سیستم صوتی فیلیپس MMS2160B

  • سیستم صوتی 60 وات فیلیپس MMS2160B
  • سیستم 2.1 کاناله با 2 اسپیکر و 1 ساب
  • پشتیبانی از قابلیت بلوتوث
  • پخش امواج رادیو FM
  • دارای پورت USB

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت سیستم صوتی فیلیپس MMS2160B

سیستم صوتی فیلیپس MMS2160B از دیگر سیستم های صوتی مجزایی است که توسط برند معتبر فیلیپس philips تولید و روانه ی بازار شده است.سیستم صوتی فیلیپس با اینکه دارای توان صوتی 60 وات می باشد؛ اما در کل می تواند صدایی متوسط و تا حدی کاربر پسند را به کاربر ارائه دهد. این سیستم صوتی از دو اسپیکر بزرگ و یک ساب ووفر قدرتمند تشکیل شده است که در مجموع توانایی صوتی 60 وات صدا را دارد. سیستم صوتی 60 وات فیلیپس MMS2160B دارای درگاه های ارتباطی کافی و متعددی هستند که شامل پورت usb و جک 3.5 میلی متری صدا و ...می باشد. این درگاه های ارتباطی سیستم صوتی فیلیپس را به انواع حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال وصل می نماید. همچنین فناوری بلوتوث در این سیستم صوتی برای اتصال بی سیم با سیار دستگاه های دارای این فناوری مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی سیستم صوتی فیلیپس

می دانید که فیلیپس philips به عنوان یکی از برترین برندها در سطح جهانی فعالیت دراد و هر ساله با تولید انبوهی از محصولات با کیفیتش کاربران زیادی را به سوی خود جلب می کند. سیستم صوتی فیلیپس MMS2160B یکی از محصولات این برند با کیفیت است که از سه عضو و یا سه قطعه تشکیل شده است. اجزای تشکیل دهنده ی سیستم صوتی فیلیپس شامل یک ساب ووفر و دو اسپیکر می باشد که در مجموع صدایی به قدرت 60 وات را تولید و انتشار می دهند.طراحی خاص و جمع و جور این سیستم صوتی باعث شده تا بتوان به راحتی از این دستگاه در گوشه های مختلف منزل استفاده کرد و یا با خیال راحت آن را کنار تلویزیون قرار داد. بلندگوهای عمودی در نظر گرفده شده برای این سیستم صوتی در بالای خود طراحی خاصی دارد و باعث شده تا سیستم صوتی ظاهری مدرن و شکیل داشته باشد. همچنین ساب ووفر نیز دارای بندگو و کنترل پنل می باشد. با اینکه بر روی بدنه ی ساب ووفر دکمه های تنظمیمات تعبیه شده ؛ اما از طریق ریموت کنترل نیز می توان به تمامی این تنظیمات دسترسی داشت و از راه دور سیستم صوتی فیلیپس را کنترل کرد. بدنه ی این دستگاه مشکی رنگ می باشد و دارای جلا و برق خاصی است که از آن یک محصولی شکیل و مدرن ساخته است.

سیستم صوتی فیلیپس mms2160


قدرت صوتی و سایر امکانات

ساندبار فیلیپس mms2160

سیستم صوتی فیلیپس MMS2160B همانطور که در بالا نیز اشاره شد،دارای توان صوتی و قدرت خروجی  صوتی 60 وات می باشد، با اینکه از نظر عدد این میزان قدرت صوتی نمی تواند باعث خوشحالی شما شود؛ اما در کل ساب ووفر به کار رفته در این مدل باعث پخش شدن و قدرتمندتر شدن اصوات ریز و بم می شود. این دستگاه 2.1 کاناله بوده و از 2 اسپیکر عمودی و یک ساب ووفر تشکیل شده است. فیلیپس برای بالا بردن کیفیت صدای دستگاه خود از انواع اسپیکرهای باس رفلکس بهره گرفته است. این نوع اسپیکر باعث می شود صدا با کیفیت تر ، غنی تر و عمیق تر به گوش برسد. می دانیدکه درگاه های ارتباطی این روزها اهمیت زیادی دارد و همه ی وسایل دیجیتالی از تلویزیون گرفته تا گوشی موبایل باید درگاه های ارتباطی و روش ارتباطی داشته باشند تا بتوانند با دستگاه های دیگر نظیر تلویزیون و حافظه های جانبی و پخش کننده ها و ...ارتباط برقرار نماید. پورتی که سیستم صوتی فیلیپس MMS2160 از آن پشتیبانی می کند، پورت USB می باشد. این پورت اتصال انواع حافظه ی جانبی و فلش مموری و هارد اکسترنال را میسر کرده است.  همچنین قابلیت USB Direct نیز امکان پخش آسان موزیک را برای کاربران فراهم نموده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

عالی و ایده آل

این سیستم صوتی بسیار ایده آله هم ابعاد جمع و جوری داره هم قدرت صوتیش خوبه و در کل قیمتش هم مناسبه.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سیستم صوتی فیلیپس MMS2160B

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم