لپ تاپ استوک لنوو T510

  • لپ تاپ استوک لنوو Lenovo ThinkPad T510
  • دارای پردازنده 2هسته ای Intel Core i3 
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی باکیفیت hd
  • پشتیبانی از حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • حافظه هارد 256 گیگابایت HDD
  • دارای کارت گرافیک اینتل intel
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت  لپ تاپ لنوو ThinkPad T510

لپ تاپ لنوو استوک سری تینک پد Thinkpad مدل T510 یکی از لپ تاپ های با کیفیت و خوش قیمتی است که به امکانات نسبتا پیشرفته ای مجهز شده است و برای انجام امور ساده ی روزانه و کارهای دانش آموزی و دانشجویی گزینه ای ایده آل است. از مهمترین ویژگی ها و قطعات به کار رفته در لپ تاپ می توان از پردازنده آن شروع کرد. پردازنده ی استفاده شده در لپ تاپ استوک Lenovo 510 ساخت شرکت معروف اینتل intel می باشد، پردازنده ی سری core i3 و نسل دوم بوده که از فرکانس و سرعت 2.4 گیگاهرتز بهره می برد. این پردزانده ی core i3 با این سرعت کاری می تواند در هر ثانیه 2.4 میلیارد دستور را پردازش نماید. چنین پردازنده ای قدرت نسبتا خوبی دارد و با توجه به صنعتی بودنش که لنوو این لقب را به او داده است، طبیعی است که باید کیفیت بالایی داشته باشد. همچنین کارت گرافیک در این لپ تاپ بر روی خود پردازنده است و این پردازنده دارای قدرت پردازش گرافیکی اندکی می باشد که می تواند برخی کارهای ساده  را پردازش نماید. یعنی از حافظه ی اختصاصی و پردازنده ی گرافیکی مجزا خبری نیست. می دانید که پردازنده و سرعت آن توسط چندین عامل مانند تعداد هسته ها، حافظه ی کش و ساختار 64 بیتی یا 32 بیتی تعیین می شود. از این رو زمانی که می خواهید مشخصات فنی لپ تاپی را بررسی کنید، به این موارد توجه نمایید و با در نظر گرفته این ویژگی ها می توانید قدرت و سرعت پردازنده را تشخیص دهید. حافظه ی کش در این لپ تاپ 3 مگابایت می باشد،  این حافظه اطلاعات و درخواستهای مکرر را در خود ذخیره می کند و برای اجرای این درخواست ها هر بار لازم نیست که پردازنده شروع به پردازش کند، بلکه اطلاعات پردازش شده سریعا از حافظه ی کش به پردازنده منتقل می شوند. حافظه ی کش حافظه ای موقت است که دارای سرعتی هماهنگ با پردازنده است و سرعت انتقال اطلاعات را افزایش خواهد داد. 

در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم لنوو T510 شارژر و کابل برق نیز به شما تحویل داده می شود.

لپ تاپ لنوو تینک پد t510

در این لپ تاپ حافظه ی رمی با تکنولوژی DDR3 و سرعت 1600مگاهرتز و ظرفیت 4 گیگابایت تعبیه شده است، این حافظه ی رم توان بالایی در اجرای سریع و روان نرم افزارها و برنامه ها دارد. حافظه ی داخلی نیز از نوع هارد دیسک HDD بوده و دارای ظرفیت 250 گیگابایت می باشد. این مشخصات سخت افزاری لپ تاپ استوک لنوو تینک پد t510 هستند که امکان اجرا کردن برنامه های مختلف را با سرعت و دقت بالا را فراهم نموده اند. نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ لنوو t510 از تکنولوژی و فناوری ال ای دی بهره گرفته و منبع روشنایی پس زمینه ی آن نیز توسط لامپ های ال ای دی تامین می گردد. نسبت تصویر 16:9 و صفحه نمایش عریض و کیفیت تصویر اچ دی hd از ویژگی های خاص این نمایشگر می باشد. امکانات و اتصالات بی سیمی که در این لپ تاپ پشتیبانی می شود، شامل فناوری بلوتوث Bluetooth 2.1 و وای فای 802.11b/g/n می باشد، که بصورت بی سیم اتصال لپ تاپ را به انواع دستگاه های دارای این قابلیت ها ممکن می کند. لپ تاپ استوک لنوو t510 توسط باتری لیتیوم یونی 6 سلولی تغذیه می شود. پورت های ارتباطی نیز شامل 2 عدد پورت usb2.0 و پورت 4-pin FireWire و DisplayPort، پورت VGA، پورت LAN، کارتخوان Memory Card Reader و خروجی هدفون و میکروفون و ... می شوند.

نمایشگر و کیبورد لپ تاپ لنوو T510

نمایشگر لپ تاپ لنوو t510

لپ تاپ لنوو T510 دارای صفحه نمایشی به اندازه ی 15.6 اینچ است، این  لپ تاپ با صفحه نمایش نسبتاً بزرگی که دارد به گزینه ای ایده آلی برای انجام کارهای تجاری و اداری تبدیل شده است. نمایشگر ال ای دی لپ تاپ به واسطه ی منبع روشنایی LED و لامپ های ال ای دی که در پس زمینه ی لپ تاپ حضور دارند، توانسته تصاویری درخشان با زاویه دید مناسب را نمایش دهد. نمایشگری با نسبت تصویر 16:9 که توانایی نمایش دادن 95% رنگ ها را دارد و طیف رنگی بالایی را پوشش می دهد، توانایی نمایش دادن تصاویری با کیفیت و پروضوح را نیز خواهد داشت.کیفیت تصویر لپ تاپ لنوو تینک پد T510 فول اچ دی FULL HD بوده و تصاویر را با دقت 1080×1920 پیکسل به نمایش می گذارد. این دقت تصویر و رزولوشن می تواند تصاویری پروضوح را به معرض نمایش بگذارد. نمایشگر مات این لپ تاپ از بازتاب نور و روشنایی جلوگیری کرده و تصاویر را بصورت واضح و دقیق نمایش می دهد. این لپ تاپ حتی در زیر نور خورشید نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد.

کیبورد این لپ تاپ اندازه ای استاندارد دارد، دکمه ها و کلیدها با فاصله ای مشخص از هم قرار گرفته اند و به همین دلیل به راحتی می توان با کیبورد تایپ کرد، بدون اینکه اشتباه تایپی داشته باشید. در این کیبورد از کلیدهای عددی مجزا خبری نیست و برای استفاده از اعداد می توانید از کلیدهای ترکیبی بالای کیبورد استفاده کنید. اطراف کلیدها توسط پوشش و بافتی محدب فراگرفته شده و کلیدهای جهت و اعداد بصورت صاف طراحی شده اند، بقیه ی کلیدها نیز حالتی مقعر داشته و تا اندازه ای عمیق هستند. صفحه کلید نیز مورد بازبینی قرار گرفته و تا حدی اصلاح شده است. اگرچه کلید Fn و کلید Ctrl در مقایسه با سایر نوت بوک ها معکوس بوده و جای آنها برعکس شده است. کلید چاپ جایگزین کلید منوی زمینه است که اکنون کاملاً حذف شده است. کلیدهای PgUp و PgDn اکنون بالای کلیدهای پیکان چپ و راست قرار دارند. اکنون کلید Esc فقط نیم اندازه است و کلید Del به گوشه فوقانی سمت راست منتقل شده است. کلیدهای Ins ، End و Pos1 در کنار کلید Del قرار دارند. کلیدهای Scroll Lock و Pause نیز حذف شده اند. تنها ایراد این کیبورد به نبود نام پد مربوط می شود، که برای کارهای حسابداری بسیار لازم و ضروری می باشد. TrackPoint به رنگ قرمز بوده و بصورت دایره ای در بین کلیدهای G و H و B قرار گرفته است. ترک پوینت حالتی برجسته داشته و دارای طراحی نقطه ای می باشد. تاچ پد که در پایین کیبورد طراحی شده است، دارای اندازه ی نسبتا مناسبی می باشد، این تاچ پد از عملیات چند لمسی پشتیبانی می شکند.

اتصالات و درگاه های ارتباطی لپ تاپ استوک لنوو

لپ تاپ استوک لنوو t510 دارای درگاه های ارتباطی متعدد و متنوعی است که هر یک به منظور خاص و برای کاربردی خاص استفاده می شوند. پورت هایی که در این لپ به کار رفته اند، شامل 2 عدد پورت USB 2.0 و پورت PoweredUSB 2.0 و DisplayPort و VGA و پورت lan می شود. همچنین از خروجی هدفون نیز پشتیبانی می کند. البته این لپ تاپ قابلیت خواندن مموری کارت را نیز دارد، کارتخوان تعبیه شده در لپ تاپ لنوو قابلیت بازپخش و خواندن مموری کارت هایی با فرمت های SD Card, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard, SDHC Card را دارد. پورت usb به کار رفته در این لپ تاپ با اینکه نسخه ی معمولی usb می باشد و دارای سرعت انتقال پایینتری نسبت به سایر نسخه ها می باشد؛ اما به منظور اتصال لپ تاپ به انواع حافظه های جانبی و فلش و هارد و ... به کار می رود. شما می تواند انواع محتوای ذخیره شده بر روی این حافظه ها را در مدت زمانی کوتاه به لپ تاپ منتقل کنید، برای این کار کافی است که حافظه ی خارجی را از طریق پورت usb به لپ تاپ وصل نمایید. پورت vga نیز  استانداردی برای اتصال دستگاه های ویدیویی است و به کارت گرافیک وصل می شود. وظیفه ی پورت VGA انتقال اطلاعات تصویری از دستگاه های ویدیویی به صفحه نمایش است. 

درگاه DisplayPort نیز یکی دیگر از پورتهای ویدیویی است که از VGA پیشرفته تر می باشد و جهت اتصال لپ تاپ به تلویزیون و نمایشگرها و سایر دستگاه های دارای این پورت به کار می رود. پورت دیگری که در این لپ تاپ حضور دارد، پورت FireWire می باشد، این پورت به منظور Plug & Play طراحی شده است و زمانی که هر سخت افزار جانبی را به سیستم وصل می کنید، سیستم بصورت خودکار آن را شناسایی می کند و دیگر لازم به نصب درایور نمی باشد. اکسپس کارت 34 میلیی متری در این لپ تاپ تعبیه شده است، این اکسپرس کارت برای اتصال سایر لوازم جانبی به لپ تاپ استفاده می شود، این درگاه 34 میلی متری تنها از کارت های 34 میلی متری پشتیبانی می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

ترک پوینت

سلام خسته نباشید. ترک پوینتی که تو کیبورد وجود داره و توضیحش دادید واقعا کارایی داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله کار ماوس رو به خوبی انجام میده

سیم کارت خور

سلام این مدل لپ تاپ پورت سیم کارت هم داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک لنوو T510

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم