لپ تاپ استوک دل E6420

  • لپ تاپ استوک دل لتیتود Latitude E6420 
  • مجهز به پردازنده ی core i7 و core i5
  • دارای حافظه ی داخلی 500 گیگابایت
  • حافظه پردازنده گرافیکی 512mb
  • ظرفیت حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • دارای نمایشگر 14 اینچی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ دل Latitude E6420

بررسی لپ تاپ دل e6420

لپ تاپ دل لتیتود E6420 که از سوی شرکت dell تولید شده است، یکی از لپ تاپ های با کیفیتی است که  برای استفاده ی روزانه در محل کار و یا خانه مناسب می باشند. لپ تاپ استوک دل لتیتود Latitude E6420 یک لپ تاپ 14 اینچی است که از اتصالات و پورت های متعددی پشتیبانی می کند. این لپ تاپ بر روی لبه ی کناری و لبه ی پشتی پورت های گوناگونی جاسازی شده اند که شامل پورت hdmi و پورت vga و 3 عدد پورت usb و خروجی میکروفون و هدفون و کارتخوان می شوند. محل اتصال شارژ و پورت usb و hdmi بر روی لبه ی پشتی دستگاه قرار گرفته اند و مابقی نیز به لبه های کناری چپ و راست انتقال داده شده اند. این نوع طراحی در لپ تاپ دل لتیتود e6420 باعث شده تا میز کار شما خلوت و تمیز باشد و اثری از سیم و کابل اضافی در اطراف لپ تاپ مشاهده نگردد. بدنه ی لپ تاپ از فلز ساخته شده است، فلز تست شده ای که از کیفیت عالی برخوردار است. تنها مواردی که از پلاستیک در ساختار لپ تاپ استفاده شده است، قاب نمایشگر و اطراف صفحه کلید است. مواد فلزی یعنی آلیاژ منیزیوم و روی در ترکیب و ساختار لپ تاپ دل لتیتود به کار رفته اند. همچنین لولاها نیز استیل می باشند و به لپ تاپ خاصیت چرخش 360 درجه بخشیده اند. قاب یا شاسی لپ تاپ هم از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در نهایت این لپ تاپ فلزی و با دوام استفاده ی طولانی مدت و کارآیی بالای خود را تضمین می کند.



ناگفته نماند که نواری لاستیکی نیز برای حفاظت از کیبورد و نمایشگر در نظر گرفلته شده است، این نوار از نشستن ذرات گرد و غبار بر روی سطوح داخلی لپ تاپ جلوگیری می کند. به گفته ی دل طراحی لپ تاپ لتیتود E6420 به طرح ی ماندگار تبدیل شده است که دارای ویژگی هایی چون مقاومت در برابر گرد و غبار و ارتفاع و افتادن و ضربه های احتمالی ، همچنین مقاومت بالای صفحه کلید در برابر ریختن مایعات و ... می باشد. وزن این لپ تاپ 2.67 کیلوگرم می باشد و دارای ضخامت 32 میلی متری است. کیبورد لپ تاپ دل از رطاحی جزیره ای پشتیبانی می کند، طراحی خاصی که باعث تایپ راحت تر می شود. اندازه و فاصله ی دکمه ها از هم استاندارد بوده و از استباهات تایپی می کاهد و سرعت شما را افزایش خواهد داد. در این کیبورد متناسب با ابعاد 14 اینچی صفحه نمایش کیبورد نیز اندازه ی چندان بزرگی نداشته و فاقد نام پد یعنی پد اعداد است و برای وارد کردن اعداد باید از کلیدهای بالای کیبورد استفاده کنید. یک کلیو دایره ای با سطحی ناهموار به نام کلید TrackPoint در وسط این صفحه کلید تعبیه شده است که در بین حروف B , G , H قرار گرفته است. این کلید نشانگر ماوس را حرکت می دهد و تقریبا کارآیی ماوس را دارد. در پایین کیبورد یک تاچ پد تعبیه شده که از یک پد و دو کلید بوجود آمده است.

به لطف بهره وری از پردازنده ی قدرتمند CORE I7 مدل 2640M با سرعت و فرکانس 2.5 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی انویدیا NVS 4200M با حافظه ی اختصاصی 512 مگابایت و حافظه ی داخلی 500 گیگابایت و حافظه ی رم 4 گیگابایت و سایر موارد دیگر لپ تاپ لتیتود دل E6420 کارآیی و بهره وری مطلوبی دارد و می تواند در هر جای دنیا که باشید پاسخگوی نیازهایتان باشد. باتری با دوام 9 سلولی لیتیوم یونی ساعت ها کار با لپ تاپ را بدون نیاز به شارژدهی تضمین کرده است. شبکه بی سيم Wi-Fi امکان اتصال به وای فای را برای لپ تاپ فراهم آورده است تا بتوان ساعتها در دنیای سرگرم کننده ی اینترنت گشت و گذار کرد.

طراحی لپ تاپ دل لتیتود

طراحی لپ تاپ دل e6420

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که یک لپ تاپ ظریف امکان دارد به اندازه ی ظرافتش کارآیی و قدرت نداشته باشد، پس اگر از لپ تاپ قدرت و حرفه ای بودن را می خواهید سراغ لپ تاپ ظریف نروید. لپ تاپ دل لیتیود E6420 لپ تاپی است با طراحی خاص و کاربر پسند و آن هم به دلیل ساختار مقاوم و فلزی آن می باشد. می دانید که لپ تاپ های دل سری لتیتود برای کاربری صنعتی و اداری تولید شده اند و به همین دلیل چندان قدرتمند نبوده و برای گیمرهای حرفه ای نمی توانند گزینه ای مناسب باشند. این لپ تاپ برای آن دسته از خریدارانی که می خواهند با صرف هزینه ی اندک به آنچه می خواهند برسند بهترین انتخاب است. بدنه ی فلزی و منیزیومی دستگاه آن را برای کارهای صنعتی و ادارای مناسب ساخته است.

ابعاد در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ 32x352x241 میلی متر می باشد، یعنی تنها 32 میلی متر ضخامت دارد البته وجود درایو نوری در تعیین ضخامت بی تاثیر نبوده است. وزن در نظر گرفته شده برای لپ تاپ لتیتود دل E6420 برابر 2.67 کیلوگرم می باشد که متناسب با ابعاد آن بوده و سنگین به نظر نمی رسد. لپ تاپ 14 اینچی دل دارای شای مشکی رنگی است که در نگاه نزدیک با خطوط ریز و یکدست پوشش داده شده. بر روی قاب لپ تاپ برند معتبر DELL حک شده و اصالت خود را نمایان ساخته است. گوشه های لپ تاپ کمی گرد شده و از تیزی گوشه ها در بدنه ی لپ تاپ خبری نیست. همچنین قاب لپ تاپ را نوار نقره ای رنگی احاطه کرده که فلزی است و باعث استحکام بخشیدن به لپ تاپ خواهد شد. دو لوللای فلزی با دوام اتصال کیبورد و صفحه نمایش را ممکن کرده اند. 



سخت افزار

لپ تاپ استوک دل سری لتیتود مدل E6420 دارای مشخصات سخت افزاری قابل قبول و متفاوتی است. شما می توانید متناسب با نیاز خود از بین دو سخت افزار متفاوت برای این لپ تاپ یکی را انتخاب کنید. پردازنده ی core i7 و core i5 دو نوع پردازنده ی متفاوت هستند که کارآیی متفاوتی را نیز خواهند داشت. پردازنده ی core i7 نسل دوم با سرعت 2.5 گیگاهرتز امکان پردازش کارهای سنگین را نیز دارد و توانایی لازم برای به اجرا درآوردن و پردازش عملیات مختلف را دارا می باشد.حافظه ی رم لپ تاپ دل 4 گیگابایت بوده و از نوع DDR3 می باشد. به علاوه حافظه ی داخلی نیز 500 گیگابایت بوده که قابلیت ارتقا و تغییر را دارد و می توانید با تعویض این حافظه با حافظه ای از نوع SSD سرعت و قدرت لپ تاپ را ارتقا ببخشید. پردازنده ی گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ استوک دل E6420 انویدیا NVIDIA می باشد و دارای حافظه ی اختصاصی 512مگابایت بوده که برای پردازش کارهای گرافیکی سنگین مناسب نیست.  درایو نوری و وبکم از دیگر مشخصه های قابل توجه لپ تاپ دل هستند که نباید از آنها چشم پوشی کرد. باتری به کار رفته که وظیفه ی تامین انرژی و مصرف برق این لپ تاپ را بر عهده دارد، یک باتری لیتیوم یونی 9 سلولی است که به مدت 12 ساعت و 21 دقیقه قدرت شارژدهی دارد.

سخت افزار لپ تاپ دل e6420

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.1 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
512 مگابایت
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
9 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

پورت

سلام منظور از پورت usb چیست

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
پورت USB یو اس بی یک واسط اتصالی جهت انتقال برق و دیتا است که می‌تواند به دستگاه‌های گوناگون، ابزارک‌ها و گجت‌ها و کامپیوتر اجازه دهد با دیگر وسائل جانبی ارتباط برقرار کند. وسایل اتصالی به یو اس بی خیلی متنوع هستند؛ از کیبورد و ماوس گرفته تا پخش کننده موسیقی و فلش درایوها. برای نمونه ما به برخی از این دستگاه‌ها در آن‌ها از درگاه USB استفاده شده است اشاره خواهیم کرد: انواع کیس کامپیوتر ، لپ‌تاپ ، پخش ماشین و ضبط خانگی، اسپیکر، سینمای خانگی ، موزیک پلیر ، ویدیو پلیر ، برد فلش خور ، سیستم ماینینگ و ماینر بیت کوین ، مبدل صوتی و تصویری و...

قیمت لپ تاپ

سلام لطفا قیمت لپ تاپ .

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
512 مگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.1 کیلوگرم
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
9 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک دل E6420

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم