تبلت مایکروسافت Surface Pro 3

  • تبلت استوک مایکروسافت سرفیس PRO 3
  • دارای صفحه نمایش 12 اینچی و با کیفیت
  • دارای دوربین اصلی و سلفی 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 8.1
  • بهره مندی از درگاه Full USB
  • پشتیبانی از قلم اکتیو

مرجع:
نمایش فیلم
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت تبلت مایکروسافت Surface Pro 3

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 یکی از تبلت های با کیفیت و خوش ساختی است که توسط شرکت برتر مایکروسافت Microsoft تولید و روانه ی بازار شده است. کیفیت بالای نمایشگر 12 اینچی این تبلت نشان از خوش سلیقگی سازنده ی آن دارد. مایکروسافت برای تبلت 12 اینچی خود از کیفیت و وضوح تصویر 1440 × 2160 پیکسل را انتخاب نموده است. تراکم پیکسلی در این نمایشگر برابر 216 پیکسل در اینچ می باشد و در هر اینچ این نمایشگر 216 عدد پیسکل بر روی آن شسته اند. نوع صفحه نمایش به کار رفته در این مدل تبلت ClearType Full HD Plus بوده که باعث افزایش و بهبود کیفیت تصویر می گردد. از نظر قدرت سخت افزاری همین کفایت می کند که از پردازنده ی Core i7 اینتل نسل چهارم مدل 4650U بهره می برد. این پردازنده مرکزی دارای سرعت 1.7 گیگاهرتز تا 3.3 گیگاهرتز بوده و سرعت و قدرت پردازش بالایی در به اجرا درآوردن برنامه ها دارد. پردازنده ی گرایفکی نیز از شرکت اینتل intel بوده و مدل Intel HD Graphics 5000 می باشد. که با کمک پردازنده ی مرکزی توان پردازش قوی دارند. تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 که نسخه ی سوم تبلت های مایکروسافت سرفیس است و دارای توان پردزاشی بالاتر، دقت نمایشگر بیشتر، امکانات حرفه ای تر برخوردار بوده و توانسته رضایت بالای کاربران را جلب کند.

تبلت مایکروسافت Surface Pro 3

این تبلت قدرتمند مایکروسافت سرفیس پرو توسط باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض با ظرفیت 5547 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود. که امکان گشت و گذار در اینترنت را به مدت 9 ساعت برای کاربران به ارمغان می آورد. ناگفته نماند که تبلت سرفیس پرو 3 از سیستم عامل ویندوز نسخه ی 8.1 پشتیبانی می کند. همچنین دو عدد دوربین اصلی و سلفی از مشخصات بارز تبلت 12 اینچی مایکروسافت می باشند. دوربین اصلی و سلفی با رزولوشن 5 مگاپبکسل و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و سرعت 30 فریم بر ثانیه از امکاناتی هستند که این تبلت در اختیار کاربران خواهند گذاشت. از فناوری های ارتباطی پشتیبانی شده توسط تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 می توان به قابلیت وای فای و بلوتوث اشاره نمود، که بصورت بی سیم تبلت 12 اینچی را به اینترنت وصل می کنند. درگاه یا پورت ارتباطی که مایکروسافت برای تبلتش در نظر گرفته است، شامل Mini DisplayPort و پورت usb می شود. از ایرادهایی که می توان به تبلت مایکروسافت Surface Pro 3 وارد کرد، عدم پشتیبانی از قابلیت مکالمه می باشد.

نمایشگر تبلت استوک مایکروسافت Surface Pro 3

تبلت مایکروسافت Surface Pro 3

نمایشگر مایکروسافت همواره زبانزد همه بوده و یکی از ویژگی های تحسین برانگیز محصولات مایکروسافت نمایشگر آنها می باشد. نمایشگر تبلت سرفیس پرو 3 نیز که از محصولات مایکروسافت است، ویژگی های متمایز کننده ی زیادی دارد. تبلت نامبرده دارای نمایشگری 12 اینچی بوده که کاربری راحتی دارد و از همه مهتر برای انجام بسیاری از کارهای اداری و شخصی نیز مناسب است. این تبلت با این اندازه نمایشگر می تواند جایگزین مناسبی برایس لپ تاپ ها باشد و به جای آنها مورد استفاده قرار گیرد. نمایشگر 12 اینچی از فناوری  ClearType Full HD بهره می برد که قابلیت ایجاد زاویه دید وسیع و گسترده ای را دارد؛ البته فناوری ips نیز در ارتقای کیفیت و افزایش زاویه دید بی تاثیر نبوده است. کیفیت تصویر در این تبلت 2160x1440 پیکسل می باشد و قادر به نمایش دادن تصاویر با کیفیت و وضوح بالایی است. رزولوشن بالای این نمایشگر باعث می شود تا نسبت به نمایشگر های بزرگتر اما با کیفیت پایین تر، محتوای بیشتری نمایش داده شود. ضخامت تبلت سرفیس پرو 3 تنها 9.1 میلیمتر است، که توانسته با این ضخامت لقب باریک ترین تبلت با پردازنده ی core i را به خود اختصاص دهد. وزن نسبتا سبک 790 گرمی و ضخامت کم 9.1 میلی متری از ویژگی هایی است که تبلت سرفیس پرو 3 را تا این حد محبوب و خواستنی کرده است. بلندگوهای به کار رفته در این تبلت از نوع استریو بوده و از جک 3.5 میلی متری صدا نیز پشتیبانی می کند.

با خرید تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 یک عدد قلم سرفیس نیز ارائه می شود. قلم سرفیس پرو 3 از باتری و قابلیت بلوتوث پشتیبانی می کند. این قلم را باید در دست بگیرید و شاید لازم باشد در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید، قلم را در جیب بگذارید؛ چرا که مایکروسافت بر روی بدنه ی تبلت جایگاه ویژه و خاصی برای نگهداری قلم در نظر نگرفته است.

باتری تبلت سرفیس پرو 3

تبلت استوک مایکروسافت سرفیس پرو 3 دارای باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بوده که نسبت به باتری تبلت نسل قبلی خود عملکرد بهتری دارد و 15 تا 20% شارژدهی بهتری دارد. این باتی امکان روشن نگه داشتن تبلت در حالت تماشای فیلم و ویدیو به مدت زمان 7 ساعت و نیم را دارد و همچنین در حالت وای فای روشن نیز امکان 9 ساعت وبگردی را تامین می کند. این تجربه ها و نتیجه ها مشخص می کند که ادعای مایکروسافت در خصوص بهینه سازی باتری و عملکرد بهتر آن درست بوده است. این باتری قابلیت شارژ سریع هم دارد و در مدت زمان 90 دقیقه یا 1 ساعت و نیم 70% تبلت را شارژ می کند. از حسگرهای به کار رفته در این تبلت می توان به مواردی مانند سنسور سنجس نور محیط Light Sensor، شتاب سنج و قطب نما و ژیروسکوپ اشاره کرد. لازم به ذکر است که دوربین سلفی و دوربین اصلی قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری با رزولوشن 5 مگاپیکسل را دارد و امکان برقراری تماس صوتی را فراهم می آورد.

تبلت مایکروسافت Surface Pro 3

سخت افزار

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، تبلت دست دوم مایکروسافت سرفیس پرو 3 دارای پردازنده ی قدرتمند core i7 نسل چهارم مدل 4650U بوده و این پردازشگر موسوم به هزوال در کنار سرعت و فرکانس 1.7 تا 3.3 گیگاهرتز با لپ تاپ های میان رده برابری می کند. حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده برای این تبلت 8 گیگابایت بوده و حافظه ی داخلی نیز 512 گیگابایت می باشد، که البته از طریق درگاه میکرو اس دی micro sd قابلیت افزایش حافظه فراهم شده است. درگاه میکرو اس دی حداکثر از حافظه ی 128 گیگابایتی پشتیبانی می کند. کارت گرافیک به کار رفته در این تبلت Intel HD Graphics 5000 می باشد که در کنار پردازنده ی مرکزی دستگاه توانایی اجرا و به نمایش درآوردن انواع فایل های تصویری و محتوای تصویری را دارد. از فناوری های ارتباطی پشتیبانی شده در دستگاه نامبرده Wi-Fi و بلوتوث را می توان نام برد.
از درگاه های ارتباطی به کار رفته در تبلت نام برده می توان به درگاه USB 3.0 و پورت Mini DisplayPort اشاره کرد. این تبلت قابلیت سیم کارت و شیار مخصوص سیم کارت ندارد و به تبع آن از قابلیت مکالمه نیز محروم است و این مورد می تواند بزرگترین ایراد برای تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 باشد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ارسال

سلام در صورت سفارش چند روزه به دستم می رسه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام سه روزه به دستتون می ر سه

تبلت مایکروسافت Surface Pro 3

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم