چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9811

  • چرخ خیاطی ناسا الکتریک جعبه دار NS-9811
  • دارای تعداد حاشیه دوزی 8 طرح
  • عرض گلدوزی 5 میلی متری
  • پشتیبانی از دوخت معکوس
  • دارای دوخت گلدوزی
  • دوخت جا دکمه
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9811

چرخ خیاطی ناسا NS-9811 یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی است که وجودش در هر خانه ای لازم و ضروری است. چرخ خیاطی ناسا الکتریک ان اس 9811 بیشتر برای مصرف خانگی کاربرد دارد و از قابلیت ها و امکانات دوخت ویژه ای بهره گرفته است. این چرخ خیاطی که ساخت کشور چین و تحت لیسانس آلمان می باشد کیفیت ساخت بالایی دارد. ناسا در ساخت این چرخ خیاطی از ترکیب دو رنگ سفید و صورتی بهره گرفته است. طراحی گلدوزی که با رنگ صورتی بر روی بدنه ی سفید رنگ چرخ خیاطی کشیده شده است، باعث جذابیت ظاهری این چرخ خیاطی شده است. پایه های ضد لغزش کوچکی که در زیر چرخ خیاطی تعبیه شده اند، از لفزش و تکان خورد دستگاه جلوگیری می کنند و کارکردی راحت و آسان را برای کاربران به ارمغان آورده اند. برند ناسا الکتریک نیز بر روی بدنه ی چرخ خیاطی درج شده و در کل طراحی خاص و بسیار جذابی دارد که حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است. از نظر کارآیی نیز این چرخ خیاطی انواع کارها نظیر گلدوزی و تکه دوزی، زیپ دوزی و حاشیه دوزی و ... را پشتیبانی می کند.

چرخ خیاطی ناسا الکتریک ns-9811

امکانات چرخ خیاطی ناسا

از همان ابتدای کار سراغ مشخصات ظاهری و ترکیبات ساخت این چرخ خیاطی می رویم. چرخ خیاطی ناسا NS-9811 ان اس 9811 دارای بدنه ای تماما فلزی بوده و استحکام بسیار زیادی دارد. به کار رفتن فلز در ساختار بدنه، چرخ خیاطی را در برابر ضربه های احتمالی محافظت خواهد کرد. بعد از این مورد لازم است بدانید که شما از چرخ مورد نظر چه انتظاراتی دارید، این چرخ تقریبا از تمام دوخت ها پشتیبانی می کند، دوخت ساده و گلدوزی و حاشیه دوزی و زیپ دوزی و تکه دوزی و دور آستین و دوخت جا دکمه و ...از جمله ویژگی های دوخت این چرخ خیاطی هستند. با این چرخ خیاطی می توانید در منزل خودتان انواع لباس های شیک و با کلاس را بدوزید، دیگر لازم نیست برای خرید بعضی لباس ها که خودتان توان و سلیقه ی دوختنشان را دارید، هزینه ی اضافی پرداخت کنید.

برای اینکه فشار متناسب با پارچه وارد شود، از سیستم فشار پایه بهره گرفته است. این سیستم از جمع شدن پارچه در زیر دوخت و یا پاره شدن نخ در هنگام دوخت جلوگیری می کند. همچنین از لغزیدن پارچه در زیر پایه جلوگیری می کند. سیستم فشار پایه به این شیوه عمل می کند، که اگر پارچه در زیر دوخت سر بخورد، باید فشار پایه را افزایش دهید و در صورتی که پارچه ضخامت بیشتری داشته باشد، باید فشار را کاهش دهید تا پایه ی پیش بر بتواند پارچه را جلو ببرد. این سیستم باعث دوخت حرفه ای در چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9811 می شود. با کمک چرخ خیاطی ناسا الکتریک شما می توانید انواع لباس کودکانه با طراحی و تزئینات مخصوص، رومیزی های زیبای چهل تکه و انواع گلدوزی بر روی پارچه و ...را می توانید انجام دهید. حتی زیپ زدن لباس و یا دکمه زدن و دوخت جا دکمه نیز از عهده ی چرخ خیاطی ناسا ns-9811 برمی آید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

گلدوزی
1
تکه دوزی
1
زیگزاگ
1
دوخت دکمه و جا دکمه
1
دوخت معکوس
1
دوخت پارچه های ضخیم و نازک
1
تعداد حاشیه دوزی
8 طرح
سیستم قاب ماکو
نیم دور
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9811

چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9811 تحویل تهران قیمتش چند درمیاد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

گلدوزی
تکه دوزی
زیگزاگ
دوخت دکمه و جا دکمه
دوخت معکوس
دوخت پارچه های ضخیم و نازک
تعداد حاشیه دوزی
8 طرح
سیستم قاب ماکو
نیم دور

چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9811

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم