لپ تاپ اچ پی Elitebook 745 G5

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP Elitebook 745 G5
  • پردازنده AMD Ryzen 5 Pro 2500U 
  • کارت گرافیک AMD Radeon Vega
  • نمایشگر 14 اینچی ال ای دی FHD
  • حافظه ی رم 8 گیگابایت ddr4
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی Elitebook 745 G5

لپ تاپ اچ پی Elitebook 745 G5 لپ تاپی 14 اینچی است که از کیفیت تصویر فول اچ دی و دقت تصویر 1080×1920 پیکسل پشتیبانی می کند. با اینکه شروع خوبی برای توصیف لپ تاپ اچ پی الیت یوک 745 جی 5 نبود، اما می خواهیم خبرهای هیجان انگیز را به مرور به اطلاع برسانیم. بدنه و شاسی آلومنیومی نقره ای رنگ و با کیفیت بالا کیفیت ساخت این لپ تاپ را تضمین خواهد کرد. ابعاد نمایشگر 14 اینچی نیز از این لپ تاپ محصولی خوش ساخت و خوش تراش و سبک و راحت ساخته است. واقعیت این است که امروزه اکثر مشاغل به لپ تاپ نیاز دارند، از مغازه دارهای کوچک گرفته تا کارهای شرکتی و حسابداری و ... به دستگاهی به نام  لپ تاپ نیاز دارند که بتوانند آن را با خود حمل کنند و هر جا که لازم باشد، لپ تاپ را مثل گوشی به همراه داشته باشند. با این اوصاف چه چیزی بهتر از لپ تاپ اچ پی 14 اینچی مدل الیت بوک 745 جی 5 ( Elitebook 745 G5 ) این لپ تاپ دارای پردزانده ی AMD می باشد.



این پردزانده ی قدرتمند چهار هسته ای بوده و همین باعث شده تا قدرت و سرعت پردازش بسیار افزایش یابد و هر چهار هسته در صورت لزوم به پردازش اطلاعات بپردازند. پردزانده ی AMD Ryzen 5 Pro 2500U دارای سرعت 2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز می باشد و این سرعت بالا در افزایش سرعت لپ تاپ نقش زیادی دارد. این پردزانده 64 بیتی بوده و سیستم عامل آن نیز ویندوز نسخه 10 و 64 بیتی می باشد. بنابراین مشکل پردزانده های 32 بیتی را ندارد. می دانید که پردزانده های 32 بیتی قادر به پشتیبانی از حافظه های رم 3.5 گیگی بیشتر نیستند و بیشتر از این میزان حافظه را پشتیبانی نمی کنند. با این حال خوشبختانه در لپ تاپ اچ پی 745 جی 5 از این محدودیت ها نخواهیم داشت. حافظه ی کش نیز 6 مگابایت می باشد. حافظه ی رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه ی ذخیره سازی 256 گیگابایتی از نوع SSD توانسته اند سرعت و قدرت بالایی را به ارمغان بیاورند و برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را با سرعت بالا به اجرا دربیاورند. کارت گرافیک اختصاصی که این لپ تاپ به همراه خود دارد، ساخت شرکت AMD می باشد، این پردزانده ی گرافیکی که وظیفه ی خروجی لپ تاپ را بر عهده دارد با رندر کردن تصاویر و محتوای تصویری و ویدیویی ، می تواند تصاویری با کیفیت را به معرض نمایش بگذارد.

لپ تاپ اچ پی الیت بوک 745 جی 5

نمایشگر 14 اینچی از نوع ال ای دی بوده و روشنایی پس زمینه ی آن توسط لامپ های ال ای دی LED تامین می گردد، که به همراه دقت تصویر فول اچ دی و زاویه دید وسیع تصاویری با کیفیت و پروضوح را به رخ تصویر می کشند. پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوع و گسترده ای بر روی لبه های کناری لپ تاپ تعبیه شده اند، که هر کدام اتصال لپ تاپ به یکی از دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی و شبکه ی اینترنت و میکروفون و هدفون و ... را بر عهده دارند. باتری به کار رفته در بدنه ی لپ تاپ لیتیوم یونی بوده و 3 سلولی می باشد، این باتری دارای ظرفیت 50 وات ساعت است و می تواند شارژ را به مدت 12 ساعت نگه دارد. گفتنی است که اگر می خواهید لپ تاپی با همین مشخصات در سایز 15.6 اینچ بخرید ، می توانید لپ تاپ اچ پی الیت بوک 755 جی 5 را نیز مشاهده نمایید.

سخت افزار و قدرت لپ تاپ اچ پی 745 جی 5

لپ تاپ اچ پی  Elitebook 745 G5 لپ تاپی بالارده و قدرتمند است که از پردازنده ی قدرتمند AMD مدل AMD Ryzen 5 Pro 2500U پشتیبانی می کند. این مدل پردازنده نسل پنجم پردازنده های AMD می باشد و از سرعت کلاک یا فرکانس 2 گیگاهرتز در حالت حداقل پشتیبانی می کند. یعنی در هر ثانیه توانایی پردازش 2 میلیارد درخواست را دارد، البته فرکانس پردزانده در حالت حداکثر به 3.6 گیگاهرتز نیز می رسد. چهار هسته ای بودن پردزانده ی AMD از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی لپ تاپ الیت بوک 745 است، که همزمان چندین درخواست را پردازش می کند. حافظه ی کش در این مدل پردازنده 6 مگابایت است، حافظه ی کش حافظه ای موقت است که اطلاعات و داده ها در آنجا پردازش می شوند و از آنجایی که سرعت ان نزدیک به سرعت پردزانده است در نتیجه می تواند باعث بالا بردن عملکرد پردازنده شود. می دانید که در یک لپ تاپ حافظه ی ذخیره سازی هارد و حافظه ی رم و حافظه ی کش و حافظه ی ثبات خود پردازنده را داریم. حافظه ی رم در این لپ تاپ برابر 8 گیگابایت بوده و از تکنولوژی DDR4 SDRAM پشتیبانی می کند. این نوع حافظه سرعت انتقال اطلاعات بالایی دارد و دارای سرعت 2400 مگاهرتز است. این حافظه بصورت موقت اطلاعات را در خود ذخیره می کند و به هنگام قطع شدن برق اطلاعات آن پاک می شود.

سخت افزار و پردازنده لپ تاپ اچ پی الیت بوک 745 جی 5

پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ اچ پی ساخت شرکت AMD می باشد و مدل آن AMD Radeon Vega است. این کارت گرافیکی اختصاصی بوده و دارای حافظه ی اختصاصی 1 گیگابایت می باشد. کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ اچ پی توانایی بالایی در پردازش کردن اطلاعات تصویری و نرم افزارهای گرافیکی و ... دارد. هارد دیسک یا حافظه ی ذخیره سازی اطلاعات در لپ تاپ اچ پی الیت بوک 745 G5 از نوع SSD می باشد و دارای ظرفیت 256 گیگابایت است. لازم به ذکر است که این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری لیتیوم یونی 3 سلولی با ظرفیت 50 وات ساعت تغذیه می شود، که قابلیت نگهداری شارژ به مدت 12 ساعت را دارد.

نمایشگر لپ تاپ اچ پی Elitebook 745 G5

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 745

لپ تاپ اچ پی Elitebook 745 G5 لپ تاپی است با نمایشگری 14 اینچی و کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD که اتفاقا صفحه نمایش و تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن نیز ال ای دی می باشد. یعنی صفحه نمایش لپ تاپ وابسته به نور پس زمینه بوده و برای تامین روشنایی پس زمینه و تشکیل تصویر به نور پس زمینه نیاز دارد، که اتفاقا نوع لامپ های آن ال ای دی هستند. لامپ های LED توانایی بالایی در تشکیل تصاویری پر نور و درخشان دارند و می توانند تصاویر را با رنگ و روش روشن و شفاف نمایش دهند. طراحی فوق العاده باریک لپ تاپ باعث شده تا به یک لپ تاپ حرفه ای و شکیل طرف باشیم، لپ تاپی که جذابیت ظاهری فوق العاده ای دارد و می تواند به دل هر کاربری بنشیند. کیفیت تصویر فول اچ دی و دقت تصویر 1080×1920 پیکسل توانایی بالایی در نمایش دادن تصاویری با کیفیت دارد، این میزان کیفیت می تواند بر روی صفحه نمایش 14 اینچی بسیار پروضوح باشد و راضی کننده باشد. صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی از نوع مات بوده و به همین دلیل به راحتی می توان از آن حتی در زیر نور خورشید نیز استفاده کرد، بدون اینکه بازتاب نور باعث اذیت چشمان شما گردد. این نمایشگر 75% از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد و می تواند تصاویری پر از رنگ و شفافیت را به معرض نمایش بگذارد. پنل این مدل لپ تاپ نیز IPS بوده که خاصیت ضربه گیر داشته و همچنین زاویه دید و کیفیت را افزایش خواهد داد.

صفحه کلید تعبیه شده در این مدل لپ تاپ نام پد یا کلید اعداد را ندارد و اندازه ی کلیدهای آن استاندارد بوده و فاصله ی مناسبی از هم دارند. این صفحه کلید به راحتی امکان تایپ کردن را به کاربران می دهد و می توانید به سادگی و راحتی و بدون کمترین اشتباه تایپی با کیبورد کار کنید. چرا که اندزاه ی کلیدها استاندارد بوده و فاصله ی مناسبی نسبت به هم دارند. در این کیبورد و در بین کلیدهای G و H و B ترک پوینت قرار گرفته است و به نوعی جهت نما می باشد و  مکان ماوس را نشان می دهد. همچنین کلیک پد نیز در پایین صفحه کلید تعبیه شده که بصورت لمسی کار می کند و می تواند به جای ماوس استفاده شود. 

اتصالات لپ تاپ اچ پی

یکی از مواردی که در لپ تاپ های قابل حمل بسیار مهم می باشد، اتصالات و پورت های آن می باشد. پورت ها و درگاه های ارتباطی تنها راه ارتباط برقرار کردن لپ تاپ با دیگر دستگاه ها می باشند، از این رو لازم است که حتما تمامی دستگاه ها از این راه های ارتباطی پشتیبانی کنند. پورت HDMI برای اتصال لپ تاپ به دستگاه های پخش کننده تعبیه شده و مخصوصا که این لپ تاپ از درایو نوری بی بهره است، لذا پورت HDMI برای آن بسیار ضروری و کاربردی می باشد. این پورت تنها پورت مستقل تصویری است که می تواند محتوای تصویری را با کیفیت بالا از دستگاه پخش کننده به لپ تاپ انتقال دهد. همچنین پورت USB نیز امکان اتصال حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال و ... را فراهم می آورد. از طریق این پورت می توانید انواع حافظه های خارجی را به لپ تاپ وصل کنید و از تماشای محتویات تصویری و صوتی و چند رسانه ای ذخیره شده بر روی آنها نهایت لذت را ببرید. پورت LAN نیز به منظور اتصال لپ تاپ به شبکه ی اینترنت خانگی به کار رفته است، البته این لپ تاپ از قابلیت اتصال به وای فای نیز پشتیبانی می کند و دارای استاندارد وایرلس 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث داخلی نسخه ی 4.2 و فناوری NFC می باشد، این فناوری ها می توانند لپ تاپ را به یک مرکز سرگرمی حرفه ای تبدیل کنند. اسلات قفل و ورودی میکروفون و خروجی هدفون و ...بر روی لبه های کناری لپ تاپ اچ پی تعبیه شده اند.

پورت ها و درگاه های ارتباطی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5 Pro
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, 3 multi-array microphone
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 3 سلولی 50 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

بدنه

سلام بدنه لپ تاپ جنسش از چه چیزی است

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام آلیاژ آلومینیوم

کیفیت فوق العاده

لپ تاپ های اچ پی سری جی 5 کلا خیلی با کیفیتن، من لپ تاپ 755 جی 5 خریدم و واقعا هم از کارکردش راضی ام.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5 Pro
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, 3 multi-array microphone
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 3 سلولی 50 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه

لپ تاپ اچ پی Elitebook 745 G5

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم