سیستم صوتی ال جی ARX8

  • سیستم صوتی ال جی 1600 وات LG ARX8 
  • گیرنده صوتی و تصویری 4.2 کاناله
  • دارای قدرت صوتی 1600 وات
  • پشتیبانی از فناوری بلوتوث
  • قابلیت TV Sound Sync
  • دارای 3 ورودی HDMI
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت سیستم صوتی ال جی ARX8

سیستم صوتی ال جی ARX8 یکی از دستگاه های حرفه ای و کارآمد برند خوش نام ال جی lg است، که از گیرنده ی صوتی و تصویری 4.2 کاناله پشتیبانی می کند. این سیستم صوتی با 4 اسپیکر و 2 ساب ووفر تعبیه شده در آن از قدرت صوتی 1600 وات پشتیبانی می کند. این سیستم صوتی از یک گیرنده ی صوتی تصویری؛ دو عدد ساب ووفر و چهار عدد اسپیکر تشکیل شده است. این مجموعه ی صوتی با این قدرت صوتی می تواند صدایی همه جانبه و فراگیر را با قدرت 1600 وات در محیط طنین انداز کند. توان صوتی هر یک از ساب ووفرها برابر 300 وات بوده و در کل ساب ووفر دوگانه صدایی به قدرت 600 وات تولید می کند، که صدایی بم و عمیق را درمحیط منتشر می کند. دو اسپیکر روبرو و دو اسپیکر اطراف نیز هر کدام دارای توان صوتی 250 وات هستند و این چهار اسپیکر نیز در مجموع صدایی به قدرت 1000 وات تولید و منتشر می کنند. فرمتها و فناوری های صوتی پشتیبانی شده در این سیستم صوتی شامل فناوری Clear Voice برای پاسکازی صدا و فرمت صوتی دالبی دیجیتال و فرمت صوتی WMA می شوند. گیرنده ی صوتی و تصویری نامبرده از دیسک های MP3 ID3 Tag و MP3 پشتیبانی کرده و آنها را بازخوانی خواهد کرد. از دیگر قابلیتهای این سیستم صوتی 1600 واتی ال جی می توان به فناوری بلوتوث اشاره کرد. این فناوری بصورت بی سیم گوشی موبایل یا تبلت و ... را به سیستم صوتی وصل می کند و باعث می شود تا بدون سیم های مزاحم صدا و موسیقی مورد علاقه از گوشی بر روی سیستم صوتی پخش شود. قابلیتی به نام همگام سازی با تلویزیون TV Sound Sync نیز از دیگر ویژگی های این سیستم صوتی می باشد. این قابلیت سیستم صوتی نامبرده را بصورت بی سیم از طریق فناوری بلوتوث به تلویزیون وصل می کند. حتما تا به حال فناوری بلوتوث چندگانه را شنیده اید، این قابلیت اجازه ی اتصال 3 دستگاه بصورت همزمان به سیستم صوتی را می دهد. یعنی همزمان سیستم صوتی ال جی ARX8 را به 3 گوشی موبایل می توان وصل نمود.

 

عدم پشتیبانی از درایو نوری باعث شده تا به رابطی بین دستگاه های صوتی و تصویری تبدیل شود. پشتیبانی از امواج FM رادیو در این پخش کننده ی صوتی امکان دریافت و پخش کانال های قرار گرفته بر روی این موج را فراهم کرده است. از نظر درگاه های ارتباطی باید گفت که این سیستم صوتی به 3 درگاه hdmi و 1 درگاه usb و خروجی کامپوزیت مجهز است، که اتصالات لازم را مقدور می سازد.

طراحی و ساختار سیستم صوتی ال جی ARX8

سیستم صوتی خانگی ARX8 از محصولات صوتی ال جی است، که از قدرت خروجی صوتی 1600 وات بهره می برد. در واقع این قدرت صدا از طریق 5 قطعه ی متفاوت تولید می شود. با اتصال این سیستم صوتی به دستگاه های صوتی و تصویری کیفیت و قدرت صدای دستگاه اصلی افزایش می یابد و باعث می شود تا کاربر در امواجی از صدا غرق شود. این سیستم صوتی دارای بدنه ای مشکی رنگ بوده و کمی براق نیز می باشد، رنگ مشکی بدنه امکان هماهنگی با سایر رنگ ها را فراهم آورده است. اطراف بلندگوهای اسپیکرها را دایره ای به رنگ رزگلد فراگرفته است. ترکیب مشکی و رزگلد جذابیت خاصی به ظاهر این سیستم صوتی بخشیده است، که نشان از خوش سلیقگی طراحان ال جی دارد. گفتیم که سیستم صوتی ال جی ARX8 از 5 قطعه ی متفاوت تشکیل شده است، یک دستگاه اصلی دو عدد اسپیکر و دو عدد ساب ووفر اجزای تشکیل دهنده ی سیستم صوتی ال جی را تامین کرده اند.دستگاه اصلی دارای کنترل پنل بوده و از پیچ ها و دکمه هایی برای تنظیمات استفاده می برند. اسپیکرهای استاده و ساب ووفر ها نیز به دستگاه اصلی وصل می شوند و از طریق این اتصال پخش فایل های صوتی ممکن شده است. پیچ ولومی سمت راست سطح صدا را تنطیم می کند و پیچ ولومی سمت چپ ورودی قفایل را تعیین خواهد کرد. 

درگاه های ارتباطی سیستم صوتی ال جی

سیستم صوتی ال جی lg ARX8 دارای قدرت صوتی 1600 وات است، این قدرت صوتی قادر به ارتقا دادن کیفیت و سطح صدا می باشد و می تواند صدایی با کیفیت و شفاف را پخش کند. معمولا خرید سیستم صوتی به کسانی پیشنهاد می شود که سالن بسیار بزرگی دارند و برای اینکه تمام سالن از موسیقی و صدای آن لذت ببرد خرید سیستم صوتی مجزا ضروری است. پورت ها و درگاه های ارتباطی نظیر 3 درگاه hdmi و 1 درگاه usb و پورت خروجی صوتی و پورت های کامپوننت و کامپوزیت و فناوری بلوتوث در سیستم صوتی ال جی تعبیه شده اند. قابلیت بلوتوث چندگانه برای اتصال همزمان 3 دستگاه به سیستم صوتی و انتقال و پخش موزیک و آهنگ مورد علاقه به سیستم صوتی استفاده می شود. پورت USB نیز وظیفه ی انتقال فایل های صوتی را بر عهده دارد. درگاه USB اتصال حافظه های خارجی مانند فلش مموری و هارد را ممکن کرده است. شما می تواندی فایل مورد علاقه ی خود را از طریق این سیستم صوتی با صدای قدرتمند 1600 واتی بشنوید. همچنین می توانید برنامه ی محبوب خود را بر روی فلش مموری ضبط نمایید. پورت USB در جابجایی و انتقال اطلاعات سرعت بالایی دارد و کاربر از انتقال فایل ها خسته نخواهد شد. درگاه های کامپوزیت و کامپوننت وخروجی هدفون نیز در این سیستم صوتی تعبیه شده اند که برای اتصال به تلویزیون های قدیمی مناسب هستند.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

تعداد بلند گوها
2 اسپیکر
قدرت بلندگو
1600 وات
تعداد کانال های سیستم
4.2 کاناله
ترمینال های وردی - خروجی
3 درگاه hdmi، 1 درگاه Usb
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

کیفیت ایده آل

سلام، من این سیستم صوتی رو چند ماهی هست خریدم، ولی چندان کارآیی برام نداره و زیاد ازش راضی نیستم. کاش به جای این شیک یونی میخردم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

تعداد بلند گوها
2 اسپیکر
قدرت بلندگو
1600 وات
تعداد کانال های سیستم
4.2 کاناله
ترمینال های وردی - خروجی
3 درگاه hdmi، 1 درگاه Usb

سیستم صوتی ال جی ARX8

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم