لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E530

  • لپ تاپ استوک لنوو مدل ThinkPad e530
  • بهره گیری از حافظه داخلی 500 گیگابایتی از نوع HDD
  • دارای حافظه ذخیره سازی رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3
  • پشتیبانی از کارت گرافیکی  Intel® HD 4000 
  • مجهز به پورت های usb 3.0 و usb 2.0
  • دارای پورت HDMI
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad E530

لپ تاپ لنوو e530 از دیگر مدل های جدید و قدرتمند کمپانی لنوو می باشد. این لپ تاپ استوک از سری لپ تاپ های ThinkPad می باشد که در رنگ های متنوعی عرضه شده است. اکنون خط تولید این مدل متوقف شده و تنها به صورت استوک در بازار موجود است. لپ تاپ های سری ThinkPad این کمپانی عموما کاربری اداری/صنعتی دارند. کاربری صنعتی لپ تاپ لنوو e530 موجب شده تا شرکت لنوو در وسط صفحه کلید یک ماوسک نارنجی رنگ طراحی کند که کاربران به جای ماوس بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.



لپ تاپ استوک تینک پد به صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1366×766 پیکسل مجهز شده است که تصاویر را با کیفیت بالایی در معرض نمایش قرار می دهد. پردازنده به کار برده شده ساخت کمپانی قدرتمند اینتل بوده که می تواند داده ها را با سرعت 2.5 گیگاهرتز پردازش کند. حافظه رم 4 گیگابایتی  به کاربران فضای ذخیره سازی زیادی را داده.حافظه داخلی این لپ تاپ لنوو دارای 500 گیگابایت حافظه از نوع HDD می باشد. از مهمترین ویژگی هایی که این لپ تاپ Lenovo thinkpad e530 دارد می توان به کیفیت ساخت عالی، مجهز بودن به سه پورت USB 3.0، کیبورد، تاچ پد و ماوسک، صفحه نمایشگر با روکش مات و ضد تابش اشعه های زائد، سیستم خنک کننده، بهره گیری از سخت افزار قدرتمند و شارژدهی مطلوب آن اشاره کرد. تمامی قسمت های بدنه و فضای بین کلیدهای صفحه کلید دارای روکش ماتی می باشند، به همین جهت نگرانی زیادی از بابت تمیز نگه داشتن ظاهر نوت بوک تینک پد نخواهید داشت. در ساخت بدنه سیستم از کربن محکم استفاده شده است که به لطف آن از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. در موقع  خرید لپ تاپ استوک لنوو شارژر و کابل برق نیز به همراه آن می باشد.


معرفی لپ تاپ لنوو e530
 

کیفیت تصویر و صدا لپ تاپ Lenovo ThinkPad E530

نمایشگر لپ تاپ لنوو مدل E530 دارای کیفیت تصویر HD+ با وضوح 1600×900 پیکسل می باشد، زاویه دید گسترده در این لپ تاپ استوک به چشم می خورد. نسبت تصویر همانند سایر لپ تاپ های دیگر  16:9 می باشد. جدا از رزولوشن، روشنایی صفحه نمایش تمام مدل ها بسیار بالاست که این میزان روشنایی بالا در کنار بهره گیری از قابلیت مات بودن صفحه نمایش، این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه آسیبی به چشم هایشان در فضاهای خارجی و در زیر نور آفتاب از لپ تاپ خود استفاده کنند. این نمایشگر قادر است تا رنگ ها را به صورت کاملا طبیعی و زنده به نمایش بگذارد و به همین دلیل می توان آن را برای گرافیست ها انتخاب خوبی در نظر گرفت. نمایشگر لپ تاپ Lenovo ThinkPad E530 ، 15.6 اینچ است، که در طراحی آن از پنل گران قیمت و عالی LED استفاده شده است. سیستم صوتی لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی کیفیت معمولی ایی دارد و تنها برای ابتدایی ترین کارهای صوتی مناسب می باشند.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Lenovo ThinkPad E530

کیبورد لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو جزیره ای با کلید های بزرگ و جدا ازهم است که در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم می باشد. صفحه کلید لپ تاپ لنوو E530 از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. کلید های عمق مناسبی دارند به گونه ایی تایپ کردن با آنها بسیار لذت بخش بوده و کاربران هنگام کار با آن هیچ گونه احساس ناراحتی ایی نخواهند کرد. سطح صیقلی موجب می شود تا انگشتان با کمترین لمسی بر روی کلید ها به حرکت درآیند  و با سرعت بالایی به فرامین پاسخ دهد. دکمه های موجود در صفحه کلید لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو از لحاظ اندازه و روان بودن سطح بسیار ایده آل می باشند، همچنان دکمه ها با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته اند. اندازه 15.6 اینچی لپ تاپ E530 ، موجب شده تا سیستم دارایصفحه کلید عددی مجزا باشد که انجام کار های عددی و حساب و کتاب را برای کاربران خود آسان و سریع کرده است. متاسفانه لپ تاپ مورد بررسی فاقد نور پس زمینه می باشد. در صفحه کلید این لپ تاپ لنوو بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک به چشم می خورد که به آن جوی استیک میگن که کار ماوس را تمام و کمال انجام می دهد این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار دارد. این ماوسک تنها قابلیت حرکت نشانگر ماوس را دارد و توانایی کلیک کردن و انتخاب را ندارد اما  کمپانی اچ پی برای این مشکل دو دکمه در زیر کیبورد قرار داده که همان کارایی کلیک چپ و راست ماوس را انجام می دهند. در پایین کیبورد تاچ پد بزرگ لپ تاپ قرار دارد که از صطح دانه دانه ایی برخوردار است و دارای حساسیت بالایی می باشد و به راحتی به فرمان های چند لمسی پاسخ می دهد.

پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ Lenovo ThinkPad E530

یکی از امتیازات خوب و چشمگیر لپ تاپ ها که می تواند آنها را از مدل های دیگر متمایز کند وجود پورت های گوناگون می باشد که به کاربران خود امکان اتصال هر وسیله جانبی را می دهد تا به راحتی بتوانند از آنها استفاده کنند و به تبادل اطلاعات بین لپ تاپ خود و سایر وسایل جانبی از جمله فلش مموری، مانیتورهای قدیمی، هارد اکسترنال و...  بپردازند. نبود پورت های کامل بر روی دستگاه ها همواره موجب نارضایتی مشتریان بوده و ضعف بزرگی برای آنها خواهد بود، اما در لپ تاپ Lenovo ThinkPad E530 پورت و اتصالات دستگاه به صورت قابل ملاحظه ای قرار دارد و از پک کاملی برخوردار است. درگاه های لپ تاپ استوک لنوو شامل  پورت USB 3.0، پورت USB 2.0، خروجی های تصویر VGA و HDMI، پورت شبکه گیگابایتی، کارت خوان SD، پورت شبکه LAN و ورودی و خروجی صدا می باشد.این پورت ها در چهار جهت سیستم قرار گرفته اند که امکان هر گونه اتصالی را به کاربران خود می دهد.

پورت های لپ تاپ لنوو e530

سخت افزار و کارایی لپ تاپ Lenovo ThinkPad E530

شرکت لنوو در طراحی لپ تاپ ThinkPad e530 از پردازنده ی قدرتمند اینتل core i5 بهره گرفته است. اینتل کارخانه تولید سخت افزار در کالیفرنیا است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 3210M می باشد که از سری پردازنده های عالی و بسیار قوی این کمپانی می باشد. لپ تاپ لنوو مدل e530 از حافظه کش 3 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 2.5 الی 3.1 بهره می گیرد. حافظه کش، بخشی از حافظه سریع است که وظیفه مشخص کردن دستورات بعدی را که قرار است توسط پردازنده پردازش شوند را دارد و داده هایی را ذخیره می کند که کامپیوتر بتواند به سرعت به آنها دسترسی داشته باشد. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک لنوو نیز ساخت کمپانی اینتل بوده و از نوع Intel® HD 4000  است که به همراه پردازنده قوی ایی که دارد می تواند هر گونه پردازشی را انجام دهد. با توجه به کارت گرافیک و پردازنده قوی، از این لپ تاپ می توان برای کارهای سنگین اعم از تدوین، طراحی سه بعدی، بازی های سنگین و پر حجم و ... استفاده کرد. کارت گرافیک یک کارت توسعه است که وظیفه تولید تصاویر خروجی برای نمایشگر راا بر عهده دارد. رم مورد استفاده در طراحی لپ تاپ لنوو e530 4 گیگابایت می باشد که برای کارهای معمولی بسیار عالی است در صورتی که کاربر استفاده کننده از این لپ تاپ نیاز به رم بیشتری داشته باشد می تواند آن را تا 16 گیگابایت ارتقاء داد. با این حال سرعت لپ تاپ چندین برابر بیشتر می شود. این لپ تاپ با هارد 500 گیگابایت عرضه شده است. حافظه رم محلی برای ذخیره سازی اطلاعات در سیستم است که به کمک آن می توان به اطلاعات و داده ها در هر زمانی بدون در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی و ترتیب آن ها، دسترسی داشت. داده های ذخیره شده در این فضا را می توان به راحتی پاک کرد یا با داده های جدید جایگزین کرد، اما با قطع ناگهانی جریان برق داده های موجود در RAM از بین می روند که استفاده از این نوع حافظه فقط به صورت موقت است.

کلام آخر

لپ تاپ لنوو سیستمی برای کاربری های اداری/ صنعتی و طراحی است که در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است. صفحه نمایش لپ تاپ بسیار مقاوم بوده طوری که کاربران نگران خش خوردن نمایشگر سیستم شان نمی باشند. لپ تاپ e530 را می توانید به صورت استوک اروپایی با گرید A+ از فروشگاه هنارک با بهترین قیمت تهیه کنید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کيلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® HD 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه ی گرافیکی مجزا
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکر داخلی استریو با Dolby Advanced Audio
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری لیتیومی، شارژر، کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

hdmi

?Salam. in model laptop port hdmi dare

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله تو متن هم توضیح دادیم

کیفیت تصویر

سلام کیفیت تصویر لپ تاپ لنوو در چه حده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® HD 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه ی گرافیکی مجزا

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کيلوگرم
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکر داخلی استریو با Dolby Advanced Audio
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری لیتیومی، شارژر، کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E530

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم