همزن کاسه دار پاناسونیک MKGB1

  • همزن کاسه دار پاناسونیک MKGB1 با توان 200 وات
  • قابلیت چرخش کاسه به صورت اتوماتیک
  • بهره گیری از پنج سرعت
  • جدا شدن همزن از پایه
  • قابلیت استفاده دستی
  • دارای میله خمیر زن
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات بدنه و قابلیت های همزن برقی پاناسونیک MKGB1

همزن برقی پاناسونیک مدل MKGB1 همزنی سفید رنگ با توان مصرفی 200 وات می باشد. همزن های برقی امروزه به عنوان یک دستیار در محیط آشپزخانه جهت تهیه غذا، شیرینی و کیک به کمک مصرف کنندگان خود می رسد. همزن های برقی از یک موتور الکتریکی که وظیفه چرخاندن سر همزن را بر عهده دارد، تشکیل می شود و دیگر نیازی به صرف انرژی و خستگی ناشی از حرکت دادن دست نیست. نکات مهمی که در بررسی این محصول حائز اهمیت می باشند طول عمر بالا، قدرت عملکردی بالا، لرزش بسیار کم، نداشتن ریخت و پاش می باشد. همزن های کاسه دارد از آن جهت نسبت به همزن های عادی و تک کاره برتری دارند که خود دارای کاسه بوده و از ریختن ذره ایی مواد در اثر همزن زدن حتی با سرعت بالا جلوگیری می کند و دیگر لازم نیست آن را در دست بگیرید. در دست گرفتن همزن های دستی به مدت طولانی سبب خستگی دست شده. همزن کاسه ایی را بر روی میز کار خود بگذارید و مواد خوراکی و غذایی خود را داخل کاسه آن بریزید و دکمه روشن شدن سیستم را بزنید تا عمل هم زدن و مخلوط کردن مواد به صورت یکدست با هم انجام شود. کاسه ی این مدل از گنجایش 3 لیتری برخوردار بوده که قادر است حجم تقریبا زیادی از مواد را در یک مرحله با هم مخلوط و ترکیب نماید. همزن های کاسه ایی برای محیط های رستورانی، آشپزخانه های معمولی و حرفه ایی، قنادی های کوچک کاربرد فراوانی دارد که موجبات افزایش سرعت عمل را ایجاب می کند. همزن MKGB1 محصولی با کیفیت و خوش دست بوده که امکان ترکیب و مخلوط کردن مواد مختلف با هم را در کسری از ثانیه برای شما انجام می دهد. درجه و سرعت همزن برقی بین 5 بازه قابل تنظیم شدن است و می توانید بسته به نیاز خود درجه ایی را برای آن تعیین کنید. همزن برقی 200 واتی پاناسونیک از دو میله برای مخلوط کردن و هم زدن سریع بهره می برد که بعد از اتمام کار می توان این دو میله را توسط فشردن دکمه آزاد کننده که بر روی قسمت بالایی قرار گرفته است جدا کرد و آن ها را به راحتی بشورید. همزن کاسه ایی پاناسونیک به دلیل ابعاد کوچکی که دارد فضای کمی را در محیط آشپرخانه اشغال می کند که به همین دلیل گذاشتن آن داخل کابینت یا کشو امکان پذیر است.


طراحی همزن کاسه ایی پاناسونیک mkgb1

کارایی و قابلیت های همزن کاسه ایی پاناسونیک MKGB1

همان گونه که اشاره کردیم این همزن از یک موتور پر توان 200 واتی ساخته شده است که قدرت آن اندازه بوده و به راحتی قادر است تا پره ها و سری ها رو برای انجام عمل مخلوط کردن به حرکت درآورد. برای پیشگیری از خراب شدن زود هنگام محصول لازم است در بین مدت زمان کار هر از گاهی آن را خاموش نمایید تا موتور فرصت استراحت کردن را پیدا کند. کمپانی پاناسونیک برای سیستم خود از 5 سرعت مختلف بهره برده است که با توجه به سفتی و شل بودن مواد می توانید سرعت مورد نظر خود را انتخاب کنید و شروع به کار نمایید. سیمی که به طول 1.7 متر برای این محصول در نظر گرفته شده دغدغه دوری از پریز برق را برای مصرف کنندگان خود از بین برده است. جنس بدنه پلاستیکی بوده که در هنگام کار به لطف پایه های ضد لغزش بر روی کابینت محکم نگه داشته می شود. کاسه و سری های همزن موجود قابلیت شست و شو با ظرفشویی را دارند و به دلیل جنس عالی از نوع استیل ضد زنگ به هیچ عنوان خراب نمی شود. قسمت بالایی همزن قابل جدا شدن از کاسه بوده و می توان در صورت تمایل و نیاز از آن به عنوان همزن دستی استفاده ایی کنید، برای مثال در مواقعی که مواد مخلوطی شما کم یا بیشتر از ظرفیت و گنجایش کاسه ی آن است می توانید همزن را جدا کنید و اقدام به همزن ترکیبات خود نمایید.



کارایی همزن کاسه ایی پاناسونیک mkgb1

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

برند معتبر

سلام میتونید یه مارک خوب همزن رو بهم معرفی کنید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام کاربر عزیز. با قاطعیت نمی توان گفت کدام مارک بهتره اما برند هایی همچون: مولینکس، تفال، بوش، فلر، کنوود، فیلیپس، گوسونیک و پروفی کوک جزء پر فروشترین محصولات هستند.

همزن کاسه دار پاناسونیک MKGB1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم