سرویس قابلمه 22 پارچه ناسا الکتریک NS-6042

  • سرویس قابلمه 22 پارچه گرانیتی ناسا الکتریک NS-6042
  • دارای 3 عدد قابلمه 20 و 24 و 32 سانتی متری
  • دارای 2 ماهیتابه ی  26 و 36 سانتی متری
  • دارای قابلیت توزیع یکنواخت دما
  • جنس دستیگره ها سیلیکون
  • مجهز به سوپاپ اطمینان

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت سرویس قابلمه ناسا nasa ns-6042

سرویس قابلمه ناسا الکتریک ns-6042 یکی از سرویس های کاربردی و لوازم آشپزخانه است که در رنگ بندی های جذاب و دوست داشتنی تولید شده است. ناسا الکتریک nasa electric از رنگ های متنوعی در این سرویس قابلمه بهره گرفته است. رنگ های صورتی، کرم و قهوه ای رنگ بدنه ی این سرویس قابلمه 22 پارچه را تشکیل داده اند. ناسا برای هر یک از مدل ها و رنگ های آنها شماره مدل خاصی انتخاب کرده است. برای نمونه  سرویس قابلمه صورتی رنگ را با مدل ns-6042c نامگذاری کرده و سرویس قابلمه ی کرم را با نام ns-6042a نامگذاری کرده است. به کار بردن این رنگ های گرم و شاد فضای اشپزخانه ی شما را شاد خواهند کرد.سرویس قابلمه ی ناسا الکتریک ns-6042 بسیار تکمیل و کاربردی بوده و دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است. کیفیت عالی در کنار طراحی خاص سبب شده تا این سرویس به یکی از خوش فروش ترین های ناسا تبدیل شود. کیفیت بالای ساخت سرویس قابلمه ناسا امکان پخت و پز انواع مواد غذایی را برایتان فراهم می کند. ناسا در این سرویس از آلومنیوم 5 لایه استفاده کرده، آلومنیوم 5 لایه باعث انتقال دادن سریع حرارت و گرما خواهد شد و همچنین تمام سطح ظرف را به یک اندازه گرم می کند. انتقال سریع حرارت به کل بدنه ی قابلمه پخت و پز را سریع تر می کند. همچنین پوشش گرانیتی به کار رفته بر روی بدنه از دیگر ویژگی های مثبت این سرویس گرانیتی می باشد. چرا که پوشش گرانیتی از ساییدگی و خط و خراش برداشتن بدنه ی سرویس قابلمه جلوگیری می کند و همین عامل استفاده و کاربری از یان سرویس قابلمه را آسان می نماید. حتی پاک کردن و شستشوی سرویس قابلمه ی ناسا ns-6042 به واسطه ی همین پوشش بسیار راحت تر از قبل شده است.

می دانید که در قابلمه های گرانیتی دانه های رنگی بر روی بدنه دیده می شوند. در واقع داخل قابلمه ی گرانیتی لایه ی اولیه ای از جنس تفلون وجود دارد، در داخل این لایه ی گرانیتی دانه های سرامیکی پراکنده شده اند. این پوشش گرانیتی که بر روی سطوح آلومنیومی قرار می گیرد، مقاومت ظرف را در برابر ضربه ها بالا می برد و خاصیت ضد خش بودن به سرویس قابلمه می بخشد. ساختار این سرویس قابلیمه به صورت بسیار با کیفیتی ساخته شده به این صورت که آلومنیوم 5 لایه به همراه پوش گرانیتی توانسته اند ترکیبی با کیفیت و مقاوم را بوجود آورند. طبیعی است که کار کردن با این سرویس قابلمه بسیار راحت بوده و می تواند و شستشوی آن با صرف انرژی و آب و زمان اضافی همراه نخواهد بود. سرویس قابلمه 22 پارچه ناسا الکتریک ns-6042 دارای روکش داخلی نچسب است و با استفاده از مقدار بسیار کمی روغن می تواند مواد غذایی را تفت دهد.

سرویس قابلمه گرانیتی ناسا ns-6042

قطعات سرویس قابلمه ناسا ns-6042

سرویس قابلمه ناسا الکتریک ns-6042 از 3 قابلمه در اندازه های 32 و 24 و 20 سانتی متری به همراه ماهیتابه درب دار 26 سانتی متری و ماهیتابه رژیمی 36 سانتی متری و شیرجوش 18 سانتی متری تشکیل شده است. این سرویس کامل  بی عیب بوده و همه ی موادر لازم برای آشپزی را دارد. همچنین درپوش هایی از جنس پیرکس مقاوم نیز بر روی قابلمه ها و ماهیتابه استفاده شده اند. این درپوش ها نشکن بوده و در برابر ضربه و حرارت بالا مقاومت زیادی دارند. شیشه ای بودن درپوش قابلمه ها باعث می شود تا برای نظارت بر پخت و پز نیازی نباشد تا درپوش قابلمه ها را بردارید و باعث هدر رفتن مقدار زیادی بخار و انرژی و گرما شوید. بر روی درب قابلمه ها سوپاپ فشار بخار نیز تعبیه شده است، منفذی که اطرافش توسط حلقه ای آلومنیومی محاصره است، به عنوان تنظیم کننده ی میزان فشار بخار عمل می کند. یعنی فشار را از داخل قابلمه به بیرون می راند و مانع از انابشته شدن بیش از اندازه ی فشار داخل قابلمه ی سرپوشیده می شود.

دستگیره ها نیز به دلیل اینکه تنها وسیله و راه حمل و نقب و جابجایی قابلمه می باشد، اهمیت خاصی دارند. چرا که برای بلند کردن و حمل کردن و جابجا کردن قابلمه ها تنها می توانید از دستگیره های آن استفاده نمایید. از این رو جنس دستگیره ها نیز مهم است. دستیگره های این سرویس 22 پارچه گرانیتی توسط روکشی سیلیکونی پوشش داده شده اند، این پوشش در برابر حرارت و گرما مقاومت زیادی دارد و شما می توانید بدون ترس از سوختگی دستتان قابلمه ها را بردارید. کف قابلمه و ماهیتابه ی این سرویس گرانیتی قابلیت پخش کردن حرارت را بصورت یکنواخت دارد. گرما و حرارت بصورت یکسان در سطح ظرف پخش می شود و در نتیجه ی این حرارت یکسان در تمام سطح ظرف بهترین پخت و پز را نیز شاهد خواهیم بود.

با خرید سرویس قابلمه گرانیتی 22 پارچه ناسا الکتریک NS-6042A,C از فروشگاه اینترنتی هنارک سایر لوازم جانبی همراه این سرویس را نیز دریافت خواهید کرد و از تخفیفات ویژه ی محصولات ناسا نیز بهره مند خواهید شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

جنس
الومنیوم 5 لایه
جنس دسته
سیلیکون
اندازه قابلمه
20 و 24 32 سانتی متر
تعداد ماهیتابه
2 عدد
اندازه ماهیتابه
26 و 36 سانتی متر
شیر جوش
1
اندازه شیر جوش
18 سانتی متر
تعداد درب
6 درب
جنس درب
پیرکس
سوپاپ اطمینان
1
مقاوم در برابر حرارت
1
توزیع یکنواخت دما
1
دستگیره عایق حرارت
1
روکش چند لایه
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سریوس قابلیمه ناسا

این سرویس کفگیر و ملاقه هم داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

جنس
الومنیوم 5 لایه
جنس دسته
سیلیکون
اندازه قابلمه
20 و 24 32 سانتی متر
تعداد ماهیتابه
2 عدد
اندازه ماهیتابه
26 و 36 سانتی متر
شیر جوش
اندازه شیر جوش
18 سانتی متر
تعداد درب
6 درب
جنس درب
پیرکس
سوپاپ اطمینان
مقاوم در برابر حرارت
توزیع یکنواخت دما
دستگیره عایق حرارت
روکش چند لایه

سرویس قابلمه 22 پارچه ناسا الکتریک NS-6042

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم