لپ تاپ استوک ایسر ASPIRE M5

  • لپ تاپ ایسر ASPIRE M5
  • مجهز به پردازنده Core i5 نسل 3
  • اندازه ی صفحه نمایش 14 اینچ
  • حافظه ی داخلی 500 گیگابایت
  • مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی
  • بلندگو های استریو داخلی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ   Acer ASPIRE M5

یکی دیگر از محصولات قدرتمند کمپانی ایسر لپ تاپ نازک Acer ASPIRE M5 می باشد که به لطف طراحی عالی آلومینیومی ایی که دارد، سبک و قابل حمل است و به راحتی می توانید در سفرهایتان آن را با خود به همراه داشته باشید. این کمپانی با طراحی لپ تاپ Acer ASPIRE M5 خواسته تا در یک سیستم چندین مشخصه و ویژگی مختلف را که در یک لپ تاپ مورد نیاز است ترکیب نماید: استقامت، عملکرد بالا، تحرک، مصرف انرژی کم، ظاهری جذاب و ... .  کیفیت ساخت لپ تاپ استوک ایسر خارق العاده است. نقاط قوتی که این سیستم دارد شامل : صفحه نمایش مات، صفحه کلید، تاچ پد حساس، مجهز بودن به پورت USB 3.0، سخت افزار قدرتمند، سیستم خنک کننده کارامد و شارژدهی مناسب لپ تاپ، می باشد. لپ تاپ ایسر از پردازنده اینتل Core i5-3337u به همراه فضای رم 6 گیگابایت برخوردار است و فاقد سیستم عامل ویندوز و مودم است. پردازنده موجود دارای فرکانس پردازنده ایی بین 1.7 تا 2.6 گیگاهرتز است که داده ها را با سرعت بالایی و در کمترین زمان ممکن پردازش می کند. کمپانی ایسر برای حفاظت از اطلاعات و داده های موجوددر لپ تاپ از حسگر اثر انگشت که به صورت سخت افزاری عمل می کند در طراحی این لپ تاپ استوک خود بهره برده است. نمایشگر 14.1 اینچی Acer ASPIRE M5 دارای کیفیت تصویر بالایی با رزولوشن فول اچ دی بوده که قادر به تولید تصاویری پویا و طبیعی است. بلندگوهای تعبیه شده در دل این لپ تاپ ایسر صدا را با کیفیت بالایی پخش می کنند. همچنین لپ تاپ Acer ASPIRE M5 دارای وبکم برای برقراری تماس های تصویری و بلوتوث داخلی برای تبادل اطلاعات می باشد.

معرفی لپ تاپ ایسر m5

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Acer ASPIRE M5

لپ تاپ ایسر دارای صفحه کلید جزیره ای به اندازه 14 اینچی متوسط است که به منظور تایپ کردن راحت ترو رضایت بخشمند تر برای کاربران خود طراحی شده است. صفحه کلید لپ تاپ Acer ASPIRE M5 اندازه متوسطی دارد اما با این وجود فاصله مناسب کلید ها از هم به خوبی رعایت شده است و از بازخورد خوبی برخوردارند. به دلیل کوچک بودن لپ تاپ Acer ASPIRE M5و صفحه نمایش 14 اینچی، بخش عددی مجزا یا همان قسمت ماشین حساب در آن اندازه کوچکی داردو کلیدهایی همچون کلید + و – در آن حذف شده و کلید اینتر نیز به اندازه سایر کلید ها است و اندازه به نسبت کوچکی دارد. فاصله متعادلی که در بین کلید ها وجود دارد تایپ کردن را سرعت بخشیده و امکان تایپ اشتباه بسیار کم می باشد. در پایین کیبورد لپ تاپ Acer ASPIRE M5  تاچ پد به چشم می خورد که فاقد کلید های چپ و راست می باشد.تاچ پد این دستگاه بسیار بزگ بوده و از نوع مالتی تاچ می باشد که صفحه صاف و روان و کاملا صیقلی دارد و کاملا حساس و پاسخگو می باشد و عملکرد خوبی دارد.

کیفیت تصویر و صدا در لپ تاپ Acer ASPIRE M5

صفحه نمایش لپ تاپ ایسر مدل ASPIRE M5دارای اندازه ی 14.1 اینچی و کیفیت تصویر فول اچ دی با وضوح 768×1366 پیکسل می باشد که رنگ های تصاویر به صورت واقعی و زنده نمایش داده می شوند. در این لپ تاپ استوک زاویه دید به صورت عمیق موجود است. نسبت تصویر همانند سایر لپ تاپ های دیگر  16:9 می باشد. جدا از رزولوشن، روشنایی صفحه نمایش تمام مدل ها بسیار بالاست که این میزان روشنایی بالا در کنار بهره گیری از قابلیت مات بودن صفحه نمایش، این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه آسیبی به چشم هایشان در فضاهای خارجی و در زیر نور آفتاب از لپ تاپ خود استفاده کنند. نمایشگر لپ تاپ 15.6 اینچی از پنل گران قیمت و عالی LED مات ساخته شده است. این روکش مات در محیط های پر نور بازدهی و کارایی خوبی را دارد. سیستم صوتی لپ تاپ ایسر کیفیت خوبی دارد.

نمایشگر لپ تاپ ایسر m5

پورت ها و اتصالات لپ تاپ Acer ASPIRE M5

پورت ها و درگاه های ارتباطی در بدنه هر لپ تاپی رابطه مستقیمی با، ارزش آن را دارد. لپ تاپ استوک Acer ASPIRE M5 دارای درگاه های ورودی و خروجی مختلفی است به نحوی که کاربران این لپ تاپ هیچ دغدغه ایی برای اتصال هیچ گونه ابزار جانبی و مانیتور را نخواهند داشت. پورت ها در دو طرف لپ تاپ تعبیه شده اند. لپ تاپ استوک Acer ASPIRE M5دارای دو پورت USB3.0 و پورت HDMI است، درایو نوری، پورت شبکه، پورت کارت خوان ، درایو نوری می باشد. ارتباطات بی سیم در این لپ تاپ ایسر مدل Acer ASPIRE M5شامل: بلوتوث داخلی و وای فای 802.11ac می باشد. قابلیت اتصال به وای فای این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی بتوانند به اینترنت متصل شوند و مطالب مورد نیاز خود را جستجو کنند. همچنین مجهز به بلوتوث می باشد و با نصب Shareit می توان به تبادل اطلاعات پر حجم تان بین لپ تاپ و گوشی خود بپردازید.

کارایی و سخت افزار لپ تاپ Acer ASPIRE M5

سخت افزار لپ تاپ استوک 14.1 اینچی ایسر دارای پردازنده ی قدرتمند و مرکزی اینتل core i5 ازی سری 3337u است که از سری پردازنده های عالی و بسیار قوی این کمپانی به شمار می آید. لپ تاپ ایسر دارای حافظه کش 3 مگابایتی و همچنین از فرکانس پردازشی 1.7 الی 2.6 گیگاهرتزی بهره می گیرد. حافظه کش، بخشی از حافظه سریع است که وظیفه مشخص کردن دستورات بعدی را که قرار است توسط پردازنده پردازش شوند را دارد و داده هایی را ذخیره می کند که کامپیوتر بتواند به سرعت به آنها دسترسی داشته باشد. لپ Acer ASPIRE M5از حافظه ی رم 6 گیگابایتی از نوع DDR3، هاردیسک 500 گیگاباینتی از جنس HDD بهره می گیرد. حافظه رم محلی برای ذخیره سازی اطلاعات در سیستم است که به کمک آن می توان به اطلاعات و داده ها در هر زمانی بدون در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی و ترتیب آن ها، دسترسی داشت. داده های ذخیره شده در این فضا را می توان به راحتی پاک کرد یا با داده های جدید جایگزین کرد، اما با قطع ناگهانی جریان برق داده های موجود در RAM از بین می روند که استفاده از این نوع حافظه فقط به صورت موقت است. کارت گرافیکی که کمپانی ایسر برای این لپ تاپ استوک خود به کار گرفته است از نوع INTEL HD می باشد. باتری استفاده شده از قدرت شارژدهی بالایی برخورداراست. باتری 3 سلولی لیتیوم یونی با ظرفیت 52 وات ساعت است که در حالت اتصال به اینترنت تا پنج ساعت توانایی شارژدهی دارد.

سخت افزار لپ تاپ ایسر m5

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.83 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 تا 2.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
6 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
کابل برق و شارژر AC
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

سلام و خسته نباشید. لپ تاپ واقعا محکمیه من مدام در حال ترددم و لپ تاپمم باهم همسفره خیلی مستحکمه.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 تا 2.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
6 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.83 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
کابل برق و شارژر AC

لپ تاپ استوک ایسر ASPIRE M5

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم