لپ تاپ استوک لنوو Thinkpad E430

  • لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad E430
  • بهره گیری از حافظه داخلی 320گیگابایتی
  • دارای حافظه ذخیره سازی رم 4 گیگابایتی
  • دارای پورت های usb 3.0 و usb 2.0
  • بهره گیری از باتری لیتیوم یونی
  • دارای پورت hdmi
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ  استوک  Lenovo ThinkPad E430

محصول قدرتمند دیگر کمپانی لنوو لپ تاپ E430 می باشد که در رنگ های مختلفی وارد بازار شده است. این لپ تاپ استوک لنوو از کیفیت ساخت ویژه ایی برخوردار است. نقاط قوت این محصول شامل مواردی همچون صفحه نمایش مات، صفحه کلید، تاچ پد و ترک پوینت حساس، مجهز بودن به پورت USB 3.0، سخت افزار قدرتمند، سیستم خنک کننده کارامد و شارژدهی مناسب لپ تاپ، می باشد که موجب شده تا خرید لپ تاپ دست دوم طرفداران زیادی داشته باشد. بدنه لپ تاپ لنوو از هشت استاندارد از آزمون های نظامی سربلند بیرون آمده است که این خود گویای بدنه مقاوم و مستحکم این سیستم می باشد . لپ تاپ استوک e430 بر مبنای مقاومت در برابر شرایط سخت محیطی و ضربات وارده و گرما و سرما طراحی شده. بدنه محصول مورد بررسی از آلیاژ تیتانیوم بهره گرفته است و بخش زیرین دستگاه مجهز به صفحه منیزیومی می باشد. لپ تاپ لنوو تینک پد e430 دارای کاربری مهندسی بوده و برای کاربران طراح و تدوین کننده های فیلم و عکس ها انتخاب مناسبی می باشد.



کاربران همواره نیاز به حفاظت از اطلاعات و داده های موجود در حافظه لپ تاپ خود دارند که به این منظور کمپانی Lenovo از حسگر اثر انگشت که به صورت سخت افزاری عمل می کند در طراحی این لپ تاپ استوک خود استفاده کرده است. این حسگر روی یک پلتفرم سخت افزاری به نام TPM اجرا می شود. یکی از دیگر از راه های حفاظت از اطلاعات، غیر فعال کردن هاردیسک هنگام سقوط یا ضربه است. در هنگام ضربه یا سقوط گیرنده های موقعیتی با تشخیص همچین اتفاقی از روی پلاتر ها به محل پارک تغییر وضعیت می دهند. نمایشگر 14.1 اینچی Lenovo thinkpad e430 دارای کیفیت تصویر بالایی بوده و کاربران را به تماشای تصاویر زیبا دعوت می کند. پردازنده به کار رفته در این مدل لپ تاپ Core i3 ساخت شرکت پر قدرت اینتل می باشد که دارای سرعت پردازش 2.5 گیگاهرتز است. از لحاظ پورت و اتصالات می توان گفت یکی از کامل ترین سیستم های موجود در بازار است که به کاربران امکان هر گونه وسیله جانبی و مانیتور های دیگر را به راحتی می دهد.

معرفی لپ تاپ لنوو e430

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Lenovo ThinkPad E430

صفحه کلید  لپ تاپ 14.1 اینچی لنوو به گونه ایی طراحی شده که بتواند در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم باشد. صفحه کلید لپ تاپ لنوو e430دارای کلید هایی بزرگ می باشد که یکی از مزیت های این صفحه کلید در هنگام تایپ به شمار می آید و در هنگام تایپ هیچ مشکلی برای شما بوجود نمی اید و به راحتی و بدون داشتن احساس خستگی و گرفتگی عضلاتمی توانید ساعت ها پای لپ تاپ خود بشینید و به کار تایپ بپردازید. این مدل صفحه کلید جزیره ایی با کلید های بزرگ و جدا از هم می باشند به نحوی که تمام عرض دستگاه را پوشش داده اند. دکمه های موجود در صفحه کلید لپ تاپ 14.1 اینچی لنوو از لحاظ اندازه و روان بودن سطح بسیار ایده آل می باشند. دکمه ها بسیار روان بوده و انگشت به راحتی روی آن به حرکت در می آید. به دلیل کوچک بودن سیستم، صفحه کلید این لپ تاپ فاقد بخش عددی مجزا می باشد. احساس این کمبود موقعی به وجود می آید که کاربران بخواهند به انجام کارهای محاسباتی بپردازند که برای این منظور می توانند از ردیف کلید های عددی موجود در قسمت بالای صفحه کلید استفاده کنند. البته صفحه کلید موجود فاقد نور پس زمینه است که کار را برای فضاهای بدون نور مشکل کرده است. در صفحه کلید این لپ تاپ e430 بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک نارنجی رنگ وجود دارد  که جوی استیک نام دارد و کار ماوس را تمام و کمال انجام می دهد این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار دارد. این ماوسک تنها قابلیت حرکت نشانگر ماوس را دارد و توانایی کلیک کردن و انتخاب را ندارد. تاچ پد لپ تاپ استوک لنوو از اندازه متناسبی بهره برده است که متناسب برای عملکردهای چند لمسی می باشد. تاچ پد لپ تاپ عملکردی خارق العاده را دارا می باشد این تاچ پد کلید های مجزا برای تکمیل عملکرد ماوس را ندارد و می تواند از کل سطح آن به عنوان کلید های اصلی استفاده کرد. دو کلید نصب شده در بالای تاچ پد برای تکمیل کردن عملکرد جوی استیک می باشد.

نمایشگر لپ تاپ لنوو e430

کیفیت صدا و تصویر لپ تاپ استوک اچ پی Lenovo ThinkPad E430

یکی از بزرگترین نقاط قوت لپ تاپ  Lenovo E430 صفحه نمایش آن است. طراحی صفحه نمایش لپ تاپ تینک پد لنوو دارای ابعاد 14.1 اینچ می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ استوک با روکشی مات و ضد تابش که به خوبی قادر است تا از انعکاس نور جلوگیری کند که در نتیجه بهره گیری از این قابلیت کاربران به راحتی می توانند در فضاهای روشن و با شدت نور زیاد بدون هیچ گونه نگرانی ایی به انجام کارهای خود بپردازند. کیفیت تصویر لپ تاپ لنوو e430 ، HD با رزولوشن 1366×768 پیکسل بوده که سبب ایجاد تصاویری کاملا شفاف و دارای رنگ هایی طبیعی می شود. روشنایی و کنتراست موجود در این لپ تاپ لنوو نسبت به سایر مدل های دیگر بهتر بوده. وزن سبک آن که 2.2 کیلوگرم می باشد که حمل و نقل آن برای کاربران راحت است و می توان در سفر های کاری خود آن را به همراه داشت. شاید تنها عیب این صفحه نمایش را عدم دید مناسب در زوایای مختلف دانست به طری که در زوایای غیر مستقیم احتمال افت کیفیت را خواهیم داشت. لپ تاپ استوک Lenovo thinkpad e430 دارای اسپیکرهای داخلی استریو با سیستم صوتی DTS Studio Sound HD Audio می باشد که از کیفیت صدای صوتی خوبی بهره برده است. با کمک این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و رسا می باشید.

کیبورد لپ تاپ لنوو e430

مشخصات فنی و درگاه های ارتباطی لپ تاپ Lenovo ThinkPad E430

اطلاعات در این لپ تاپ به لطف پردازنده 4 هسته ایی با فرکانس 2.5 گیگاهرتز با سرعت فرکانسی بالایی پردازش می شوند.پردازنده مرکزی موجود ساخت کمپانی اینتل می باشد. این پردازنده Core i5 چهار هسته ایی با توان چهار هسته ی مجاری دیگر بوده که می تواند توان تولیدی را به هشت هسته برساند که با این وجود می تواند از پس اجرای هخر گونه برنامه ایی بربیاید. از حافظه های استفاده شده در ساخت این لپ تاپ 14.1 اینچی لنوو می توان به حافظه داخلی 320 گیگابایتی از نوع HDD و فضای ذخیره سازی موقت یا همان رم به میزان 4 گیگابایت از نوع DDR3 اشاره کرد. کارت گرافیک به کار برده شده دراین محصول از نوع Intel HD 3000 می باشد. لپ تاپ اچ پی 745G2 قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل 64 بیت و ویندوز 7 و 8.1 و 10 پرو را دارد که توانایی نصب و اجرای هر نوع برنامه سنگینی را دارد. از دیگر نقاط قوت این لپ تاپ استوک، سیستم خنک کننده آن است که بر عملکرد لپ تاپ تاثیر فوق العاده ای دارد که همواره می تواند سیستم را، حتی در هنگام انجام محاسبات سنگین خنک نگه دارد.

پورت های متنوعی در بدنه این لپ تاپ تعبیه شده است که در نوع خود کامل ترین پورت ها را دارد. پورت USB 3.0 که بر روی بدنه این لپ تاپ تعبیه شده است موجب می شود تا نسبت به دستگاه های مشابه خود از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. دیگر پورت های این سیستم شامل پورت USB 2.0، شبکه LAN و پورت HDMI می باشند. کانکتور پاور و کارت خوان و پورت های هدفون و میکروفون در اطراف دستگاه به شکلی بسیار کاربردی  قرار گرفته اند. قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث نسخه 4 امکان اتصال لپ تاپ  E430 به دستگاه های جانبی دیگر را به خوبی فراهم کرده است. از دیگرامکانات این لپ تاپ اچ پی می توان به شیار کارت حافظه و وبکم و... اشاره کرد. . وجود وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ تینک پد امکان برقراری تماس تصویری را برای کاربران خود فراهم کرده است و می توانند با نصب برنامه ایی همچون SKYPE با دوستان خود از طریق این وبکم تماس تصویری برقرار کنند.


پورت های لپ تاپ لنوو e430

نتیجه گیری

این لپ تاپ استوک یکی از برترین سری های کمپانی لنوو می باشد کهعلاوه بر ساختار و طراحی محکم و خارق العاده ایی که دارد، از سیستم سخت افزاری با کیفتی نیز برخوردار است. جدا از این ها لپ تاپ Lenovo ThinkPad E430 دارای تاچ پد و صفحه کلید ایده آلی می باشد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این لپ تاپ لنوو به میزان 3.30 ساعت شارژدهی دارد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.2 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD 3000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1.7 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

ضمانت

سلام لپ تاپ لنوو ضمانت داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام چون استوک هستش ضمانت نداره ولی بیست روز مهلت تست داره و در صورت هر گونه مشکلی براتون عوض می کنیم

رضایت

من چند وقت پیش ازتون یه لپ تاپ لنوو خریدم. خیلی از خریدم راضیم.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

ضمانت

سلام و درود. رم لپ تاپ e430 را می توان ارتقا داد.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD 3000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1.7 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.2 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک لنوو Thinkpad E430

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم