور در دقیقه است.

 
قطعات مخلوط کن پروفی کوک um1086

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

تولید‌کننده
PROFI COOK
شماره مدل
UM1086
توان مصرفی
1250 وات
قابلیت تنظيم سرعت
دو حالت
جنس پارچ مخلوط کن
شیشه
ظرفیت پارچ مخلوط کن
1.5 لیتر
پارچ مدرج
1
آسیاب
1
جنس ظرف آسیاب
پلاستیک
ظرفیت ظرف آسیاب
1 لیتر
چراغ نشانگر
1
قابلیت جدا شدن تیغه
1
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
رنگ
سفید
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
درپوش محافظ
1
جنس درپوش
پلاستیکی
دریچه ی شکر ریز
1
ابعاد
172 × 425 × 198 میلی‌متر
وزن
5 کیلوگرم
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

مدل

سلام مارک پروفی کوک جدیده؟ این مارک در انحصار کدوم کشوره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بازدید کننده محترم. کمپانی Profi cook در سال 1985 میلادی به عنوان یک تولید کننده لوازم خانگی برقی تاسیس گردید‏ و شرکتی آلمانی می باشد.

سایر ویژگی‌ها

تولید‌کننده
PROFI COOK
شماره مدل
UM1086
توان مصرفی
1250 وات
قابلیت تنظيم سرعت
دو حالت
جنس پارچ مخلوط کن
شیشه
ظرفیت پارچ مخلوط کن
1.5 لیتر
پارچ مدرج
آسیاب
جنس ظرف آسیاب
پلاستیک
ظرفیت ظرف آسیاب
1 لیتر
چراغ نشانگر
قابلیت جدا شدن تیغه
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
رنگ
سفید
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
درپوش محافظ
جنس درپوش
پلاستیکی
دریچه ی شکر ریز
ابعاد
172 × 425 × 198 میلی‌متر
وزن
5 کیلوگرم

مخلوط کن پروفی کوک PC-UM1086

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم