لپ تاپ استوک لنوو W530

  • لپ تاپ استوک لنوو LenovoThinkPad W530
  • دارای پردازنده Core i7 نسل 3rd Gen
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی FULL HD
  • مجهز به حافظه  هارد 500گیگابایت
  • باتری لیتیوم یونی 94 وات ساعت
  • مجهز به حافظه رم 16 گیگابایت

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت  لپ تاپ  استوک Lenovo WhinkPad W530

لپ تاپ لنوو tinkPad W530 از لپ تاپ های صنعتی و حرفه ای است که لنوو آن را تولید و روانه ی بازار کرده است. مجهز بودن لپ تاپ به پردازنده ی قدرتمند Core i7 3rd Gen از قدرت بالای لپ تاپ در اجرای کارهای صنعتی و حرفه ای خبر می دهد و ارزش خرید لپ تاپ استوک لنوو را بالا می برد. فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز در این لپ تاپ سرعت بالایی در پردزاش اطلاعات و درخواست ها دارد، که باعث افزایش راندمان و کارآیی لپ تاپ شده است. پردزانده ی مرکزی این  لپ تاپ لنوو چهار هسته ای بوده و از حافظه ی کش 6 مگابایت و تکنولوژی های Intel turbo Boost و Hyper-Threading پشتیبانی می کند. این فناوری ها سرعت پردازنده را چند برابر کرده و دقت و کارآیی لپ تاپ را افزایش می دهند. جالب است بدانید که حافظه ی رم 16 گیگابایتی با تکنولوژی DDR3 و سرعت 1600 مگاهرتز در این لپ تاپ تعبیه شده است، که از قدرت بالای لپ تاپ حکایت می کند. این مجموعه ی سخت افزاری از طریق باتری لیتیوم یونی 9 سلولی با ظرفیت 94 وات ساعت تغذیه می شود و قابلیت نگهداری شارژ به مدت 12.8 ساعت را دارد. پروتکل های بی سیمی که در این لپ تاپ پشتیبانی می شوند، شامل فناوری بلوتوث Bluetooth 4.0 و استاندارد وای فای 802.11a/b/g/n می شود، این دو فناوری بصورت بی سیم لپ تاپ لنوو تینک پد W530 را به سایر دستگاه های دارای این قابلیت وصل می کنند.


 



از مشخصات سخت افزاری لپ تاپ استوک لنوو  W530 که بکذریم، به مشخصات نمایشگر می رسیم. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ دارای اندزاه ی 15.6 اینچی می باشد، این لپ تاپ از فناوری ال ای دی LED در ساخت نمایشگر بهره گرفته است، که از لامپ های روشن و درخشان ال ای دی برای تامین روشنایی پس زمینه استفاده می کند. این نمایشگر تمام صفحه از نسبت تصویر 16:9 پشتیبانی کرده و تصاویری تمام صفحه و واضح را با کیفیت بالای فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل نمایش می دهد. این نمایشگر قادر است 95% رنگ ها را پوشش دهد و البته صفحه نمایش نامبرده مات می باشد و خاصیت ضد بازتاب و انعکاس نور را دارد. لپ تاپ استوک لنوو W530 از درایو نوری DVD-Writer نیز پشتیبانی می کند و امکان بازخوانی محتوای تصویری را بر روی نمایشگر لپ تاپ دارد. همچنین وبکم در نظر گرفته شده برای لپ تاپ لنوو دارای کیفیت تصویر 1280x720 پیکسل بوده که امکان برقراری تماس های تصویری را با کیفیت بالا ممکن کرده است. پورت های ارتباطی نیز شامل 1 عدد پورت usb2.0 و  دو عدد پورت usb3.0 و پورت lan و پورت VGA و lan و خروجی هدفون و میکروفون و ...می شوند که بر روی لبه های لپ تاپ نشسته اند و اتصال لپ تاپ با سایر دستگاه های دیجیتالی و پخش کننده و حافظه های جانبی و ... خواهد شد.

نمایشگر و کیبورد لپ تاپ لنوو W530

معمولا بر اساس اندازه ی نمایشگر نیز لپ تاپ ها را در دسته های جداگانه قرار می دهند، لپ تاپ لنوو تینک پد W530 دارای اندازه ی 15.6 اینچی می باشد، این لپ تاپ با صفحه نمایش نسبتا بزرگی که دارد می تواند برای کارهایی نظیر طراحی و تدوین و ویرایش فیلم و عکس و ... مورد استفاده قرار گیرد. نمایشگر ال ای دی لپ تاپ به واسطه ی منبع روشنایی LED و لامپ های ال ای دی که در پس زمینه ی لپ تاپ حضور دارند، توانسته تصاویری درخشان با زاویه دید مناسب را نمایش دهد. نمایشگری با نسبت تصویر 16:9 که توانایی نمایش دادن 95% رنگ ها را دارد و طیف رنگی بالایی را پوشش می دهد، توانایی نمایش دادن تصاویری با کیفیت و پروضوح را نیز خواهد داشت.کیفیت تصویر لپ تاپ لنوو تینک پد W530 فول اچ دی FULL HD بوده و تصاویر را با دقت 1080×1920 پیکسل به نمایش می گذارد. این دقت تصویر و رزولوشن می تواند تصاویری پروضوح را به معرض نمایش بگذارد. صفحه نمایش مات این لپ تاپ از بازتاب نور و روشنایی جلوگیری کرده و تصاویر را بصورت واضح و دقیق نمایش می دهد. این لپ تاپ حتی در زیر نور خورشید نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد.

لپ تاپ لنوو تینک پد w530


کیبورد این لپ تاپ اندازه ای استاندارد دارد، دکمه ها و کلیدها با فاصله ای مشخص از هم قرار گرفته اند و به همین دلیل به راحتی می توان با کیوبرد تایپ کرد، بدون اینکه اشتباه تایپی داشته باشید. در این کیبورد از کلیدهای عددی نام پد خبری نیست و برای استفاده از اعداد می توانید از کلیدهای ترکیبی بالای کیبورد استفاده کنید. اطراف کلیدها توسط پوشش و بافتی محدب فراگرفته شده و کلیدهای جهت و اعداد بصورت صاف طراحی شده اند، بقیه ی کلیدها نیز حالتی مقعر بوده و تا اندازه ای عمیق هستند. صفحه کلید نیز مورد بازبینی قرار گرفته و تا حدی اصلاح است. اگرچه کلید Fn و کلید Ctrl در مقایسه با سایر نوت بوک ها معکوس بوده و جای آنها برعکس شده است. کلید چاپ جایگزین کلید منوی زمینه است که اکنون کاملاً حذف شده است. کلیدهای PgUp و PgDn اکنون بالای کلیدهای پیکان چپ و راست قرار دارند. اکنون کلید Esc فقط نیم اندازه است و کلید Del به گوشه فوقانی سمت راست منتقل شده است. کلیدهای Ins ، End و Pos1 در کنار کلید Del قرار دارند. کلیدهای Scroll Lock و Pause نیز حذف شده اند. تنها ایراد این کیبورد به نبود نام پد مربوط می شود، که برای کارهای حسابداری بسیار لازم و ضروری می باشد.TrackPoint به رنگ قرمز بوده و بصورت دایره ای در بین کلیدهای G و H قرار گرفته است. ترک پوینت حالتی برجسته داشته و دارای طراحی نقطه ای می باشد. تاچ پد که در پایین کیبورد طراحی شده است، دارای اندازه ی نسبتا مناسبی می باشد، این تاچ پد از عملیات چند لمسی پشتیبانی می شکند.

کیبورد لپ تاپ لنوو thinkpad w530


اتصالات و درگاه های ارتباطی لپ تاپ استوک لنوو

لپ تاپ استوک لنوو W530 یکی از لپ تاپ های کاربردی و با کیفیتی است که برای کارهای صنعتی و تجاری و اداری مناسب می باشد. بنابراین این لپ تاپ از مجموعه ای گسترده ار اتصالات پشتیبانی می کند و توانایی وصل شدن به دستگاه های پخش کننده و دیجیتالی را دارد. لبه ی روبرویی لپ تاپ فاقد هر نوع پورتی می باشد و دارای طراحی یکپارچه و یکدستی می باشد. اما لبه های چپ و راست و پشت میزبان پورت ها و درگاه های ارتباطی زیادی هستند. بر روی لبه ی چپ لپ تاپ پورت تصویری VGA برای اتصال لپ تاپ به دستگاه های پخش کننده و 2 عدد پورت USB 3.0 برای اتصال به حافظه های خارجی و پورت Mini display port پورت FireWire 400 نیز تعبیه شده اند. ر روی لبه ی سمت راست لپ تاپ نیز کارتخوان، ExpressCard34 و Gigabit LAN واقع شده است. لبه ی پشتی نیز میزبان پورت USB 2.0 و ورودی AC می باشد. این لپ تاپ از قابلیت اتصال به مودم پشتیبانی نمی کند و به همین منظور از فناوری های اتصال بی سیم وای فای بهره می برد. از ویژگی ها و امکانات امنیتی لپ تاپ لنوو می توان به ماژول قابل اعتماد و مطمئن TPM 1.2 و حسگر اثر انگشت از ویژگی ها و امکانات امنیتی لپ تاپ لنوو می باشند که به نظر می رسد برای یک لپ تاپ گزینه های خوبی به شمار می روند.

سخت افزار و قدرت پردازنده

می دانید که مهمترین ویژگی لپ تاپ به پردازنده ی آنها مربوط می شود. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ لنوو ThinkPad W530 ساخت شرکت اینتل INTEL می باشد. این پردازنده ی قدرتمند از پردازنده های نسل هفتم CORE I7 می باشد. پردازنده ی Core i7 چهار هسته ای بوده و دارای  ساختار 64 بیت می باشد. همچنین حداقل سرعت آن برابر 2.6 گیگاهرتز می باشد. یعنی در هر ثانیه 2.6 میلیارد دستور را پردازش می کند. پردازنده نقش اصلی در پردازش و اجرای اطلاعات و دستور ها داد و کارهای درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن پردازش کرده و سپس اجرا می کند. بنابراین هر چه سرعت پردازنده بالاتر باشد، یعنی سرعت اجرای برنامه ها بالاتر است. حافظه ی کش این پردازنده نیز 16 مگابایت بوده، پردازنده برای پردازش کردن اطلاعات ابتدا به سراغ حافظه ی کش می رود و بعد از اینکه اطلاعات لازم را در حافظه ی کش پیدا کرد برنامه یا نرم افزار مورد نظر را باز و اجرا می کند. حافظه ی کش، بخشی از حافظه سریع لپ تاپ است که وظیفه مشخص کردن دستورات بعدی را که قرار است توسط پردازنده پردازش شوند را بر عهده دارند و هر چه ظرفیت حافظه ی کش بالاتر باشد، سرعت پردازنده در اجرای برنامه ها نیز بالاتر است. 

پردازنده برای اجرا و پردازش ابتدا سراغ حافظه ی کش می رود و اگر اطلاعات لازم در حافظه ی کش در دسترس نبود، به سراغ حافظه ی رم خواهد رفت. رم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ 16 گیگابایت ظرفیت دارد و از نوع DDR3 می باشد. سرعت این رم 1600 مگاهرتز است و قابلیت افزایش ظرفیت حافظه ی ram به اندازه ی 2 برابر یعنی 32 گیگ را دارد. حافظه ی ذخیره سازی داخلی نیز 500 گیگابایت می باشد و از نوع hdd بوده ، این هارددیسک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ لنوو W530 فضای کافی برای نگهداری برنامه ها و نرم افزارهای لازم را دارد.این لپ تاپ از درایو نوری DVD-Writer پشتیبانی می کند و تونایی بازخوانی انواع محتوای ذخیره شده بر روی دیسک های dvd و cd را دارد. همچنین وبکمی که در بالای نمایشگر تعبیه شده به همراه لامپ ال ای دی کناری اش امکان برقراری تماس های  تصویری را با کیفیت 720p ممکن کرده است.

دلایل خریدلپ تاپ استوک لنوو  ThinkPad W530

لپ تاپ لنوو ThinkPad W530 از نمایشگر با کیفیت 15.6 اینچی فول ا چ دی با نسیت تصویر 16:9 و زاویه دید وسیع و صفحه نمایش مات بهره می برد، این نمایشگر امکان تماشای محتویات تصویری را با کیفیت بالا میسر می کند. همچنین پردزانده ی قدرتمند تعبیه شده در این مدل لپ تاپ core i7 بوده که از حداقل سرعت 2.6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این پردزانده ی قدرتمند با سرعت 1.6 میلیارد در ثانیه درخواست ها و دستورات را پردازش می کند و می تواند اجرایی روان و سریع را برای کاربران به ارمغان آورد. حافظه ی رم 16 گیگابایتی در نظر گرفته برای این لپ تاپ استوک نشان از هوش بالای لنوو دارد، که با تعبیه کردن این حافظه سرعت پردزاش را چند برابر افزایش داده است. از مشخصات سخت افزاری لپ تاپ لنوو w530 جای پردزانده ی گرافیکی خالی است، پردزانده ی گرافیکی اینتل به کار رفته در این لپ تاپ اجرای برنامه های سنگین و بازی های مختلف را برای دوستداران بازی های کامپیوتری ممکن کرده است. حافظه ی داخلی 500 گیگابایتی hdd در این لپ تاپ امکان ذخیره سازی اطلاعات مختلف را ممکن کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.8 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro K2000M / Intel HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 9 سلولی با ظرفیت 94 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه، شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

سوال

نسل پردازنده ها مثلا یه مدل نسل یک هست یکی نسل ۳ چه فرقی باهم دارن؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
در نگاه کلی می توان گفت به استثنای نسل اول که برای ویندوزهای سری ۸ تا ۱۰ مناسب نیست بقیه نسل ها برای کارهایی که ما از نوت بوک انتظار داریم کافی می باشند. هرچه عدد کنار نسل پردازنده ها بیشتر باشد کارایی لپ تاپ بیشتر است و برنامه های سنگین را بهتر ساپورت می کند.

کیفیت لپ تاپ استوک لنوو

لپ تاپ بسیار با کیفیتیه و واقعا برای کارهای حرفه ای طراحی شده. اگه کسی قصد خرید لپ تاپ حرفه ای رو داره حتما این مدل رو بخره؛ چون هم قیمتش مناسبه و هم امکاناتش عالیه.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro K2000M / Intel HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.8 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 9 سلولی با ظرفیت 94 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه، شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک لنوو W530

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم