لپ تاپ استوک دل E5450

  • لپ تاپ استوک دل لتیتود ای 5450 Latitude E5450
  • دارای پردازنده ی نسل پنجم core i5 مدل 5600u
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچی با دقت تصویر hd
  • مجهز به حافظه ی داخلی 500 گیگابایت HDD
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت از نوع DDR3
  • دارای صفحه نمایش مات 14 اینچی 
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ دل Latitude E5450

بررسی لپ تاپ دل e5450

لپ تاپ دل لتیتود E5450 یکی دیگر ازی سری محصولات و لپ تاپ های لتیتود DELL است که به مقصد تجاری و ادرای ساخته و طراحی شده است. این سری از لپ تاپ های دل از ویژگی های بارزی مانند استحکام و دوام بالا، طراحی زیبا و جذاب و قیمت مناسب بهره می برند.شما می توانید به دلیل ابعاد و وزن مناسبی که لپ تاپ دل 5450 دارد از آن در محیط کار و یا در منزل و حتی به منظور جابجایی و حمل از محلی به محلی دیگر به راحتی از آن استفاده کرد. چرا که علاوه بر وزن مناسب و سبکی که برایش در نظر گرفته شده و آن را برای حمل و جابجایی مناسب ساخته است و کارآیی و عملکرد قدرتمندی نیز دارد. لپ تاپ استوک دل لتیتود E5450 دارای صفحه نمایشی 14 اینچی بوده و در دسته ی لپ تاپ های نوت بوک 14 اینچی قرار می گیرد. این لپ تاپ دارای ابعاد 22.9 × 231 × 333 میلی‌متری و وزن 1.9 کیلوگرمی می باشد و همین دو عامل باعث شده به سادگی حمل شود و از ان در هر جایی که لازم است و دوست دارید استفاده کنید. تمام بدنه ی لپ تاپ از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است، صفحه نمایش 14 اینچی لپ تاپ توسط پلاستیک مشکی مات احاطه شده که در ترکیب با لولای فلزی ترکیب رنگ فوق العاده ای را به ارمغان آورده است. ترکیب رنگ مشکی و نقره ای در بدنه کنتراست و تضاد چشم نوازی را ایجاد کرده است. بدنه ی پشتی دستگاه نیز که به شاسی معروف است از پلاستیک با کیفیت می باشد و تنها لبه ی پشتی از جنس آلومنیوم بوده لبه ی پشتی و لولاها همرنگ هستند و در نهایت تنها با دو رنگ مشکی مات و نقره ای براق روبرو هستیم که نتیجه ای جز زیبایی و ظرافت را به دنبال ندارند.



علاوه بر جذابیت ظاهری که بوسیله ی لبه ی فلزی به لپ تاپ بخشیده شده است، حس قدت و استحکام را نیز به کاربر منتقل می کند. دل در این مدل لپ تاپ خود سعی کرده اکثر پورت ها را به لبه ی پشتی منتقل کند، تا مانع از شلختگی و شلوقی میز کار و اطراف دست کاربر شود. در این لپ تاپ پورت های HDMI و پورت VGN و پورت LAN و USB و همچنین محل شارژر نیز همگی در پشت لپ تاپ جاسازی شده اند. با این حساب به راحتی می توانید انواع دستگاه های دیجیتالی و پخش کننده را از طریق این درگاه ها به لپ تاپ وصل نمود بدون اینکه هیچ سیم مزاحمی جلوی دستان شما باشد و مانع از حرکت آزادنه ی ماوس و دست شما شود. ناگفته نماند که لپ تاپ دل 5450 از درایو نوری پشتیبانی نمی کند و این مسئله باعث شده تا باریک و ظریف تر از دیگر لپ تاپ ها باشد.

صفحه نمایش و کیبورد

صفحه نمایش لپ تاپ دل e5450

صفحه نمایش 14 اینچی لپ تاپ دل از فناوری LED-backlit LCD پشتیبانی می کند و برای تامین روشنایی داخلی پنل از لامپ های LED بهره می برد. دقت این صفحه نمایش اچ دی HD بوده و تصاویر را با رزولوشن 1366×768 پیکسل نمایش می دهد. که می تواند برای یک نمایشگر 14 اینچی این میزان رزولوشن مناسب باشد. صفحه نمایش نامبرده مات بوده و بنابراین می توان از آن در محیط های پرنور نیز استفاده کرد. نسبت تصویر 16:9 در این نمایشگر از استاندارد تصویری پشتیبانی میکند. این لپ تاپ بر بالای صفحه نمایش دوربینی با کیفیت اچ دی یعنی 720 پیکسل دارد و از وبکم پشتیبانی می کند. بنابراین تماس های تصویری خود را با این لپ تاپ گسترده تر کنید و از کیفیت بالای آنها لذت ببرید.

کیبورد لپ تاپ استوک دل لتیتود E5450 از نوع جزیره ای بوده و دکمه های لپ تاپ دارای فاصله های استانداردی از هم هستند. اندازه ی دکمه ها نیز بسیار مناسب بوده و این دو ویژگی تایپ کردن و کار کردن با کیبورد را راحت کرده است. کیبورد از کلیدهایی نرم تشکیل شده و کار کردن با این کلیدها حس خوبی به کاربر منتقل می کند و بسیار آرام و بی صدا هستند. همچنین کیبورد لپ تاپ دل دارای نور پس زمینه بوده از دو سطح نور بهره می برد. بنابراین حتی در مواقعی که روشنایی کافی در اختیار ندارید این دو سطح روشنایی امکان دیدن صفحه کیبورد را برایتان فراهم می آورند. در پایین این کیبورد تاچ پدی به اندازه ی 5.5 در 5.10 سانتی متر تعبیه شده است، این تاچ پد با این اندازه ی استاندارد از حرکات انگشت با سرعت بالا پشتیبانی می کند و بدون تاخیر به حرکات پاسخ می دهد و از حرکات چند لمسی نیز پشتیبانی می کند. تاچ پد نیز از یک پد و دو کلیک چپ و راست تشکیل شده است که که کار ماوس را به راحتی برای شما انجام می دهند و شما را از خرید و حمل ماوس بی نیاز می سازند.

اتصالات لپ تاپ دل

از دیگر مسائلی که به هنگام خرید لپ تاپ باید به آن توجه کرد، وجود پورت ها و تنوع لازم در آنهاست. چرا که لپ تاپ به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازهای متعدد کاربران باشد و باید حتما پورت ها و درگاه های ارتباطی متعددی وجود داشته باشند، تا آن را به سایر دستگاه های دیجیتالی وصل نمایند. در این مدل لپ تاپ سری لتیتود دل شاهد پورت های متنوعی هستیم که همگی بر روی لبه ی پشتی قرار گرفته اند، به جز چند مورد. این طرز قرار گیری و چیدمان پورت ها باعث شده که لپ تاپ از نگاه روبرو بسیار شکیل جلوه کند و حتی به هنگام اتصال به دستگاه های دیگر نیز سیم ها و کابل ها میز شما را شلوق نخواهند کرد. از نظر تعداد و تنوع پورت ها لپ تاپ دل چیزی کم و کسر ندارد، وجود پورت HDMI و پورت VGA و پورت LAN و 3 پورت USB3.0 و کارتخوان و بلوتوث گواهی برای این ادعاست.

سخت افزار 

لپ تاپ استوک دل سری لتیتود مدل E5450 دارای مشخصات سخت افزاری قابل قبولی است، پردازنده ی قدرتمند نسل 5 CORE I7  مدل 5600U به همراه حافظه ی رم 8 گیگابایت از نوع DDR3L سرعت و قدرت لازم برای پردازش اطلاعات مختلف را به لپ تاپ بخشیده اند. به علاوه حافظه ی داخلی نیز 500 گیگابایت بوده که قابلیت ارتقا و تغییر را دارد و می توانید با تعویض این حافظه با حافظه ای از نوع SSD سرعت و قدرت لپ تاپ را ارتقا ببخشید. پردازنده ی گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ استوک دل E5450 انویدیا NVIDIA می باشد و دارای حافظه ی اختصاصی 2گیگابایت بوده که برای پردازش کارهای گرافیکی سنگین نیز مناسب است. باتری که وظیفه ی تغذیه ی لپ تاپ استوک دل را بر عهده دارد، یک باتری لیتیوم یونی 4 سلولی است که 51 وات ساعت ظرفیت دارد. این میزان ظرفیت و قدرت تنها به مدت 5 یا 6 ساعت لپ تاپ را شارژدهی می کند که الته میزان شارژدهی به کارکرد و نوع فعالیتی که بر روی لپ تاپ انجام می شود، متفاوت است.



ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.9 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 تا 2.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
intel hd
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پورت

سلام لپ تاپ موجود پورت hdmi داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله داره
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 تا 2.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
intel hd

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.9 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک دل E5450

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم