لپ تاپ استوک لنوو 33474HU

  • لپ تاپ 13 اینچی لنوو دست دوم 33474HU
  • دارای نمایشگر لمسی سه بعدی 13 اینچی
  • داری پردازنده ی intel core i5-3317u
  • حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR3
  • هارد دیسک HDD با ظرفیت 500G
  • کارت گرافیک intel hd 400

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک لنوو 33474HU

لپ تاپ دست دوم لنوو مدل 33474HU لپ تاپ 13 اینچی لنوو است که برای مصارف خانگی و مالتی مدیا استفاده می شود. از مشخصات فنی لپ تاپ استوک لنوو 33474HU می توان به پردزانده ی core i5-3317u و حافظه ی رم 4 گیگابایت و هارددیسک 500 گیگابایتی لپ تاپ اشاره کرد. البته از برجسته ترین ویژگی لپ تاپ لنوو 33474HU نباید غافل بود، صفحه نمایش لمسی با قابلیت جدا شدن از کیبورد. نمایشگر به کار رفته در این لپ تاپ 13 اینچی بوده و عملکرد لمسی دارد و همچنین می تواند از کیبورد جدا شود و به عنوان تبلت استفاده گردد. این سری از لپ تاپ های لنوو را با نام twist هم می شناسند. یعنی لپ تاپ دو گانه یا دو تکه ای که از صفحه نمایش و کیبورد تشکیل شده که می توان نمایشگر را به راحتی چرخاند و حتی می توان آن را از کیبورد جدا کرد. 

لپ تاپ دست دوم لنوو lenovo 33474hu-

cpu یا پردازنده یکی از مهمترین قطعات لپ تاپ است، پردازنده به عنوان مغز متفکر انواع محاسبات و پردازش ها را انجام می دهد، که لازم است انجام گیرد. پردازنده ی به کار رفته در این لپ تاپ از پردزانده های اینتل intel بوده و به سری core i5 تعلق دارد، این پردزانده دو هسته ای بوده و از دو عدد هسته تشکیل شده که هر یک از این هسته ها پردازش اطلاعات را بصورت مجزا انجام می دهند. یعنی عملیات پردزاشی بین دو هسته تقسیم می شوند و به این صورت سرعت پردازش و اجرا افزایش می یابد.پردازنده ی نسل سوم سری core i5 یعنی 3317U دارای سرعت و فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. یعنی در هر ثانیه 1.7 میلیارد دستور پردازش می شوند. هر چه سرعت وفرکانس پردازنده ای بالاتر باشد، به این معناست که سرعت پردازش بالاتری دارد و دستورات را در مدت زمان بسیار کمی پردازش می کند. به علاوه حافظه ی کش در نظر گرفته شده برای این مدل لپ تاپ 3 مگابایت بوده و ساختار 64 بیتی دارد. رم که حافظه ای موقت و با دسترسی تصادفی است، اطلاعات بصورت تصادفی در رم جای گذاری می شوند و پردازش می گردند. این حافظه اطلاعات را بصورت موقت ذخیره می کند و این اطلاعات با قطع شدن برق نیز پاک می شوند. این حافظه دارای سرعت 1600 مگاهرتز بوده و با سرعت بالای 1600 مگاهرتز اطلاعات را به پردازنده منتقل می کند. هارد دیسکی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده، از نوع هارد دیسک HDD بوده و دارای ظرفیت 500 گیگابایت می باشد. کارت گرافیک که یکی از موارد مهم در تعیین کیفیت پردازش گرافیکی پردازنده است، از نوع کارت گرافیک آنبورد بوده و روی خود پردازنده کار گذاشته شده که ازحافظه ی اختصاصی بی بهره است. کارت گرافیک Intel HD4000 و بدون حافظه ی اختصاصی مسئول پردازش تصاویر و محتوای گرافیکی می باشد.

نمایشگر لپ تاپ استوک لنوو 33474hu

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای لپ تاپ دست دوم لنوو  33474HU لمسی بوده و با عملکرد لمسی می توان فعالیت های خود را انجام دهید. همچنین نوع صفحه نمایش نیز led می باشد و در ساختار آن برای تامین روشنایی پس زمینه از لامپ های ال ای دی استفاده شده است، این نوع صفحه نمایش توانایی نمایش دادن تصاویری درخشان و با کیفیت و روشن را دارند. پنل IPS به کار رفته در این نمایشگر زاویه دید تصویر را افزایش داده است. گفتنی است که کیفیت تصویر اچ دی HD از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است. تصاویر با دقت و کیفیت اچ دی و رزولوشن 1366×768 پیکسل پخش می شوند. که می تواند برای یک نمایشگر 13 اینچی رزولوشن مناسبی باشد.

درگاه های ارتباطی یا پورت ها تنها راه ارتباطی لپ تاپ استوک لنوو 33474HU با دستگاه های دیجیتالی و حافظه های خارجی و نمایشگرها و ... می باشند. در لپ تاپ لنوو نیز به منظور برقراری ارتباط درگاه های USB برای اتصال به حافظه های جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال و ... تعبیه شده و دگراه HDMI برای اتصال به نمایشگرهای مختلف دارای این پورت به کار رفته استو. همچنین پورت های LAN و هدفون و میکروفون و ... نیز انواع دستگاه ها را به لپ تاپ وصل کرده و کارآیی لپ تاپ را افزایش می دهند. کارتخوان SD card reader در این لپ تاپ از انواع کارت ها و مموری ها با فرمتهای مختلف پشتیبانی می کند. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت روشن نگه داشتن لپ تاپ به مدت 5 ساعت از ویژگی های این مجموعه می باشد. گفتنی است که سایر راههای ارتباطی بی سیم مانند بلوتوث و 802.11n Wi-Fi نیز در لپ تاپ لنوو پشتیبانی شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD 4000 Graphics
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام بدنه اش سالمه؟ خط و خش نداره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام فرهاد جان بدنه کاملا سالم و تمیزه
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD 4000 Graphics

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک لنوو 33474HU

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم