لپ تاپ ایسر ASPIRE 3 A315

  • لپ تاپ ایسر ASPIRE 3 A315
  • مجهز به پردازنده های Core i5 , i7
  • مجهز به حافظه رم 4 و 8  گیگابایتی
  • اندازه ی صفحه نمایش 15.6 اینچ
  • حافظه ی داخلی یک ترابایتی
  • بلندگو های استریو داخلی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ Acer Aspire 3 A315

لپ تاپ مدل  Aspire 3 A315 با نمایشگری 15.6 اینچی از سری لپ تاپ های جذاب و با قدرت کمپانی ایسر می باشد که شما را به دنیای جدیدی از تکنولوژی و قابلیت ها دعوت می کند. لپ تاپی با بدنه ی مشکی که در همان نگاه اول ذهن و چشم کاربران را به سمت خود مجذوب می نماید. تمامی قسمت های دستگاه اعم از بدنه، فریم نمایشگر و فضای کیبورد به همراه مجموعه کلید ها همگی با رنگ مشکی جذاب طراحی شده است. پنل پشتی لپ تاپ از یک سری خطوط درهم تشکیل شده و نمای آن ساده نمی باشد. لوگوی acer به رنگ سفید در مرکز پنل پشتی به صورت برجسته ایی درج شده است که مکمل زیبایی این بخش است. تمامی قسمت های تشکیل دهنده از جنس آلومینیوم با استحکام بالا و به گونه ایی طراحی شده که در صورت استفاده از آن هیچ ردی از اثر انگشت شما بر روی آن باقی نخواهد ماند و سیستم همواره تمیز و بدون لک می باشد. جدا از این قسمت لوگو و علامت acer در بخش داخلی دستگاه روی فریم پایینی نمایشگر به رنگ سفید نیز حک شده و بر بالای کیبورد نام سری سیستم ASPIRE نوشته شده است. لولاهای اتصال دهنده صفحه نمایش و بدنه در طرفین چپ و راست درج شده که از مقاومت خوبی برخوردار بوده و این دو بخش را کاملا محکم بر روی هم نگداشته است. در هنگام باز و بسته کردن درب سیستم نیازی به وارد آوردن فشار زیادی نیست حتی به کمک یک دست هم میشه درب را باز کرد. کل وزن لپ تاپ acer معادل 2.1 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را با خود حمل و جا به جا کرد. به خاطر وزن کم Acer Aspire 3 A315 لپ تاپ به یک سیستم همسفر شهرت دارد. کمپانی ایسر در ساخت لپ تاپ 15 اینچی تمام تواشن را به کار برده تا یک سیستم بی عیب و ناقصی را ارائه دهد و آن را از لحاظ سخت افزاری ، نمایشگر و کیبورد بسیار عالی طراحی کرده است. اندازه ی 15.6 اینچی در کنار کیفیت تصویر عالی و روکش مات از نقاط قوت و قابلیت های منحصر به فرد نمایشگر سیستم به شمار می آید. کیبورد جزیره ایی با بهره گیری از کلید های نرم و روان که موجب بهبود سرعت تایپ کاربران شده و بسیار راحت و لذت بخش می باشد. تاچ پد بدون کلید و صیقلی در سمت چپ قرار گرفته و از بازخورد عملکردی مطلوبی بهره می برد. لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A31 همانند سایر سیستم های موجود در بازار برای راحتی و سهولت در استفاده از آن با پورت ها و درگاه های متنوعی تجهیز شده است که در ادامه به شرح آنها پرداخته ایم.

صفحه نمایش و صدای مطلوب لپ تاپ ایسر Aspire 3 A31

لپ تاپ Aspire 3 A31 از یک صفحه نمایش عریض 15.6 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD بهره می برد. صفحه نمایش داخل یک قاب مشکی رنگ تقریبا پهن تعبیه شده است و رنگ ها را پر طراوت تر و واقع گرایانه تر ارائه می دهد. در طراحی نمایشگر از روکش مات استفاده شده است که برای کار در فضاهای روشن مناسب می باشد زیرا مانیتور از انعکاس و بازتاب نور ها به سمت چشم ممانعت می کند. البته نمی توان این را یک عیب اساسی دانست زیرا شما می توانید سیستم را در داخل خانه و محیط های بسته گذاشته و آن را به کار ببرید. این نمایشگر صحنه ها را جدا از آنکه با کیفیت فول اچ دی به تصویر می کشاند آن ها را به نسبت تصویر 16:9 نیز در معرض دید کاربران قرار می دهد، نسبت استاندارد که طول و عرض تصاویر با هم در تناسب می باشند. نمایشگر 15.6 اینچی به همراه پنل TFT و نور پس زمینه ی LED مجهز شده و از زاویه ی دید وسیعی برخوردار می باشد. پس دیگر نگران زاویه قرار گیری سیستم در حین کار کردن نباشید زیرا در هر زاویه ایی که باشید همچنان تصاویری شفاف و بدون تاری و نویزی را مشاهده می کنید.  وبکمی که در بالای نمایشگر درج شده است این امکان را به شما می دهد تا با دوستان و آشنایان خود به صورت تصویری در تماس باشید. بلندگوها به شکل کاملا حرفه ایی و زبر دستانه در بدنه لپ تاپ توزیع شده اند و موجب ایجاد صداهای رسا و شیوایی می شود. به کمک این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و گوش نواز می باشید.

صفحه کلید و صفحه لمسی لپ تاپ ایسر Aspire 3 A31

کمپانی ایسر از یک صفحه کلید شکیل ، با کیفیت و مشکی رنگ در ساخت لپ تاپ Aspire 3 A31 بهره برده است. با باز کردن درب سیستم با یک نمای زیبا و مشکی رنگ جذاب روبرو می شوید که مربوط به بخش کلیدهای لازم برای تایپ کردن می باشند. صفحه کلید جزیره ای به همراه کلید های با اندازه ی عالی تشکیل شده که فاصله مناسبی بین آن ها رعایت شده و همین امر از اشتباه تایپ کردن حروف ودر نتیجه متون پیشگیری می کند. کیفیت و استحکام بالای کلید ها به نحوی هستند که با کمترین فشار عمل می کنند و از بازخورد خوبی بهره می برند. کلید ها هر کدام به صورت جداگانه بر روی یک شاسی قرار گرفته اند تا در صورت خرابی هر کدام ا زآن ها بتوان به راحتی و بدون تعویض کلی صفحه کلید تنها همانی که خراب شده را عوض کرد. در هنگام تایپ کردن اصلا نگران صدای دکمه ها در اثر فشردن نباشید، زیرا دکمه های این لپ تاپ فاقد صدا می باشند و می توان بدون ایجاد ذره ایی مزاحمت برای اطرافیان کارهای تایپی خود را انجام دهید. روان و صیقلی بودن سطح دکمه ها در موقع تایپ موجب می شود تا انگشتان به خوبی بر روی آن ها سر بخورند که همچین قابلیتی سرعت تایپ کردن را افزایش می دهد. به لطف اندازه بزرگ و 15.6 اینچی لپ تاپ Acer Aspire 3 A315 در بخش صفحه کلید فضای کافی برای تعبیه بخش عددی مجزا باقی مانده که این خود یکی از خصوصیات بالای این صفحه کلید می باشد که برای حسابداران بسیار به صرفه می باشد. صفحه تاچ پد لمسی در سمت چپ لپ تاپ زیر صفحه کلید قرار گرفته که کارایی بسیار عالی و روانی دارد. اندازه ی استاندارد تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرامین چند لمسی را به راحتی دارد. ناهموار بودن سطح پد لمسی کار کردن با آن را راحت کرده.

سخت افزار و راه های ارتباطی لپ تاپ Acer Aspire 3 A315

بهره گیری لپ تاپ ها از پردازنده ی اینتل Core i7 دستگاه را به یک محصول بی نظیر و پر قدرت بدل می کند و آن ها را مقدور به نصب و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین می نماید. خوشبختانه لپ تاپ Acer Aspire 3 A315 با وجود بدنه ی محکم و بخش تصویری و صفحه کلید بی نظیری که دارد از یک پردازنده ی خارق العاده به همراه کارت گرافیک بی نظیر ساخته شده است. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس در همین مدل در دو نوع پردازنده ارائه شده است که کاربران می توانند بسته به نیاز خود و بودجه ایی که دارند اقدام به خرید هر کدام از آن ها نمایند. دو کانفیگ مختلف تراشه شامل Intel Core i7 و Intel Core i5 می باشند که قدرت و سرعت بالایی برای به سرانجام رساندن کارهای مختلف عرضه می کنند. پردازنده های نسل 10 تا به این لحظه از جدید ترین و قدرتمند ترین تراشه های موجودی می باشند که در ساخت لپ تاپ ها از آن استفاده می شود و قدرت و سرعت چشم گیری را به همراه دارد. پس می توان با جرات تمام گفت که لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر با بهره گیری از چنین پردازنده هایی از پس اجرای هر نوع برنامه ایی برمی آید. شما تصور کنید خروجی یک طرح سه بعدی پر کاری که با سیستم های دیگر طراحی کرده اید حدود نیم ساعتی زمان ببرد در صورت طراحی با این سیستم در حد چندین دقیقه زمان نیاز دارد و جدا از این شما می توانید طرح های خود را بسیار قوی تر پیاده کنید. لپ تاپ ایسر Aspire 3 A315 برای کارهایی نظیر طراحی های سه بعدی، تدوین فیلم و عکس برای فیلم برداران به صورت حرفه ایی، حسابداری شرکت های بزرگ و ... بسیار خارق العاده بوده و شما را حیرت زده می کند. قابلیت های عالی و منحصر به فرد این سیستم تنها به همین پردازنده های قوی ختم نمی شود بلکه باید به کارت گرافیک MX230 ساخت شرکت پرآوازه ی انویدیا با دو گیگابایت حافظه ی اختصاصی اشاره کرد که در نوع خود واقعا بی همتا می باشد. کمپانی ایسر برای آنکه بتواند لپ تاپ خود را بیشتر به چشم رقبای خود بزند از یک رم 4 گیگابایتی و هارد دیسک 1 ترابایتی از نوع HDD در ساخت سیستم خود بهره برده است تا همگان را انگشت به دهان نماید. لپ تاپ ایسر در کنار سایر قسمت های بی همتای دیگرش از کامل ترین مجموعه پورت ها های متعدد ورودی و خروجی مجهز شده است. این درگاه های ارتباطی شامل دو پورت USB 3.0 ، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI، شیار کارت حافظه، جک هدفون می باشند که برای دسترسی به پورت های بیشتر می توان از یک هاب استفاده کرد. به دلیل بدنه ی نازک لپ تاپ این سیستم فاقد درایو نوری می باشد. از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به قابلیت پشتیبانی از شبکه بی سیم Wi-Fi برای اتصال بدون سیم به اینترنت، بلوتوث نسخه 4.2 برای تبادل اطلاعات با دیگر لوازم الکترونیکی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. باتری به کار رفته از نوع لیتیوم پلیمری 3 سلولی است که می تواند تا 6 ساعت شارژ لپ تاپ را در خود نگه دارد و همچنان قابل استفاده و روشن ماندن باشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 10
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.1 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce MX230
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد
نوع و ظرفیت باتری
3 sg,gی لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 36 وات‌ساعت

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 10
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce MX230

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.1 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 sg,gی لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 36 وات‌ساعت

لپ تاپ ایسر ASPIRE 3 A315

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم