سیستم صوتی فیلیپس MMS4200

  • سیستم صوتی فیلیپس MMS4200
  • متشکل از 2 اسپیکر و 1 ساب ووفر
  • پشتیبانی از امواج رادیو AM
  • دارای توان صوتی 50 وات
  • سیستم صوتی 2.1 کاناله
  • دارای 1 عدد پورت USB

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات سیستم صوتی 50 وات فیلیپس MMS4200

سیستم صوتی فیلیپس MMS4200 از دیگر سیستم های صوتی PHILIPS است که از قدرت صوتی 50 وات بهره می برد. این سیستم صوتی 2.1 کاناله بوده و از 2 اسپیکر عمودی و 1 ساب ووفر تشکیل شده است، به همراه یان مجموعه ی صوتی یک عدد ریموت کنترل نیز عرضه می گردد که از راه دور تنظیمات دلخواه شما را در اسرع وقت انجام خواهد داد. وجود ساب ووفر در این سیستم صوتی تولید و پخش صداهای ریز و بم را با کیفیت و وضوح بالا ممکن ساخته است، تا جایی که با کمک این سیستم صوتی می توان از جزئیات دقیق صدا لذت برد. فیلیپس برای سیستم صوتی 2.1 کاناله ی خود بدنه ی مشکی رنگ را انتخاب نموده است، که اتفاقا از جنس پلاستیک هم می باشد. کیفیت بالای مواد به کار رفته در ساخت این سیستم صوتی کیفیت این دستگاه را تضمین می کند. مجهز بودن به پورت USB و جک 3.5 میلی متری صدا و ورودی AUX اتصال سیستم صوتی را به دستگاه های دیگر ممکن می کند. در کنار این ویژگی ها خالی از لطف نخواهد بود که به قابلیت پخش کانال هایی قرار گرفته بر روی امواج FM اشاره کرد.

سیستم صوتی فیلیپس mms4200


طراحی سیستم صوتی فیلیپس

هنگام خرید هر محصولی حتی سیستم صوتی طراحی و ظاهر آن اهمیت زیادی دارد، سیستم صوتی فیلیپس MMS4200 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از طراحی شکیل و مدرنی بهره می برد. بنابراین لازم است که مشخصات ظاهری این سیستم صوتی را با هم بررسی کنیم. سیستم صوتی فیلیپس 50 واتی دارای دو اسپیکر و یک ساب ووفر می باشد. اسپیکرهای آن عمودی بوده و دارای ارتفاع 434.8 میلی متر می باشند و به راحتی می توان آنها را به صورت خوابیده نیز در زیر پایه ی تلویزیون قرار داد. بدنه ی مشکی براقی که این سیستم صوتی دارد باعث شده تا بتوان در هر جایی با هر دکوراسیون و رنگی از آن استفاده کرد. ابعاد ساب ووفر 170×295×330 میلی متر بوده و اسپیکرها نیز 94.6×434.8×84.3 میلی متری هستند. بنابراین اندازه و ابعاد مشخص است که این سیستم صوتی ابعاد جمع و جوری دارد. بنابراین نگران گرفتن فضا توسط این سیستم صوتی نباشید.  اتصال ساب ووفر و اسپیکرها بصورت بی سیم می باشد و شما می توانید به دو صورت متفاوت این اجزا را در کنار هم قرار دهید. می توانید ساب ووفر ها هر دو بصورت افقی در زیر تلویزیون بگذارید و یا اینکه هر دو را بصورت عمودی و در اطراف ساب ووفر قرار دهید.اسپیکرها در قسمت بالایی خود بصورت مشبک و یا چند خانه ی توخالی طراحی شده اند، که از خلاقیت فیلیپس نشات می گیرد. همچنین ساب ووفر نیز دارای ساختاری دو بلندگویی می باشد. یعنی دو دایره ی فرو رفته ی بزرگ بدنه ی جلویی ساب ووفر را تشکیل داده اند، این دو دایره در مرکز ساب ووفر به هم وصل شده اند. محل مشترک بین این دو دایره دارای کنترل پنل بوده و دکمه های تنظیم کننده ی سیستم صوتی در این محل قرار گرفته اند. این دکمه ها برای تنظیم سطح صدا و تنطیم آهنگ می باشند. اسپیکرها نیز بر روی پایه ای سوار شده اند، این پایه ی مربعی ابعاد کمی بزرگتر از اسپیکر دارد و گوشی پایه ی بزرگتر از اندازه اش را پا کرده باشد.

ورودی های سیستم صوتی MMS4200

ورودی های سیستم صوتی فیلیپس mms4200

یکی از موارد مهمی که در مورد دستگاه های صوتی نظیر سینما خانگی و سیستم صوتی مطرح است، ورودی ها و خروجی های این دستگاه ها می باشد؛ چرا که بدون این درگاه های ارتباطی استفاده و کاربردی نخواهند داشت. سیستم صوتی فیلیپس mms4200 به ورودی Audio-in مجهز است. این ورودی صدا برای انتقال آسان و سریع محتوای تصویری و صوتی به کار می رود. این روش ساده ترین و سریع ترین روش اتصال سیستم صوتی به دیگر دستگاه های دیجیتالی نظیر موبایل و لپ تاپ و ... می باشد. شما می توانید گوشی موبایل را از طریق این جک 3.5 میلی متری صدا به سیستم صوتی وصل نمایید و آهنگ های مورد علاقه ی را پخش کنید. این سیستم صوتی 50 واتی از درگاه ها و اسلات sd card و درگاه usb پشتیبانی می کند. این درگاه ها اتصال سیستم صوتی به انواع حافظه های جانبی و فلش مموری و هارد را آسان می کند و شما می توانید با خیال راحت و بدون دردسر انواع محتوا را بین حافظه های جانبی و دستگاه خود به اشتراک بگذارید. FM tuner از دیگر ویژگی های سیستم صوتی فیلیپس mms4200 می باشد. این تیونر داخلی امواج رادیویی fm را ساپورت می کند و کانال های رادیویی که بر روی این موج قرار گرفته باشند را پخش خواهد نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

کیفیت بالا

سلام، این سیستم صوتی کیفیت خیلی خوبی داره، من چند سال پیش خریدم و واقعا ازش راضی ام.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سیستم صوتی فیلیپس MMS4200

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم