لپ تاپ استوک لنوو T530

  • لپ تاپ استوک لنوو LenovoThinkPad T530
  • دارای پردازنده Core i7 نسل 3rd Gen
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی FULL HD
  • مجهز به حافظه  هارد 500گیگابایت
  • باتری لیتیوم یونی 94وات ساعت
  • مجهز به حافظه رم 4 گیگابایت
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت  لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T530

لپ تاپ لنوو تینک پد ThinkPad T530 یکی دیگر از لپ تاپ های سری ThinkPad است که از امکانات و قابلیت های پیشرفته بهره می برد. این لپ تاپ دارای ابعادی به اندازه ی 15.6 اینچ است که اندازه ی آن بیشتر برای کارهای تجاری و اداری مناسب می باشد. چرا که ابعاد و اندازه ی آن کمی بزرگ بوده و به راحتی جابجا و حمل نمی شود. مجهز بودن به پردازنده ی core i7 اینتل سری 3rd Gen مدل i7-3520M از قدرت بالای این لپ تاپ حکایت می کند. همانطور که مشخص است این پردازنده با حداقل سرعت 2.9 گیگاهرتز و حداکثر سرعت 3.6 گیگاهرتز و حافظه ی کش 4مگابایت و 64 بیتی ساختارش قدرت و دقت و سرعت بالایی برای لپ تاپ لنوو t530 به ارمغان آورده است. قیمت مناسب و پردازنده قوی ارزش خرید لپ تاپ استوک لنوو را بالا برده.



در این لپ تاپ حافظه ی رمی با تکنولوژی DDR3 و سرعت 1600مگاهرتز و ظرفیت 4 گیگابایت تعبیه شده است، این حافظه ی رم توان بالایی در اجرای سریع و روان نرم افزارها و برنامه ها دارد. حافظه ی داخلی نیز از نوع هارد دیسک HDD بوده و دارای ظرفیت 500 گیگابایت می باشد. این مشخصات سخت افزاری لپ تاپ استوک لنوو تینک پد t530 هستند که امکان اجرا کردن برنامه های مختلف را با سرعت و دقت بالا را فراهم نموده اند.

نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ لنوو t530 از تکنولوژی و فناوری ال ای دی بهره گرفته و منبع روشنایی پس زمینه ی آن نیز توسط لامپ های ال ای دی تامین می گردد. نسبت تصویر 16:9 و صفحه نمایش عریض و کیفیت تص.یر فول اچ دی full hd از ویژگی های خاص این نمایشگر می باشد. امکانات و اتصالات بی سیمی که در این لپ تاپ پشتیبانی می شود، شامل فناوری بلوتوث Bluetooth 4.0 و وای فای 802.11a/b/g/n می شود، که بصورت بی سیم اتصال لپ تاپ را به انواع دستگاه های دارای این قابلیت ها ممکن می کند. لپ تاپ استوک لنوو t530 توسط باتری لیتیوم یونی 9 سلولی با ظرفیت 96 وات ساعت تغذیه می شود، این بارتی قابلیت نگهداری شارژ به مدت 12.8 ساعت را دارد. پورت های ارتباطی نیز شامل 1 عدد پورت usb2.0 و  دو عدد پورت usb3.0 و پورت lan و پورت VGA و lan و خروجی هدفون و میکروفون و ...می شوند که بر روی لبه های لپ تاپ نشسته اند و اتصال لپ تاپ با سایر دستگاه های دیجیتالی و پخش کننده و حافظه های جانبی و ... خواهد شد.

لپ تاپ لنوو تینک پد t530

نمایشگر و کیبورد لپ تاپ لنوو T530

لپ تاپ لنوو T530 دارای صفحه نمایشی به اندازه ی 15.6 اینچ است، این  لپ تاپ با صفحه نمایش نسبتاً بزرگی که دارد به گزینه ای ایده آل برای کارهای تجاری و اداری تبدیل شده است. نمایشگر ال ای دی لپ تاپ به واسطه ی منبع روشنایی LED و لامپ های ال ای دی که در پس زمینه ی لپ تاپ حضور دارند، توانسته تصاویری درخشان با زاویه دید مناسب را نمایش دهد. نمایشگری با نسبت تصویر 16:9 که توانایی نمایش دادن 95% رنگ ها را دارد و طیف رنگی بالایی را پوشش می دهد، توانایی نمایش دادن تصاویری با کیفیت و پروضوح را نیز خواهد داشت.کیفیت تصویر لپ تاپ لنوو تینک پد T530 فول اچ دی FULL HD بوده و تصاویر را با دقت 1080×1920 پیکسل به نمایش می گذارد. این دقت تصویر و رزولوشن می تواند تصاویری پروضوح را به معرض نمایش بگذارد. نمایشگر مات این لپ تاپ از بازتاب نور و روشنایی جلوگیری کرده و تصاویر را بصورت واضح و دقیق نمایش می دهد. این لپ تاپ حتی در زیر نور خورشید نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد.

کیبورد این لپ تاپ اندازه ای استاندارد دارد، دکمه ها و کلیدها با فاصله ای مشخص از هم قرار گرفته اند و به همین دلیل به راحتی می توان با کیوبرد تایپ کرد، بدون اینکه اشتباه تایپی داشته باشید. در این کیبورد از کلیدهای عددی نام پد خبری نیست و برای استفاده از اعداد می توانید از کلیدهای ترکیبی بالای کیبورد استفاده کنید. اطراف کلیدها توسط پوشش و بافتی محدب فراگرفته شده و کلیدهای جهت و اعداد بصورت صاف طراحی شده اند، بقیه ی کلیدها نیز حالتی مقعر بوده و تا اندازه ای عمیق هستند. 

صفحه کلید نیز مورد بازبینی قرار گرفته و تا حدی اصلاح است. اگرچه کلید Fn و کلید Ctrl در مقایسه با سایر نوت بوک ها معکوس بوده و جای آنها برعکس شده است. کلید چاپ جایگزین کلید منوی زمینه است که اکنون کاملاً حذف شده است. کلیدهای PgUp و PgDn اکنون بالای کلیدهای پیکان چپ و راست قرار دارند. اکنون کلید Esc فقط نیم اندازه است و کلید Del به گوشه فوقانی سمت راست منتقل شده است. کلیدهای Ins ، End و Pos1 در کنار کلید Del قرار دارند. کلیدهای Scroll Lock و Pause نیز حذف شده اند. تنها ایراد این کیبورد به نبود نام پد مربوط می شود، که برای کارهای حسابداری بسیار لازم و ضروری می باشد. TrackPoint به رنگ قرمز بوده و بصورت دایره ای در بین کلیدهای G و H قرار گرفته است. ترک پوینت حالتی برجسته داشته و دارای طراحی نقطه ای می باشد. تاچ پد که در پایین کیبورد طراحی شده است، دارای اندازه ی نسبتا مناسبی می باشد، این تاچ پد از عملیات چند لمسی پشتیبانی می شکند.

اتصالات و درگاه های ارتباطی لپ تاپ استوک لنوو

لپ تاپ استوک لنوو T530 یکی از لپ تاپ های کاربردی و با کیفیتی است که برای کارهای صنعتی و تجاری و اداری مناسب می باشد. بنابراین این لپ تاپ از مجموعه ای گسترده ار اتصالات پشتیبانی می کند و توانایی وصل شدن به دستگاه های پخش کننده و دیجیتالی را دارد. لبه ی روبرویی لپ تاپ فاقد هر نوع پورتی می باشد و دارای طراحی یکپارچه و یکدستی می باشد. اما لبه های چپ و راست و پشت میزبان پورت ها و درگاه های ارتباطی زیادی هستند. بر روی لبه ی چپ لپ تاپ پورت تصویری VGA برای اتصال لپ تاپ به دستگاه های پخش کننده و 2 عدد پورت USB 3.0 برای اتصال به حافظه های خارجی و پورت Mini display port پورت FireWire 400 نیز تعبیه شده اند. ر روی لبه ی سمت راست لپ تاپ نیز کارتخوان، ExpressCard34 و Gigabit LAN واقع شده است. لبه ی پشتی نیز میزبان پورت USB 2.0 و ورودی AC می باشد. این لپ تاپ از قابلیت اتصال به مودم پشتیبانی نمی کند و به همین منظور از فناوری های اتصال بی سیم وای فای بهره می برد. از ویژگی ها و امکانات امنیتی لپ تاپ لنوو می توان به رمز عبور BIOS و ماژول قابل اعتماد و مطمئن TPM و حسگر اثر انگشت از ویژگی ها و امکانات امنیتی لپ تاپ لنوو می باشند که به نظر می رسد برای یک لپ تاپ گزینه های خوبی به شمار می روند.

پورت ها و اتصالات لپ تاپ لنوو t530

سخت افزار و قدرت پردازنده

می دانید که مهمترین ویژگی لپ تاپ به پردازنده ی آنها مربوط می شود. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ لنوو ThinkPad T530 ساخت شرکت اینتل INTEL می باشد. این پردازنده ی قدرتمند از پردازنده های نسل هفتم بوده CORE I7 و مدل 3520M می باشد. پردازنده ی Core i7 دو هسته ای بوده و دارا ساختار 64 بیت می باشد. همچنین حداقل سرعت و حداکثر سرعت آن به ترتیب برابر 2.9 گیگاهرتز و 3.6 گیگاهرتز می باشد. یعنی ار هر ثانیه 2.9 میلیارد دستور را پردازش می کند. پردازنده نقش اصلی در پردازش و اجرای اطلاعات و دستور ها داد و کارهای درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن پردازش کرده و سپس اجرا می کند. بنابراین هر چه سرعت پردازنده بالاتر باشد، یعنی سرعت اجرای برنامه ها بالاتر است. حافظه ی کش این پردازنده نیز 4 مگابایت بوده، پردازنده برای پردازش کردن اطلاعات ابتدا به سراغ حافظه ی کش می رود و بعد از اینکه اطلاعات لازم را در حافظه ی کش پیدا کرد برنامه یا نرم افزار مورد نظر را باز و اجرا می کند. حافظه ی کش، بخشی از حافظه سریع لپ تاپ است که وظیفه مشخص کردن دستورات بعدی را که قرار است توسط پردازنده پردازش شوند را بر عهده دارند و هر چه ظرفیت حافظه ی کش بالاتر باشد، سرعت پردازنده در اجرای برنامه ها نیز بالاتر است. 

پردازنده برای اجرا و پردازش ابتدا سراغ حافظه ی کش می رود و اگر اطلاعات لازم در حافظه ی کش در دسترس نبود، به سراغ حافظه ی رم خواهد رفت. رم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ 4 گیگابایت ظرفیت دارد و از نوع DDR3 می باشد. سرعت این رم 1600 مگاهرتز است و قابلیت افزایش ظرفیت حافظه ی ram به اندازه ی 4 برابر یعنی 16 گیگ را دارد. حافظه ی ذخیره سازی داخلی نیز 500 گیگابایت می باشد و از نوع hdd بوده ، این هارددیسک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ لنوو t530 فضای کافی برای نگهداری برنامه ها و نرم افزارهای لازم را دارد.این لپ تاپ از درایو نوری DVD-Writer پشتیبانی می کند و تونایی بازخوانی انواع محتوای ذخیره شده بر روی دیسک های dvd و cd را دارد. همچنین وبکمی که در بالای نمایشگر تعبیه شده به همراه لامپ ال ای دی کناری اش امکان برقراری تماس های  تصویری را با کیفیت 720p ممکن کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 9 سلولی با ظرفیت 96 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

با این قیمت و کارایی هایی که دارد واقعا ارزش خرید دارد

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

با کیفیت

بسیار لپ تاپ با کیفیت و ایده آلیه. کلا لپ تاپ های لنوو کیفیت و امکانات خوبی دارن

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 9 سلولی با ظرفیت 96 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک لنوو T530

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم