لپ تاپ استوک دل E5520

  • لپ تاپ استوک دل 15.6 اینچی DELL E5520
  • مجهز به پردازنده ی اینتل Intel Core i7
  • حافظه ی داخلی 500 گیگابایت HDD
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • دارای پورت HDMI و USB
  • دارای کیفیت تصویر HD
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دل Latitude E5520

لپ تاپ دل Latitude E5520 یکی از لپ تاپ های با کیفیتی است که از سوی شرکت معتبر DELL تولید و روانه ی بازار شده است. لپ تاپ دل E5520 ضمن بهره گیری از امکانات پیشرفته، طراحی ایده آل و مطلوبی داشته و توانسته رضایت کاربران را با سیلقه های مختلف جذب نماید. لپ تاپ استوک دل Latitude E5520 دارای نمایشگری به اندازه ی 15.6 اینچی می باشد، این صفحه نمایش بزرگ از کیفیت تصویر اچ دی HD با دقت تصویر 1366×768 پیکسل پشتیبانی می کند. پردازنده ی Core i7 2nd Gen در این لپ تاپ توانایی پردازشی فوق العاده ای را برای لپ تاپ دل به ارمغان آورده است، این پردزانده که ساخت شرکت اینتل بوده توانایی بسیار زیادی در پردازش دقیق و قدرتمند اطلاعات دریافتی و دستورها و درخواست های شما دارد. این پردازنده ی دو هسته ای از حداقل سرعت 2.7 گیگاهرتز بهره می برد، یعنی در هر ثانیه توانایی پردازش 2.7 میلیارد دستور را دارد. حافظه ی رم در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک دل لتیتود E5520 دارای ظرفیت 4 گیگابایت می باشد و همچنین حافظه ی داخلی آن نیز 500 گیگابایت و از نوع HDD است.پردازنده ی گرافیکی به کار رفته ساخت شرکت اینتل است و مدل Intel HD Graphics 3000 نام دارد. این پردزانده ی گرافیکی قدرتمند توانایی بالایی در تجزیه و تحلیل و انجام کارهای سنگین کرافیکی و مهندسی و عکاسی و ... دارد. 



درگاه های ارتباطی و پورت هایی که به منظور برقراری ارتباط لپ تاپ استوک دل با دیگر دستگاه های دیجیتالی و ...تعبیه شده است، شامل پورت های HDMI و USB و پورت CGA و خروجی هدفون و ...می شود. پورت HDMI که تنها پورت مستقل تصویری است، محتوای تصویری را بدون افت کیفیت و با بالاترین کیفیت و دقت از دستگاه های پخش کننده به نمایشگر لپ تاپ انتقال می دهد.  پورت USB 2.0 نیز که در این لپ تاپ جاگذاری شده است، امکان اتصال به انواع حافظه های جانبی و فلش مموری و ...را به  لپ تاپ فراهم کرده است. خروجی هدفون و پورت VGA و ....اتصالات لپ تاپ را کامل نموده اند. در نهایت با قیمت مناسب می توان لپ تاپ دل لتیتود Latitude E5520 را از فروشگاه اینترنتی هنارک خریداری کرد.

لپ تاپ استوک دل e5520

نمایشگر و لپ تاپ دل لتیتود E5520

نمایشگر لپ تاپ دل E5520

صفحه نمایش لپ تاپ دل لتیتود E5520 برابر 15.6  اینچ بوده و از کیفیت تصویر اچ دی hd پشتیبانی می کند. پنل ips به کار رفته در این مدل لپ تاپ علاوه بر اینکه خاصیت ضد ضربه دارد و در مقابل ضربه های احتمالی از لپ تاپ محافظت می کند، کیفیت تصویر و گستره ی رنگ تصویر را نیز افزایش داده است و زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربران گذاشته است. ناگفته نماند که لایه ی محافظی از جنس Gorilla Glass گوریلا گلس بر روی نمایشگر کشیده شده است. تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش 166 پیکسل در هر اینچ می باشد و میزان روشنایی آن نیز 344 نیت بوده که به خوانایی بیشتر و ووضح بیشتر کمک می کند. میزان روشنایی بالای نمایشگر 13 اینچی به کاهش بازتاب نور کمک می کند. نسبت کنتراست در این مدل لپ تاپ بسیار بهبود پیدا کرده است و سطح سیاه و روشنایی ارتقا پیدا کرده اند.

کیبورد لپ تاپ استوک دل لتیتود ای 5520 از نوع جزیره ای بوده و دکمه های لپ تاپ دارای فاصله های استانداردی از هم هستند. اندازه ی دکمه ها نیز بسیار مناسب بوده و این دو ویژگی تایپ کردن و کار کردن با کیبورد را راحت کرده است. کیبورد از کلیدهایی نرم تشکیل شده و کار کردن با این کلیدها حس خوبی به کاربر منتقل می کند و بسیار آرام و بی صدا هستند. همچنین کیبورد لپ تاپ دل دارای نور پس زمینه بوده از دو سطح نور بهره می برد. بنابراین حتی در مواقعی که روشنایی کافی در اختیار ندارید این دو سطح روشنایی امکان دیدن صفحه کیبورد را برایتان فراهم می آورند. در پایین این کیبورد تاچ پدی به اندازه ی 5.5 در 5.10 سانتی متر تعبیه شده است، این تاچ پد با این اندازه ی استاندارد از حرکات انگشت با سرعت بالا پشتیبانی می کند و بدون تاخیر به حرکات پاسخ می دهد و از حرکات چند لمسی نیز پشتیبانی می کند. تاچ پد نیز از یک پد و دو کلیک چپ و راست تشکیل شده است که که کار ماوس را به راحتی برای شما انجام می دهند و شما را از خرید و حمل ماوس بی نیاز می سازند.

پردازنده ی قدرتمند لپ تاپ لتیتود دل ای5520

لپ تاپ های لتیتود Latitude یکی از لپ تاپ های قدرتمندی هستند که برای پردازش کارهای سنگین طراحی شده اند.از این رو از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی نیز پشتیبانی می کنند. پردازنده ی به کار رفته در این سری لپ تاپ ها ساخت شرکت اینتل INTEL بوده و نسل Core i7 می باشد. پردازنده ی نسل هفتم اینتل دارای چهار هسته ی قدرتمند می باشد و می تواند انواع برنامه های سنگین مهندسی و فیلم سازی و بازی های را مختلف را پردازش نماید. مدل پردازنده ی پشتیبانی شده در لپ تاپ استوک دل  i7-2620m بوده و از سرعت و فرکانس 2.7 تا 3.7 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. یعنی در هر ثانیه حداکثر 3.4 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد، که نتیجه ی آن سرعت بسیار بالای لپ تاپ در اجرای برنامه های مختلف خواهد بود. همچنین پردازنده ی نسل هفتم اینتل دارای حافظه ی کش 4 مگابایتی است، این میزان حافظه می تواند سرعت پردازنده را افزایش دهد، چرا که حافظه ی کش در واقع مکانی برا ذخیره ی اطلاعات لازم برای اجرای برنامه های مختلف است، این حافظه هر چه بیشتر باشد میزان اطلاعات بیشتری در خود ذخیره کرده و در نتیجه سرعت پردازش را نیز ارتقا می دهد. اولین مکانی که پردازنده به آنجا می رود حافظه ی کش است. پردازنده ی 64 بیتی core i7 تمام ویژگی های پردازنده ی قدرتمند را دارد و اجرای روان و سریع برنامه ها را ممکن خواهد کرد.

پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ دل E5520 از شرکت اینتل بوده و مدل Intel HD Graphics 3000 می باشد. این پردازشگر گرافیکی انواع کارهای سنگین سه بعدی و پردازش های مختلف را انجام خواهد داد و اجرای انواع بازی های سنگین را نیز مقدور ساخته است. در کنار حافظه ی کش 4 مگابایتی بد نیست از حافظه ی رم 4 گیگابایتی لپ تاپ لتیتود  دل 5520 نیز پرده برداریم. این حافظه ی ram با ظرفیت بالای 4 گیگابایت تعبیه شده که در اجرای روان و سریع برنامه ها و پردازش و ...قدرت بسیار بالایی را برای لپ تاپ به ارمغان خواهد آورد. حافظه ی ذخیره سازی نیز در این مدل لپ تاپ 500 گیگابایت از نوع hdd بوده و فضای ذخیره سازی زیادی برای انواع داده ها و اطلاعات دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.7 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 3000
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb2.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

ارسال

سلام واسه آمل اگه سفارش بدیم ارسال می کنید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله ارسال داریم

لپ تاپ با کیفیت دل

کلا لپ تاپ های دل کیفیت بالایی دارن و میشه راحت باهاشون سالها کار کرد.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 3000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.7 کیلوگرم
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb2.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک دل E5520

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم