لپ تاپ استوک دل E7270

  • لپ تاپ استوک دل Dell Latitude E7270
  • دارای صفحه نمایش 12.5 اینچ فول اچ دی
  • دارای حافظه ی داخلی 256 گیگابایت
  • حافظه ی رم 8 گیگ از نوع DDR4
  • پردازنده ی core i7 مدل 6600u
  • پردازنده گرافیکی اینتل intel

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ استوک Dell latitude e7270

لپ تاپ دل سری لتیتود latitude مدل e7270 از لپ تاپ های با کیفیت و اقتصادی است که می تواند پاسخگوی نیاز اکثر کاربران باشد. به کار گیری فناوری ها و امکانات پیشرفته ای چون پردازنده ی core i7 نسل ششم و کارت گرافیک اینتل intel و حافظه ی رم 8 گیگ از نوع DDR4 و حافظه ی داخلی 256 گیگابایت قدرت پردازشی فوق العاده ای به لپ تاپ بخشیده است. لپ تاپ دل لتیتود E7270 را می تاون در دسته ی اولترابوک ها طبقه بندی کرد. این لپ تاپ دارای نمایشگری به اندازه ی 12.5 اینچ می باشد که از کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD و رزولوشن 920×1080 پیکسل پشتیبانی می کند. این میزان کیفیت و دقت تصویر لپ تاپ دل لتیتود E7270 را برای تماشای فیلم و برنامه های مورد علاقه مناسب ساخته است.



طراحی

در نگاه اول لپ تاپ استوک لتیتود E7270 تفاوتی با لپ تاپ E7250 ندارد و از نظر ظاهری مشابه هم می باشند؛ اما اگر ریزبینانه تر به مشخصات و ویژگی های ظاهری لپ تاپ نگه کنیم، متوجه تفاوت در ساختا و طراحی می شویم. بدنه ی لپ تاپ استوک دل لتیتود ای 7270 مشکی رنگ است و به جز لولا ها و نوار باریکی که لولا ها را به بدنه ی لپ تاپ وصل می کند، تمام و کمال بدنه ی لپ تاپ مشکی رنگ می باشد. اما لولا و نوار باریک پایین لپ تاپ فلزی و نقره ای رنگ است. ترکیب این دو رنگ کنتراست خوبی را خلق کرده و حس لوکس بودن و استحکام را به کاربر منتقل می کند. در ساختار قاب و پوشش اطراف صفحه نمایش از منیزیوم استفاده شده است. از معایب بدنه ی منیزیومی لپ تاپ دل مستعد بودن آن در برابر لکه و اثر انگشت است. استراحتگاه مچ دست کمی بالاتر از صفحه کلید قرار گرفته و صفحه نمایش و بدنه قابلیت چرخش 180 درجه را دارند، یعنی شما می توانید نمایشگر را کاملا باز کنید و به آن زاویه ی 180 درجه بدهید. این لپ تاپ طراحی ساده ای دارد و ساختار لبه های لپ تاپ گرد بوده و تیز و خشن نمی باشد. نمایشگر لپ تاپ دل E7270 با اندازه ی جمع و جوری که دارد، توانسته به یک لپ تاپ کوچک و قابل حمل تبدیل شود. این لپ تاپ 12.5 اینچی بوده و وزن آن تنها 1.2 کیلوگرم می باشد، این وزن مناسب جابجایی است، چرا که دیگر لپ تاپ ها به دلیل وزن زیادشان استفاده و کاربری راحتی ندارند.

اتصالات

در این لپ تاپ درگاه های ارتباطی و پورت ها نسبت با مدل های پیشین خود از نظر جایگاه و محل قرارگیری تغییر چندانی نکرده اند و با کمی تغییر در موقعیت کاربری و استفاده ی آنها دستخوش تغییر نمی شود. معمولا تمامی پورت ها بر روی لبه های کناری پشت لپ تاپ و لبه ی سمت راست قرار گرفته اند و به جز تعداد محدودی بر روی لبه ی سمت چپ و لبه ی جلویی چیزی مشاهده نمی شود. در لبه ی پشتی پورت تصویری HDMI و دو پورت USB و محل اتصال شارژر و  پورت اترنت قرار گرفته است. بر روی لبه ی سمت راست نیز پورت uSB 3.0 و خروجی هدفون و میکروفون و محل سیم کارت و ... تعبیه شده اند.  این لپ تاپ سیم کارت خورد می باشد یعنی از سیم کارت نیز پشتیبانی می کند. این لپ تاپ از استاندارد وای فای WI-FI پشتیبانی می کند و با تکیه بر اتصال بی سیم می تواند از راه دور هم لپ تاپ استوک دل را به اینترنت وصل نمود. اما این لپ تاپ از قابلیت و استاندارد WWAN بهره نمی برد. قابلیت NFC نیز امکان به اشتراک گذاری بی سیم فایلها را بین تلویزیون و سایر دستگاه های ممکن کرده است. دوربینی که در بالای صفحه نمایش و بر قاب بالایی لپ تاپ قرار گرفته است، دوربینی 720 پیکسلی بوده که قابلیت برقراری تماس های تصویری با کیفیت بالا را دارد. اسپیکرهای به کار رفته در این مدل لپ تاپ امکان تولید صدایی با کیفیت و قدرتمند را دارند. لپ تاپ تجاری دل لتیتود E7270 از قابلیت های امنیتی زیادی برای حفظ اطلاعات و داده های لپ تاپ بهره گرفته است. که شامل اسکنر اثر انگشت و شناسایی کارت هوشمند و الکتریکی، اسلات کزینگتون Kensington و رمز عبور های مختلف و ... می شوند. 

اتصالات لپ تاپ دل e7470

کیبورد و تاچ پد

صفحه کلید لپ تاپ لتیتود دل از 6 ردیف عدد تشکیل شده است، این کیبورد در مقایسه با سایر صفحه کلیدها کمی کوچکتر بوده و در واقع عرض کمتری دارد، البته این کوچک بودن به سایز صفحه نمایش که 12.5 اینچ است مربوط می شود. دل برای اینکه کیبورد از همه ی توابع پشتیبانی کند، ناچار شده اندازه ی کلیدها را کوچکتر کند و این نوع طراحی امکان دارد برای کاربرانی که تجربه ی استفاده از کیبوردهای دیگر را دارند، آزار دهنده باشد. کلید های enter و backspace در این لپ تاپ کمی کوچکتر هستند و کلیدهای Home و End نیز حذف شده و از طریق ترکیب fn پیاده می شوند. همچنین از نام پد نیز خبری نیست. این محدودیت ها امکان دارد تا زمانی که به کارکرد آن عادت نکرده باشید، سخت و ازار دهنده باشد. این صفحه کلید دارای دو سطح روشنایی می باشد، که برای همیشه می توانید آن را فعال کنید و سطح کیبورد همیشه روشن و درخشان به نظر برسد. همچنین کاربرد دیگر این صفحه کلید و روشنایی آن مربوط به مواقعی می شود که در موقعیتی تاریک قرار دارید و بدون نیاز به روشن کردن لامپ می توانید با نور کیبورد هر چه می خواهید تایپ کنید. همچنین از دیگر ویژگی صفحه کلید لپ تاپ دل لتیتود e7270 به تاچ پد آن مربوط می شود، که مانند ماوس عمل می کند، تاچ پد لمسی این لپ تاپ قدرت زیادی در عملکرد و حرکات چند لمسی دارد و قابلیت هایی مانند زوم کردن و بالا و پایین رفتن و ...را به راحتی انجام می دهد. تاچ پد این لپ تاپ سه تکه ای بوده و از یک پد و دو کلیلک تشکیل می شود.

صفحه نمایش لپ تاپ دل

کیفیت تصویر لپ تاپ دل e7470

می توان گفت که لپ تاپ دل لتیتود e7270 از معدود لپ تاپ هایی است که با نمایشگر 12.5 اینچی از کیفیت تصویر فول اچ دی پشتیبانی می کند. این کیفیت تصویر و دقت تصویر 1920x1080 pixelsاکنون در دسترس است و مدلی که ما ارائه می دهیم این کیفیت تصویر را دارد. در حالی که این مدل لپ تاپ با سه ورژن مختلف از نمایشگر تولید شده اما ما تنها ورژن فول اچ دی را در دسترس داریم. پنل این لپ تاپ ips بوده و دارای 300 نیت روشنایی می باشد. نسبت کنتراست در این صفحه نمایش  751: 1 می باشد و رنگ ها با دقت و جزیئات بالا قابل نمایش دادن هستند. از نظر روشنایی و نسبت کنتراست نتایج رضایت بخشی ارائه داده است؛ اما از نظر طیف رنگی پوشش داده شده کمی ضعیف عمل کرده و می توان گفت از ایرادهای وارد شده به این نمایشگر مربوط به فضای رنگی پوشش داده شده است. که در این لپ تاپ در طیف رنگی sRGB برابر 58% و در طیف رنگی AdobeRGB برابر 37% می باشد که در مقایسه با دیگر پنل ها این پوشش و فضای رنگی کمرنگ به نظر می رسد. با این حال می توان نتیجه گرفت که این لپ تاپ برای ویرایش عکس و فیلم نمی تواند گزینه ی چندان مناسبی باشد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

با پردازنده قوی ایی که داره و همینطور کارت گرافیک بالاش واسه برنامه های شبیه سازی خیلی خوب جواب میده

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
مشخصات فنی

پردازنده اصلی

سازنده پردازنده intel
سری پردازنده core i7
نسل پردازنده نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش 2.4 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe 3 مگا بایت

پردازنده گرافیکی - GPU

پردازنده گرافیکی اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی HD Graphics 520

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM 8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM DDR4
ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی SSD

سایر ویژگی و امکانات

وبکم 1
کارت خوان 1
بلوتوث داخلی 1
حسگر اثر انگشت 1
اقلام همراه لپ تاپ شارژر
وزن لپ تاپ 1.2 کیلوگرم
پورت HDMI 1
پورت usb 3.0 3 عدد

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم