سشوار ناسا الکتریک NS-30

  • سشوار ناسا الکتریک مدل Nasa NS-30
  • دارای موتوری حرفه ای از نوع AC
  • دارای 2 حالت تنظیم سرعت باد
  • دارای 3 درجه گرمایی مختلف
  • توان مصرفی 2300 واتپ
  • دسته های ارگونومیک
مرجع:
NS-30
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی سشوار ناسا الکتریک NASA NS-30

سشوار ناسا الکتریک مدل NS-30 یکی از محصولات بهداشتی و سلامتی ناسا است که برای خوش فرم کردن و حالت دادن به موهای شما تولید شده است. سشوار یکی از محصولات بسیار لازم و ضروری برای هر فردی می باشد که در لیست وسایل شخصی هر فردی قرار می گیرد. این سشوار از موتوری قدرتمند با توان 2300 وات بهره می برد، که می تواند عملکردی ایده آل را برایتان به ارمغان بیاورد. سشواری که بتواند ظاهر شما را اراسته تر کند و سلامتی موهای شما را نیز تضمین کند، می تواند بسیار مفید باشد. این سشوار ناسا ns-30 همان چیزی است که انتظارش را می کشیدید. سشوار برقی ان اس 30 موهای شما را حالت می دهد و فرمی بی نظیر به موهای سرتان می بخشد.

می دانید که ناسا الکتریک بر روی محصولات خود قیمتی مناسب می گذارد که در توان خرید اکثر افراد جامعه باشد. سشوار ناسا الکتریک هم قیمت مناسبی داشته و هم اینکه از کیفیت بسیار مطلوبی نیز بهره می برد. می دانید بعد از اینکه از حمام بیرون می آیید، برای خشک کردن موهایتان به وسلیه ای نیاز دارند و چه چیزی بهتر از یک سشوار برقی.برای اینکه موهایی خوش حالت و خوش فرم داشته باشید، لازم است که حتما بعد از استحمام موهایتان را سشوار بکشید، این کار را با راحتی به سشوار برقی ناسا ns-30 بسپارید. نحوه ی استفاده از سشوار ناسا به این شیوه است، که ابتدا موهای سرتان را کمی خشک می کنید، تا اندکی نم دار باشد و در آن هنگام سشوار را روشن کرده و موی سرتان را با حالت دلخواه سشوار خواهید کرد. می دانید که نوع موتور و قدرت و توان آن تاثیر زیادی در سشوار دارد و برای اینکه از خرید خود مطمئن باشید باید حتما به نوع موتور سشوار توجه کنید. سشوار ناسا الکتریک ns-30 دارای موتوری حرفه ای از نوع AC بوده و از توان مصرفی 2300 وات بهره می برد.

طراحی سشوار ناسا الکتریک NS-30

در وسایل برقی آرایشی نظیر اتو مو و سشوار طراحی محصول اهمیت ویژه ای دارد. اکثر کاربران هنگام خرید به این موضوع بسیار اهمیت می دهند، از این رو سازنده ها در رنگ بندی های مختلف و شکل های خوش دست و لوکس این محصولات را طراحی و تولید کرده اند. سشوار حرفه ای ناسا NS-30 دارای بدنه ای براق مشکی رنگ است که با رنگ نارنجی ترکیب شده است و جذابیت ویژه ای به سشوار بخشیده است. حالت دسته ی سشوار نیز از دیگر مواردی است که هنگام خرید لازم است بررسی شود، دسته ی سشوار ناسا الکتریک NS-30 شکل خاصی داشته و بصورت ارگونومیک طراحی شده است، بصورتی که می توان هم با دست چپ و هم با دست راست از سشوار استفاده کرد. وزن سبک در سشوار ناسا الکتریک NS-30 به همراه این دسته های ارگونومیک باعث شده به یک سشوار حرفه ای تبدیل شود. راحتی کارکرد و استفاده ی آسان از سشوار، کار خودآرایی و براق کردن و درخشان کردن موهاتان را لذت بخش تر می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
NS-30
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

عالیه. من از خود شما خریدم واقعا ازش راضیم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سشوار ناسا الکتریک NS-30

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم