لپ تاپ استوک دل E6530

  • لپ تاپ استوک دل latitude e6530
  • کارت گرافیکی Nvidia Quadro NVS 5200M
  • پشتیبانی از پردازنده اینتل core i5 و core i7
  • دارای حافظه رم 8 گیگابایت از جنس DDR3
  • بهره گیری از حافظه داخلی 320 گیگابایت
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی
مرجع:
dell latitude e6530
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
سری پردازنده
امتیاز کابران:
4 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک Dell latitude e6530

معرفی لپ تاپ دل e6530

لپ تاپ دل latitude e6530 لپ تاپی بسیار زیبا با امکانات مناسبی می باشد که از قیمت خوبی نیز برخوردار می باشد و لپ تاچی مقرون به صرفه است. نوت بوک حرفه ای که به شدت برای کاربران تجاری طراحی و عرضه شده است. لپ تاپی با بدنه مقاوم و صفحه نمایش 15 اینچی مات و کیبورد بزرگ که ایده آل هر کاربری می باشد. خط تولید لپ تاپ دل e6530 تمام شده و کلیه نمونه های موجود در بازار به صورت استوک اروپایی می باشد. کمپانی دل همانند سایر مدل های دیگر طراحی شده اش برای بدنه لپ تاپ e6530 از آلیاژ منیزیم با بالاترین کیفیت استفاده کرده است که بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه می باشد. ترکیب دو رنگ خاکستری و نقره ای زیبایی منحصر به فردی به این لپ تاپ استوک داده است. بر بالای ال ای دی قفلی تعبیه شده که به راحتی درب لپ تاپ را با شاسی لپ تاپ قفل می کند. وزن لپ تاپ مورد بررسی حدود 2.8 کیلوگرم می باشد. باتری لپ تاپ dell latitude e6530 از نوع لیتیوم یونی می باشد که در حالت های معمولی توان بازدهی تا 7 ساعت و 41 دقیقه را دارد و در مواقعی که مشغول به وبگردی یا دیدن فیلم هستید تا 4 ساعت و 51 دقیقه و در حالت بار تا یک ساعت و 23 دقیقه می تواند بازدهی داشته باشد.

 


 

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ Dell latitude e6530

صفحه نمایش لپ تاپ دل e6530

نمایشگر لپ تاپ دل e6530 دارای اندازه مناسب 15.6 اینچی می باشد که تصاویر را با کیفیت Full HD و رزولوشن 1080×1920 به نمایش می گذارد. نمایشگر لپ تاپ دل از نوع LED می باشد. صفحه نمایش لپ تاپ دل دارای روکش مات و ضد بازتاب نور و اشعه زائد می باشد. شدت نور و زاویه دید در این صفحه نمایشگر کاملا مناسب بوده و کیفیت فوق العاده ای رو ارائه می دهد. به خاطر سطح مات و کنتراست خوبی که لپ تاپ دارد کار کردن با آن در فضاهای آزاد  و در زیر نور مستقیم خورشید رضایت بخش بوده و هیچ آسیبی بر اثر بازتاب اشعه های نور به چشم وارد نمی شود.

روی لبه جلویی بدنه لپ تاپ اسپیکر ها قرار گرفته اند که کمی به سمت پایین شیب دارند و توانایی تولید صدایی نسبتا سنگین رو دارند. صدای لپ تاپ اچ پی نسبت به سایر برندهای موجود در بازار از کیفیت بالایی برخوردار است. برای تولید صدای بیشتری می توانید با کمک پورت USB و جک صوتی که در سمت چپ لپ تاپ تعبیه شده است اسپیکرهای خارجی را به سیستم خود متصل کنید و از صدایی با شدت بالاتر بهره ببرید. به صورت کلی بلندگوها در کنار صفحه نمایش عالی و نسبتا بزرگ تماشای فیلم را برای کاربران لذت بخش می کند و حس داشتن سینمای خانگی را تداعی می کنند.

 


بررسی کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Dell latitude e6530

کیبورد لپ تاپ دل e6530

صفحه کلید موجود در این لپ تاپ جزیره ای و دارای نور پس زمینه می باشد که کار در شب را برای کاربران خو راحت تر کرده است. کیبورد لپ تاپ دل e6530 دارای کلید های بزرگ با فاصله های زیاد می باشد که هنگام تایپ کردن احتمال نوشتن اشتباه کلمات وجود ندار در نتیجه تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار راحت بوده و کاربر می تواند ساعت ها بدون احساس خستگی مشغول به تایپ باشد. پد شماره جداگانه یا همون ماشین حساب، کلید های فلش پیشرفته و کلید هایبزرگ Spase و Enterاین لپ تاپ را ایده آل تاتیپیست های حرفه ایی کرده. در صفحه کلید این لپ dell e6530 بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک وجود دارد که به آن جوی استیک میگن و کار ماوس را انجام می دهد این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار دارد که تمامی کار های ماوس را انجام می دهد جز کلیک کردن که شرکت دل به منظور حل این مشکل در زیر صفحه کلید و دقیق پایین دکمه spase دو کلید بزرگ برای انجام کارهای کلیک چپ و کلیک راست ماوس قرا داده که کارای جوی استیک را کامل می کند. صفحه تاچ پد دارای اندازه استندارد 45×80 میلی متر می باشد که عملکردهای چند لمسی را به خوبی ساپورت می کند. صفحه پد لمسی بسیار روان وصیقلی می باشد که کار کردن با آن خیلی راحت است.



پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ Dell latitude e6530

لپ تاپ استوک dell latitude e6530 دارای انواع پورت های مختلفی می باشد و از لحاظ پورت ها و درگاه های ارتباطی هیچ گونه کم وکاستی ایی ندارد. پورت ها در هر چهار طرف دستگاه قرار گرفته اند که در ادامه به شرح تک تک آنها می پردازیم.

در قسمت جلوی لپ تاپ : قفل صفحه نمایش که بعد از اتمام کار با لپ تاپ و بستن صفحه نمایش می توانید آن را قفل کنید و کارت خوان را می توان نام برد. در لبه سمت چپ لپ تاپ: پورت های VGA، پورت های USB 3.0، خواننده کارت هوشمند یا smart card و جک 3.5 میلیمتری مشترک هدفون و میکروفون دیده می شوند. لبه پشتی لپ تاپ شامل پورت های: شبکه LAN، Kensingtn Lock، ورودی برق آداپنور (جک AC) و پورت USB  می باشد. در سمت راست لپ تاپ دل E6530 پورتهایی همچون ExpressCard ، WLAN، DVD درایو نوری، پورت USB 3.0، پورت مشترک USB 2.0/ Esata و پورت خروجی HDMI  قرار گرفته اند. پورت های اضافی از طریق کارت خوان ExoressCard/34/54 امکان پذیر است. وای فای طراحی شده در لپ تاپ dell e6530 از نوع Centrino Ultimate-N 6300 WLAN می باشد که دارای سه آنت است و می تونه از هر دو پهنای باند بی سیم 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز استفاده کنه با این حال شما می توانید قدرت سیگنال بالاتر ا زحد متوسط داشته باشید.  بلوتوث 4 ا زدیگر امکانات موجود در این لپ تاپ استوک می باشد که می توان از این طریق به تبادل اطلاعات با دیگر لوازم هوشمند و الکترونیکی پرداخت. برای حفاظت از اطلاعات شخصی در لپ  تاپ کمپانی دل سنسور اثر انگشت را در طراحی لپ تاپ خود به کار برده است. به کمک این سنسور کاربران می توانند رو ی برنامه ها و فایل های شخصی خود قفل بذارند یا اینکه لپ تاپ را طوری تنظیم کنند تا تنها با اثر انگشت خودشان به صورت کامل روشن یا خاموش شود. جدا از سنسور اثر انگشت در بعضی از مدل ها نیز می توان با استفاده از پین کد یا کارت الکترونیکی لپ تاپ را قفل کنید و به این صورت از اطلاعات خود به خوبی حفاظات کنید.

پورت های دل e6530                                                پورت های لپ تاپ دل e6530

  

کارایی، سخت افزار و حافظه لپ تاپ Dell latitude e6530

لپ تاپ dell latitude e6530 دارای پردازنده سری 3520 M از پردازنده های core i5 و core i7 می باشد که توانایی انجام کارهای معمولی و بازی های معمولی رابه خوبی دارد. پردازنده لپ تاپ دارای  فرکانس معادل 3 گیگاهرتز می باشد و قدرت مناسبی دارد. جدا از پردازنده خوب، لپ تاپ دل از کارت گرافیک مناسبی برخوردار است. برای لپ تاپ استوک دل e6530 دو مدل کارت گرافیکی در نظر گرفته شده است که عبارتند از Intel HD Graphic 4000 و Nvidia NVS 5200 با توان ظرفیت 1 گیگابایت که قابلیت ارتقاء دارند ودر میان هم رده های خود بسایر قوی می باشند. پردازنده intel hd graphic 4000 برای کارها سبکتر و روزمره همانند وبگردی، تماشای فیلم و .... مناسب بوده که لپ تاپ به صورت پیش فرض روی این گرافیک فعال است که موجب می شود تا در مصرف باطری هنگام انجام کار های سبک صرفه جویی شود و باطری دوام بیشتری داشته باشد. پردازنده دومی nvidia nvs 5200 پردازنده ای حرفه ای می باشد که به خوبی از پس انجام کارهای سنگین و اجرای برنامه های سنگین برمی آید. موقع انجام کارهای سنگین که نیاز به یک پردازنده قوی دارند لپ تاپ به صورت اتوماتیک به لطف برنامه NVIDIA Optimus ا زگرافیک intel hd 4000 به گرافیک اصلی و قوی تر nvidia nvs 5200 تغییر می کند بدون اینکه کاربر متوجه شود یا درکارش تداخلی ایجاد شود، هر دو گرافیک رو لپ تاپ نصب هستند.  لپ تاپ dell latitude e6530 دارای رم 8 گیگابایت می باشد که مناسب برای کارهای معمولی است و برای انجام کارهای سنگین تر می توان آن را تا 16 گیگابایت ارتقاء داد. هارد مورد استفاده شده در این لپ تاپ 500 گیگابایت می باشد که قابلیت ارتقاء تا 1 ترابایت را دارا می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
dell latitude e6530

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.84 کيلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro NVS 5200M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, stereo microphone
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (4)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 4 customer reviews

رم این لب تاب را جدا گانه دارید ؟؟؟

سلام و درود ! من هم از همین لب تاب را دارم و میخواهم رم آن را 16 کنم آیا شما از این رم دارید ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

پرداخت

سلام پرداخت درب منزل دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله ولی باید قبلش بیعانه پرداخت کنید

سوال

سلام. لپ تاپ e6530 ساخت کدوم کشوره؟<br />

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

رم

با درود. رم لپ تاپ استوک دل e6530 قابل ارتقا هستش؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro NVS 5200M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.84 کيلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, stereo microphone
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک دل E6530

0 تومان
Select variant
  • intel core i5
  • intel core i7

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم