لپ تاپ استوک دل 3330

  • لپ تاپ استوک دل Dell Latitude 3330
  • دارای صفحه نمایش 13 اینچی با دقت HD
  • مجهز به پردازنده ی نسل سوم core i5
  • دارای حافظه ی داخلی 320 گیگابایت
  • باتری با ظرفیت 65 وات ساعت
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک دل لتیتود 3330

بررسی لپ تاپ دل 3330

لپ تاپ دل لتیتود 3330 در تمامی قسمت های بدنه از پلاستیک بهره گرفته است و در ساختار این لپ تاپ پلاستیک با کیفیت و حرفه ای به کار رفته است. اما نگران پلاستیک بودن بدنه ی لپ تاپ نباشید چرا که ساختار جعبه ای و ضخیم آن مقاومت لپ تا را در مقایسه با سایر نوت بوک ها افزایش داده است. لبه ها و گوشه های لپ تاپ کاملاً تیز و چهارگوش هسند و مانند سایر لپ تاپ های دیگر گرد نشده اند ، این نوع طراحی احساس سختی لپ تاپ را بیشتر خواهد کرد و احساس امنیت بیشتری به کاربر القا می کند. البته پلاستیکی بودن بدنه ی لپ تاپ شما را با محدودیت هایی نیز مواجه خواهد ساخت، آن هم فشار وارد نکردن به استراحتگاه مچ دست، کیبورد و صفحه نمایش می باشد؛ چرا که از بقیه ی نوت بوک ها نازک تر ظریف تر و حساس تر نیز می باشد.


 


لپ تاپ دل اقتصادی و ارزان قیمت لتیتود دل 3330 از نظر ابعاد و وزن بسیار مناسب بوده و می توان به راحتی آن را با خود حمل کرد و یا اینکه در داخل کیف جاسازی کرد. وزن لپ تاپ دل latitude 3330 تنها 1.77 کیلوگرم است و به آسانی می توان آن را همسفر خود کرد و در همه جا از آن استفاده نمود. ضخامت این لپ تاپ سبک 32 میلی متر بوده و در مقایسه با سایر لپ تاپ های هم رده از نظر ابعاد و وزن خیلی مناسب به نظر می رسد. دقت داشته باشید که اگر برای این لپ تاپ از باتری کوچک 4 سلولی استفاده شود، ضخامتش تنها 21 میلی متر خواهد بود.



صفحه نمایش لپ تاپ Latitude 3330

نمایشگر لپ تاپ دل 3330

نمایشگر یا صفحه نمایشی که در لپ تاپ لتیتود 3330 به کار رفته، یک صفحه نمایش 13 اینچی با رزولوشن اچ دی hd و دقت تصویر 768×1366 پیکسل می باشد. این میزان دقت و کیفیت برای لپ تاپ ارزان قیمت دل مناسب است. معمولا برای لپ تاپ های ارزان قیمت کیفیت تصویر اچ دی hd به کار گرفته می شود. اما در لپ تاپ های گران قیمت تر ممکن است از کیفیت تصویر 900p یا 1080p استفاده شود. بطور متوسط و میانگین روشنایی صفحه نمایش 237 نیت در مربع است. صفحه نمایش لپ تاپ مات بوده و هنگام استفاده از آن در محیط های سر بسته مثل محیط کار و یا خانه به اندازه ی کافی روشنایی دارد و مشکل بازتاب نور نخواهد داشت. به دلیل بالا بودن سطح سیاه صفحه نمایش، نسبت کنتراست در نمایشگر پایین بوده و به  نمایش دادن رنگ های خاکستری و ناواضح منجر می شود. البته این مشکل برای لپ تاپ های اقتصادی و ارزان قیمت رایج است و امری طبیعی می باشد. پنل این نمایشگر TN بوده و توانایی نمایش دادن 58% یا 60% طیف رنگی SRGB را دارد. 



کیبورد لپ تاپ دل 3330

کیبورد لپ تاپ استوک دل لتیتود 3330 از نوع جزیره ای بوده و دکمه های لپ تاپ دارای فاصله های استانداردی از هم هستند. اندازه ی دکمه ها نیز بسیار مناسب بوده و این دو ویژگی تایپ کردن و کار کردن با کیبورد را راحت کرده است. کیبورد از کلیدهایی نرم تشکیل شده و کار کردن با این کلیدها حس خوبی به کاربر منتقل می کند و بسیار آرام و بی صدا هستند. همچنین کیبورد لپ تاپ دل دارای نور پس زمینه بوده از دو سطح نور بهره می برد. بنابراین حتی در مواقعی که روشنایی کافی در اختیار ندارید این دو سطح روشنایی امکان دیدن صفحه کیبورد را برایتان فراهم می آورند. در پایین این کیبورد تاچ پدی به اندازه ی 5.5 در 5.10 سانتی متر تعبیه شده است، این تاچ پد با این اندازه ی استاندارد از حرکات انگشت با سرعت بالا پشتیبانی می کند و بدون تاخیر به حرکات پاسخ می دهد و از حرکات چند لمسی نیز پشتیبانی می کند. تاچ پد نیز از یک پد و دو کلیک چپ و راست تشکیل شده است که که کار ماوس را به راحتی برای شما انجام می دهند و شما را از خرید و حمل ماوس بی نیاز می سازند.



اتصالات لپ تاپ دل

این مدل لپ تاپ دل سری لتیتود مدل 3330 از درگاه های ارتباطی نسبتا مناسبی بهره گرفته است که شامل پورت usb و دو خروجی تصویری hami و vga و جک 3.5 میلی متری صدا، کارتخوان و Gigabit Ethernet می شود. این مجموعه درگاه ارتباطی شاید بتواند نیاز شما را رفع کند، در غیر این صورت می توانید از دیگر لپ تاپ های سری لتیتود دل خریداری کنید.  اتصال به شبکه های بی سیم محلی WLAN از طریق کارت مینی وایرلس ممکن می گردد. صفحه کلید Chiclet با اندازه ی 25 در 10 سانتی متر  برای لپ تاپ 13 اینچی دل لتیتود 3330 در نظر گرفته شده است، این صفحه کلید دارای کلیدهای عمیق و استاندارد و نسبتاً بزرگی است که کارکرد مطلوبی داشته و روان و نرم اجرا می شوند. فاصله ی بین کلیدها استاندارد بوده و  در کنار اندازه ی مناسبی که دارند، توانسته عملکردی ایده آل را برای کاربران به همراه داشته باشد. این صفحه کلید فاقد نام پد است و این موضوع می تواند برای حسابداران و یا کاربران که با اعداد سر و کار بیشتری دارند، کمی ناراحت کننده باشد. دلیل عدم وجود نام پد سایز 13 اینچی نمایشگر و صفحه کلید کوچک متناسب با نمایشگر است. اگر ناچار به استفاده از نام پد می بوشد، در نتیجه باید کلید ها کوچک تر و فاصله ی بین آنها نیز کمتر انتخاب می شد که در نهایت چنین طراحی یک صفحه کلید نامرتب و شلوغ به جای کیبورد مرتبی می داشتیم. اما در کل تایپ کردن با این نوت بوک بسیار راحت و روان بوده و کلیدها باز خورد بسیار مناسبی دارند. یعنی تعامل و کار کردن با این کیبورد و کلیدها نتجیه ای جز رضایت در پی نداشته.

اتصالات لپ تاپ دل 3330

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
1.8 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.8 تا 2.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4000
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قیمت

سلام خسته نباشید قیمت هاتون بستگی به دلار داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله با دلار نوسان داره
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
1.8 تا 2.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
1.8 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک دل 3330

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم