لپ تاپ استوک دل E5440

  • لپ تاپ استوک دل dell latitude e5440
  • دارای پردازنده ی مرکزی core i5 و core i7
  • حافظه داخلی 500 گیگابایت هاردیسک
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچ
  • حافظه رم 8 گیگابایت ddr3
  • باتری 6 سلولی لیتیوم پلیمر
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و قیمت لپ تاپ دل Latitude E5440

لپ تاپ استوک dell 5440 جزو بهترین لپ تاپ های استوک آاروپا گرید A موجود در بازار و از نسل چهار می باشد. لپ تاپ های تولید شده توسط کمپانی دل همواره جزء لپ تاپ های با کیفیت و کاربرپسند بوده اند. این لپ تاپ استوک دل E5440 برای کاربری صنعتی و خانگی در فروشگاه اینترنتی هنارک ارائه می شود. لپ تاپ dell5440 کمپانی  دل به عنوان یکی از بهترین و ایده آل ترین لپ تاپ های کاری یا اصطلاحا Business Laptop موجود در بازار به شمار می رود. الیتود دل طراحی نسبتا فشرده ای دارد که از استحکام بالایی برخوردار می باشد لپ تاپ مورد بررسی در ابعاد 2×23×33 میلی متر و با وزن 1.8 کیلوگرم عرضه شده است.  


 


صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ Dell Latitude E5440

لپ تاپ dell 5440 از صفحه نمایش 14 اینچی و از نوع LED بهره می برد که تصاویر را با کیفیت HD و وضوح 768×1366 پیکسل به نمایش می گذارد. نمایشگر سیستم دل دارای روکش مات و  ضد بازتاب می باشد که در زیر تابش نور مستقیم آفتاب و همچنین قرار گیری در زاویه دید گسترده فوق العاده بهبود یافته است. شدت روشنایی موجود در لپ تاپ دل 5440 معادل 300cd/m2می باشد.  نمایشگر لپ تاپ دل در برابر خراش مقاوم است و از دوامی استثنایی برخوردار می باشد. در در پشت ال سی دی صفحه نمایش الیاف شیشه قرار گرفته که استحکام آن را دو چندان می کند. اسپیکر های موجود در لپ تاپ دل 5440 دارای کیفیت صدای بالایی می باشند و در کنار صفحه نمایش عالی تماشای فیلم را برای کاربران خود لذت بخش می کند و حس داشتن سینمای خانگی را تداعی می کند. تعبیه و قرارگیری وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ الیت بوک اچ پی  840G2 امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم آورده است.فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.

نمایشگر دل e5440

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Dell Latitude E5440

کیبورد لپ تاپ 5440 مجهز به نور پس زمینه صفحه کلید است. طراحی صفحه کلید براساس استاندار صفحه کلید انگلیسی می باشد. دکمه های کیبورد به نحوی کنار هم قرار گرفته اند که در هنگام تایپ هیچ مشکلی برای شما بوجود نیاید و به راحتی و بدون داشتن احساس خستگی و گرفتگی عضلات ساعت ها بشینید پای لپ تاپ خود و به کار تایپ بپردازید. دکمه ها بسیار روان بوده و انگشت به راحتی روی آن به حرکت در می آید. به دلیل اندازه 14 اینچی، لپ تاپ e5440فاقد صفحه کلید عددی مجزا می باشد. در صفحه کلید این لپ تاپ e5440  بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک وجود دارد که به آن جوی استیک میگن و کار ماوس را انجام می دهد این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار دارد. این ماوسک تنها قابلیت حرکت نشانگر ماوس را دارد و توانایی کلیک کردن و انتخاب را ندارد اما  کمپانی اچ پی برای این مشکل دو دکمه در زیر کیبورد قرار داده که همان کارایی کلیک چپ و راست ماوس را دارند تاچ پد لپ تاپ DELL از یک اندازه متناسب برخوردار است که برای عملکردهای چند لمسی مناسب می باشد. تاچ پد لپ تاپ همان کارایی ماوس را دارد ولی تنها می تواند حرکت نشنگر ماوس را تغییر دهد و قابلیت انتخاب را ندارد که کمپانی دل با تعبیه دو کلید انتخابی در پایین تاچ پد این مشکل را نیز حل کرده. تاچ پد لمسی e5440  و جوی استیک شما را از خرید و استفاده از ماوس مجزا بی نیاز می کنند.

کیبورد دل e5440

 

بدنه و باتری لپ تاپ Dell Latitude E5440

بدنه لپ تاپ دل از آلیاژ منیزیم با بالاترین کیفیت ساخته شده که در برابر هرگونه ضربه و آسیبی مقاوم است و شما می توانید بدون هیچ نگرانی ایی آن را در سفرهای طولانی و شرایط مختلف آب و هوایی به همراه داشته باشید. رنگ مدل 5440 مشکی مات است. لوگوی Dell دروسط درب لپ تاپ با رنگی تیره تر و برجسته تر طراحی شده است. لولاهای ساخته شده از آلومینیوم برای این لپ تاپ جلوه ای مستحکم به این سیستم داده است. لپ تاپ Dell Latitude E5440 از نظر باتری دارای باتری شش سلولی نوع لیتیوم پلیمری با توان 23.2 وات بر ساعت است .

 

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ Dell Latitude E5440

اتصالات دل e5440

لپ تاپ e5440 از لحاظ تعداد پورت های وجود در نوع خود کامل می باشد و دارای پورت های مختلفی از جمله:

پورت VGA، دو عدد پورت USB 3.0، یک عدد پورت USB 2.0، پورت HDMI و پورت LAN می باشد. علاوه بر این ها لپ تاپ استوک دل مجهز به کارت خوان، درایو نوری، اسپیکر و سیستم خنک کننده بهینه ساز می باشد. این لپ تاپ قابلیت نصب داکت را برای کارهای حرفه ای دارد که بسیار سودمند می باشد. لپ تاپ استوک del latitude e5440همانند سایر مدل های لاتیتود امکان اتصال به Dell E-Port Replicator را دارد که می توانید مانیتورهای full hd را به راحتی به آن وصل کنید. با استفاده از بلوتوث داخلی تعبیه شده در این لپ تاپ شما می توانید به راحتی به تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و گوشی تلفن همراه خود بپردازید. 

 

سخت ا‌فزار لپ تاپ Dell Latitude E5440

شرکت دل در طراحی لپ تاپ لتتیود از پردازنده ی اینتل core i7 و core i5 بهره گرفته است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 4300U  که یک پردازنده دو هسته ای ULV (فوق العاده کم ولتاژ) می باشد. به دلیل وجود HYPER-TREADING این دو هسته می توانند حداکثر تا چهار برنامه را به طور موازی کنترل کنند و منجر به استفاده بهتر از CPU شود. E5440 از حافظه کش 4 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 2.1 بهره می گیرد. دو کارت گرافیک برای لپ تاپ استوک دل در نظر گرفته شده، برای پردازنده core i5 کارت گرافیک Intel HD Graphics 4400 و برای حالتی با پردازنده core i7 برای این لپ تاپ گرافیک NVIDIA GeForce GT 720M با ظرفیت 2 گیگابایت است که در نوع خود بی نظیر است و به همراه پردازنده قوی ایی که دارد می تواند هر گونه پردازشی را انجام دهد، تعبیه شده است. با توجه به کارت گرافیک و پردازنده قوی، از این لپ تاپ می توان برای کارهای سنگین اعم از تدوین، طراحی سه بعدی، بازی های سنگین و پر حجم و ... استفاده کرد. رم مورد استفاده در طراحی Latitude dell e5440 به صورت معمول 8 گیگابایت می باشد که برای کارهای معمولی بسیار عالی است در صورتی که کاربر استفاده کننده از این لپ تاپ نیاز به رم بیشتری داشته باشد می تواند آن را تا 16 گیگابایت ارتقاء داد. با این حال سرعت لپ تاپ چندین برابر بیشتر می شود. این لپ تاپ با هارد 500 گیگابایت عرضه شده است که آن هم قابلیت ارتقاء تا 1 ترابایت را دارا می باشد. شما می توانید سیستم خود را طوری تنظیم کنید که تنها از طریق اثر انگشت خودتان روشن شود و کسی جز خود شما نتواند از آن استفاده کند. همچنان می توانید به آن رمز عبور بدهید و آن را قفل کنید و امنیت اطلاعات موجود در سیستم خود را به خوبی تامین کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 گیگا هرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphic 4400
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگا بایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد
نوع و ظرفیت باتری
4 سلول، لیتیوم یون
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

پرداخت

سلام خسته نباشید نحوه پرداختتون به چه صورته؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام پرداخت آنلاین یا کارت به کارت کل مبلغ یا پرداخت بیعانه و مابقی رو باید هنگام تحویل محصول پرداخت نمایید

گرافیک

سلام. روی لپ تاپ میشه برنامه های گرافیک بالا نصب کرد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 گیگا هرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphic 4400
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگا بایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلول، لیتیوم یون
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک دل E5440

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم