لپ تاپ استوک دل M4600

  • لپ تاپ استوک دل Dell Precision M4600
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی
  • پردازنده  دو هسته ای Intel Core i5
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 500 گیگابایت
  • باتری 9 سلولی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک Dell Workstation M4600

لپ تاپ دل استوک  Workstation M4600 یکی از لپ تاپ های ایستگاه کاری است که توسط شرکت معتبر دل dell تولید و روانه ی بازار شده است. می دانید که لپ تاپ ها دارای مشخصات فنی و ویژگی های مخصوصی هستند، که کاربران قبل از خرید لازم است تمامی مشخصات را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید لپ تاپ مورد نظرشان اقدام نمایند.



پردازنده که مهترین بخش سخت افزاری لپ تاپ را تشکیل می دهد، در این لپ ساخت شرکت اینتل intel می باشد، پردازنده ی intel core i5-2520M می باشد. این پردزانده چنانچه از مشخصات و نامش پیداست، از سری core نسل دوم پردزانده های اینتل است و دو هسته ای می باشد. پردزانده ی دو هسته ای در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ از سرعت 2.5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و قادر است در هر ثانیه 2.5 میلیارد دستور را پردازش نماید. نوع چیپست این پردزانده Mobile Intel QM67 Express می باشد و حافظه ی کش آن 3 مگابایتی است. با این مشخصات سخت افزاری عنوان شده برای لپ تاپ استوک دل ورک استیشن m4600 می توان به جرات گفت که این لپ تاپ از عهده ی کارهای گرافیکی نه چندان سنگین برمی آید و می توان از آن برای پردازش و محاسبات مختلف استفاده نمود. درایو نوری تعبیه شده در داخل لپ تاپ DVD±RW بوده که توانایی بازخوانی اطلاعات ذخیره شده در دیسک های dvd و cd را دارد. حافظه ی رم نیز که از تکنولوژی DDR3 SDRAM پشتیبانی می کند دارای ظرفیت 8 گیگابایت می باشد. با این اطلاعات و مشخصات سخت افزاری که در دست دارید، می توانید با خیالی راحت تر نسبت به خرید لپ تاپ مورد نظر اقدام نمایید.

لپ تاپ استوک دل m4600

 مجهز بودن به پردازنده ی گرافیکی مجزا در این لپ تاپ از ویژگی های خاصی است که باعث شده تا برای انجام کارهای گرافیکی سنگین نیز مناسب باشد. پردازنده ی گرافیکی NVIDIA Quardo در این لپ تاپ با حافظه 2 گیگابایتی حضور داشته که مناسب پرازش های گرافیکی است. همچنین حافظه ی داخلی و ذخیره سازی در لپ تاپ دل m4600 برابر 500 گیگابایت است و نوع حافظه نیز HDD است. در این میان پورت ها و درگاه های ارتباطی را نیز نباید نادیده گرفت. وجود پورت های متنوع در این لپ تاپ دسترسی شما را افزایش داده و شما به راحتی می توانید انواع دستگاه ها و حافظه ها را به لپ تاپ وصل کنید. دو عدد پورت USB 3.0 و دو عدد پورت USB2.0 و پورت hdmi و پورت VGA و پورت LAN و ورودی میکروفون و هدفون و ...بر روی بدنه ی لپ تاپ تنها کارآیی لپ تاپ را افزایش داده اند.

سازنده ی دل DELL لپ تاپی بر روی خط تولید Dell Precision Mobile Workstation با شماره مدل M4600 را تولید و روانه ی بازار کرده است. این لپ تاپ از مشخصاتی قابل قبول برخوردار است که باعث شده طرفداران و خریداران زیادی پیدا کند. از همان ابتدای کار بد نیست به سراغ نمایشگر لپ تاپ برویم. لپ تاپ استوک دل M4600 دارای صفحه نمایشی به اندازه ی 15.6 اینچ است، این صفحه نمایش نسبتاً بزرگ از کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD پشتیبانی می کند، که قادر است تصاویر را با دقت 1080×1920 پیکسل به نمایش بگذارد. این کیفیت تصویر در واقع در بسیاری از لپ تاپ ها استفاده می شود و کیفیت قابل قبولی است. همچنین این نمایشگر از زاویه دید قابل قبولی برخوردار است و می توان از زاویه های مختلف به نمایشگر لپ تاپ نگاه کرد و از تماشای محتوای با کیفیت لذت برد. لازم است بدانید که وزن این لپ تاپ تنها 2.8 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را با خود حمل نمود و به هر جایی که دوست دارید با خود ببرید.

پردازنده و دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ دل

می دانید که همیشه یکی از مهمترین ویژگی های یک لپ تاپ به سخت افزار آن مربوط می شود. اگر لپ تاپی از نظر سخت افزاری قدرتمند باش، توانایی این را دارد که کارهای سخت و سنگین مانند ویرایش و تدوین فیلم انجام بازی های سنگین و ... را انجام دهد، همچنین امکان هنگ و تاخیر را به حداقل می رساند، بنابراین به هنگام خرید لپ تاپ، علاوه به در نظر گرفتن قیمت لپ تاپ به مواردی از این دست نیز توجه کنید. پردازنده ها معمولا یا ساخت شرکت amd یا ساخت شرکت اینتل هستند. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ استوک دل Workstation M4600 پردازنده ی نسل دوم core i5 بوده. پردازنده ی دو هسته ای core i5-2520m در این لپ تاپ قدرت و سرعت اجرای درخواستهای شما را فراهم آورده است. این پردازنده دارای فرکانس 2.5 گیگاهرتز می باشد و در حالت توربو و حداکثر سرعت از فرکانس 3.5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این پردازنده دو هسته ای می باشد و از 2 هسته ی مختلف برای راه اندازی و اجرای برنامه ها استفاده می کند.می دانید که تعداد هسته ی پردازنده رابطه ی مستقیمی با سرعت پردازنده دارد و هر چه تعداد هسته ها بیشتر باشد، سرعت اجرای برنامه های مختلف نیز بیشتر می باشد.

حافظه ی کش به کار رفته در این لپ تاپ ظرفیت 3 مگابایت دارد و این میزان ظرفیت نیز می تواند سرعت پردازنده و سرعت لپ تاپ را افزایش دهند. حافظه ی کش در واقع به حافظه های کوچک پردازنده گفته می شود که دستورالعمل ها و واکنش های تکراری و پر استفاده را در خود ذخیره می کند. حافظه ی کش با قطع برق پاک نمی شود و اطلاعات همواره در آن ذخیره شده باقی می مانند. حافظه ی کش لپ تاپ دلm4600 حافظه ای3 مگابایتی است، که پردازنده می تواند اطلاعات زیادی را در آن ذخیره نماید. زمانی که اطلاعات در حافظه ی کش موجود باشد، دیگر لازم نیست سراغ حافظه ی رم برود و باعث کندی عملکرد پردازنده گردد. پردازنده در واقع با دریافت درخواست و دستور ابتدا سراغ حافظه ی کش می رود و اطلاعات ذخیره شده در آن را بررسی می کند، که با درخواست هماهنگی داشته باشند؛ زمانی که اطلاعات لازم در حافظه ی کش باشد، دیگر لازم نیست پردازنده مسیر دیگری را طی کند، بلکه سریعا اطلاعات به پردازنده منتقل شده و اجرا می گردند؛ اما زمانی که اطلاعات لازم در حافظه ی کش وجود نداشته باشند، پردازنده ناچار است که به سراغ حافظه ی رم برود و سپس از حافظه ی رم اطلاعات انتقال داده شوند. حافظه ی رم نیز همانطور که دیدید، اهمیت زیادی دارد و باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه شود. حافظه ی رم در واقع حافظه ی موقت نیز نامیده می شود و اطلاعات را بصورت موقت در خود ذخیره می کند. این حافظه با قطع شدن برق پاک می شود و اطلاعات در آن باقی نخواهند ماند. ظرفیت حافظه ی رم لپ تاپ دل  m4600 برابر 8 گیگابایت بوده که از فناوری DDR3L SDRAM پشتیبانی می کند.

لپ تاپ دل m4600

پورت ها و درگاه های ارتباطی

از نظر درگاه های ارتباطی نیز اگر بخواهیم لپ تاپ استوک دل m4600 را بررسی کنیم، باید گفت که با یک لپ تاپ با امکانات و حرفه ای روبرو هستیم که سعی داشته از تمامی پورت ها و درگاه های ارتباطی پشتیبانی نماید. پورت هایی که در این لپ تاپ تعبیه شده اند تنوع کافی را دارند و می توانند به سادگی با انواع دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کنند. پورت hdmi در این لپ تاپ برای برقراری ارتباط بین لپ تاپ و دیگر دستگاه های پخش کننده به کار رفته است، همچنین پورت های usb نیز اتصال حافظه های جانبی مانند فلش و هارد را به لپ تاپ ممکن کرده اند. ورودی میکروفون و خروجی هدفون در این لپ تاپ امکان اتصال به هدفون و میکروفون را ممکن کرده اند. پورت lan نیز اتصال لپ تاپ به شبکه ی اینترنت را باعث شده است و به راحتی می توان لپ تاپ را به اینترنت وصل کرد. پورت FireWire قابلیت play و plug را دارد و توانایی پشتیبانی از سخت افزارهای جانبی را دارد، پورت فایروایر زمانی که سخت افزاری مانند فلش مموری و دیگر دستگاه های خارجی را به لپ تاپ وصل کنید، لپ تاپ بصورت خودکار آن را شناسایی می کند. دیسپلی پورت display port یکی از رابط های صوتی و تصویری است، که با استفاده از آن می توان هم صدا و هم تصویر را انتقال داد. 

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.9 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quardo
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
9 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری و شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ویندوز

سلام لپ تاپ دل m4600 ویندوز 10 رو ساپورت میکنه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quardo
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.9 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
9 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری و شارژر

لپ تاپ استوک دل M4600

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم