اتو بخار ناسا الکتریک NS-57

  • اتو بخار مخزن دار ناسا الکتریک NS-57
  • پشتیبانی از قابلیت بخاردهی عمودی
  • سیستم خاموش شدن اتوماتیک
  • مجهز به مخزن آب 1.2 لیتری
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • سیستم ضد چکه

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت اتو بخار ناسا الکتریک NS-57

اتو بخار ناسا الکتریک NS-57 یکی از اتو بخارهای مخزن داری است که دارای طراحی ساده و در عین شیک می باشد.این اتو بخار مخزن دار ناسا ان اس 57 از ویژگی های پیشرفته ای مانند سیستم ضد چکه و خاموش شدن خودکار و قابلیت بخاردهی عمودی و سیستم ضد رسوب پشتیبانی می کند. این قابلیت ها کارآیی و عملکرد اتو بخار ناسا را افزایش داده اند. سیستم خاموش شدن خودکار بعد از مدت زمانی مشخص که اتو بی حرکت مانده باشد، بصورت خودکار خاموش خواهد شد و از سوختن لباس ها جلوگیری می کنند. سیستم ضد چکه نیز از چکه کردن آب بر روی لباس جلوگیری کرده و از لکه دار شدن لباس ها بر اثر چکه کردن آب اتو جلوگیری می کند. همچنین سیستم ضد رسوب نیز از تشکیل و تجمع رسوب داخل مخزن آب اتو جلوگیری می کند اگر رسوب داخل مخزن بماند و انباشته شود، علاوه بر اینکه کیفیت و قدرت بخاردهی را کاهش می دهد باعث می شود تا از منافذ کفی اتو رسوبات بیرون ایند و بر روی لباس ها به جای بمانند. موتور و توان مصرفی این اتو بخار 2400 وات بوده و دارای فشار بخار 4.5 بار می باشد.این قدرت بخار می تواند انواع لباس با انواع چروک را اتو کرده و صاف نماید. بر روی بدنه ی اتو دکمه ی چرخشی تنظیم دما تعبیه شده است. این دکمه در واقع قابلیت تنظیم دما بوده و که با چرخاندن آن می توان دمای اتو را در درجات مختلف تنظیم کرد و متناسب با پارچه و جنس لباس دمای مورد نیاز را انتخاب نمود. مخزن آب این اتو بخار 1.2 لیتر بوده و بزرگ بودن مخزن از پر کردن هر ساعته ی آن جلوگیری می کند.

اتو بخار ناسا الکتریک ns-57

قدرت و امکانات اتو بخار مخزن دار ناسا ان اس 57

اتو بخار ناسا 2400 وات مدل NS-57 از امکانات و قابلیت های ویژه ای پشتیبانی می کند که با بهره گیری از این قابلیت ها به یک اتو بخار حرفه ای و قدرتمند تبدیل شده است. از ویژگی های برجسته ی این اتو بخار سیستم ضد چکه می باشد. سیستم ضد چکه Anti-Drip از چکه کردن آب آب جلوگیری می کند، اتو هایی که از این قابلیت بی بهره اند، قطرات ریز آب از منافذ و سوراخ های اتو به بیرون می ریزند و باعث ایجاد لکه بر روی سطح لباس می شوند. سیستم ضد رسوب Anti-Scale از تجمع رسوب در داخل مخزن آب و در منافذ و سوراخ های کفی اتو جلوگیری می کند. در نتیجه در هنگام اتو کردن لباس هرگز شاهد به جا ماندن رسوب و لکه ها نخواهید بود. تجمع رسوب در منافذ و سوراخ های اتو قدرت بخاردهی را کاهش می دهد و کارآیی اتو را به شدت کاهش خواهد داد. سیستم ضد رسوب در اتو بخار ناسا NS-52 مانع از ین کار می شود. قابلیت تمیز کنندگی خودکار نیز تنها با فشار دادن دکمه ی مربوطه فعال می شود.
سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار Auto shut-off عملکردی راحت و ایمن را برای شما به ازمغان آورده است. سیستم خاموش شدن خودکار بصورت اتوماتیک پس از 30 ثانیه ساکن بودن اتو، اتو بخار ناسا الکتریک ان اس 57 را خاموش می کند. زمانی که به هر دلیلی دست از کار کردن با اتو بر داشته باشید و اتو همانطور روی لباس باشد،بصورت اتوماتیک اتو خاموش می شود و از سوختن لباس جلوگیری می کند. جالب است بدانید که قابلیت خاموش شدن خودکار در زمانی که اتو در حالت عمودی قرار گرفته باشد پس از 8 دقیقه فعال می شود و بعد از 8 دقیقه بی حرکت ماندن اتو را خاموش می کند. سیم برقی به طول 1.5 متر شعاع عملکرد اتو را افزایش خواهد داد و به علاوه قابلیت چرخش 360 درجه ی سیم کابل در محل اتصال به اتو، کارکردی راحت و آسان را برایتان به ارمغان آورده است. اتو بخار مخزن دار ناسا الکتریک 2400 وات NS-57 از انواع بخاردهی پیوسته و عموی و لحظه ای نیز پشتیبانی می کند. بخاردهی عمودی برای مواقعی کاربرد دارد که می خواهید پرده های آویزان و یا لباس های مخصوص را در حالت عمودی اتو بزنید. همچنین بخاردهی پیوسته نیز قدرت فوق العاده ای در صاف نمودن و اتو کردن را فراهم می آورد. دکمه ی چرخانی که قابلیت تنظیم دما را بر عهده دارد، اتو را برای اتو کشیدن لباس های سفت و سخت و لباس های نازک آماده و تنظیم می نماید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

شماره مدل
اتو بخار مخزن دار
توان مصرفی
2400 وات
فشار بخار
4.5 بار
پایه ضد لغزش
1
1
بخاردهی عمومی
1
بخاردهی پیوسته
1
بخاردهی در نوک اتو
1
قابلیت تنظیم میزان بخار
1
توزیع یکنواخت دما
1
مخزن آب
1
ظرفیت مخزن آب
1.2 لیتر
جنس مخزن
پلاستیک
جنس بدنه
پلاستیک
جنس کفی
سرامیک
چراغ نشانگر
1
نوع عملکرد
دکمه چرخشی, دکمه فشاری
اسپری آب
1
قابلیت چرخش سیم
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قدرت بخاردهی

با سلام قدرت بحاردهی این اتو بخار چقدره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

شماره مدل
اتو بخار مخزن دار
توان مصرفی
2400 وات
فشار بخار
4.5 بار
پایه ضد لغزش
بخاردهی عمومی
بخاردهی پیوسته
بخاردهی در نوک اتو
قابلیت تنظیم میزان بخار
توزیع یکنواخت دما
مخزن آب
ظرفیت مخزن آب
1.2 لیتر
جنس مخزن
پلاستیک
جنس بدنه
پلاستیک
جنس کفی
سرامیک
چراغ نشانگر
نوع عملکرد
دکمه چرخشی, دکمه فشاری
اسپری آب
پایه ضد لغزش
قابلیت چرخش سیم

اتو بخار ناسا الکتریک NS-57

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم