لپ تاپ استوک دل E6430

  • لپ تاپ استوک دل لتیتود Dell Latitude E6430
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچ با کیفیت HD
  • مجهز به پردازنده ی core i5 مدل 3320M
  • دارای حافظه ی داخلی 320 گیگابایت
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
سری پردازنده
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و بررسی لپ تاپ دل لتیتود Dell Latitude E6430

لپ تاپ دل لتیتود E6430 از لپ تاپ های حرفه ای است که توسط این برند آمریکایی تولید و طراحی شده است. از آنجایی که تمام لپ تاپ های سری لتیتود ، لپ تاپ هایی با کلاس و خوش سلیقه هیتند، انتظار می رود که این مدل لپ تاپ نیز با فروش بی سابقه ای مواجه شود. در ادامه مشخصات و نقد و برسی های لازم را با هم می بینیم، تا بتوانیم لپ تاپ را به دسته ای خاص نسبت دهیم. شاسی و بدنه ی لپ تاپ از جنس آلومنیوم با کیفیت بوده و در مقابل فشار ها و ضربه های احتمالی مقاومت بسیار بالایی دارد. آلومنیومی بودن بدنه ی لپ تاپ آن هم در رنگ نقره ای حس لوکس بودن را به کاربران می دهد. همچنین برای این لپ تاپ 14 اینچی وزنی معادل 2 کیلوگرم در نظر گرفته شده است، که تقریبا مناسب بوده و می تاون آن را با خود حمل کرد. دل برای اینکه از جذب شدن و نشستن گرد و غبار بر روی بدنه ی لپ تاچ جلوگیری شود، لپ تاپ دل E6430 از میدان الکتریکی ضعیفی استفاده کرده است، این میدان الکتریکی ضعیف از نشستن گرد و غبار بر روی بدنه ی لپ تاپ جلوگیری می کند. در نتیجه همیشه با بدنه ای براق و تمیز روبرو خواهیم شد. ابعاد در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ برابر 352×241×32 میلی متر می باشد و چنانچه مشخص است از ابعاد استانداری تشکیل شده است.



لپ تاپ دل E6430 از درگاه ها و پورت های ارتباطی لازم برخوردار است و برای اتصال لپ تاپ به دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی از این پورت ها استفاده می کند. درگاه های متنوع ارتباطی که شامل پورت HDMI و VGA و پورت USB و کارتخوان و پورت LAN , ...می شوند. ناگفته نماند که تولید لپ تاپ دل لتیتود E6430 توقیف شده است و اکنون تنها لپ تاپ استوک دل E6430 در بازار موجود است. فروشگاه اینترنتی هنارک نیز به این لپ تاپ استوک را با قیمت مناسب و با تضمین 20 روز مهلت تست و تضمین کمترین قیمت در اختیار کاربران عزیز گذاشته است.

معرفی لپ تاپ دل e6430

صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ دل ای 6430 در اندازه ای متوسط قرار دارد و 14 اینچ می باشد. میزان رزولوشن و کیفیت تصویر در این صفحه نمایش اچ دی HD می باشد و تصاویر با رزولوشن 1366×768 پیکسل نمایش داده می شوند. نسبت تصویر 16:9 در این صفحه نمایش باعث ارتقای کیفیت تصویر شده و تصاویر را در ابعاد استاندارد پخش می کند. نوع صفحه نمایش این لپ تاپ مات بوده و همین ویژگی باعث می شود تا چشم کاربر اذیت نشود و البته قابلیت ضد بازتاب نور نیز در این نمایشگر به کار رفته است، این قابلیت از بازتاب نور در صفحه نمایش جلوگیری می کند. بلندگوهای این لپ تاپ در زیر لپ تاپ در قسمت جلویی آن واقع شده اند، این شیوه ی قرار گیری باعث شده که صدای پخش شده بسیار با کیفیت و پروضوح باشد. حداکثر میزان روشنایی در این صفحه نمایش 206 سی دی / مترمربع است، این میزان روشنایی برای استفاده از لپ تاپ در محیط های کم نور و بسته بسیار مناسب است؛ اما استفاده از این لپ تاپ در زیر نور خورشید ممکن نیست. زاویه ی دید تقریبا پایداری قابل قبولی دارد و مگر به هنگام تغییر زاویه دید عمودی رنگ سیاه کیفیت و شدت واقعی اش را از دست دهد.

صفحه کلید و تاچ پد

کیبورد یا همان صفحه کلید یکی از ویژگی های ضروری لپ تاپ است، که باید کارکردی راحت و روان داشته باشد. کیبورد این لپ تاپ با توجه به ابعاد 14 اینچی صفحه نمایش کمی کوچکتر از لپ تاپ های 15 اینچ و 17 اینچ است، البته جبران این کمبود فضا با کوچک کردن دکمه ها جبران نشده، بلکه با حذف نام پد یعنی شماره ها جبران شده است. کیبورد لپ تاپ کیفیت بسیار خوبی دارد، دکمه های آن براق و نرم هستند و همین کارآیی لپ تاپ و تایپ کردن با این صفحه کلید را افزایش داده اند. کیبورد لپ تاپ دل E6430 نورانی بوده و دارای 5 نقطه روشنایی در این صفحه کلید است. همچنین این صفحه کلید قابلیت دفع مایعات را دارد و اگر قهوه یا چایی بر روی آن ریخته شود می تواند آن را از کیبورد دور گرداند. همچنین استراحتگاه مچ دست در این مدل بسیار صاف و یکدست بوده که باعث خستگی مچ دست نخواهد شد. تاچ پدی که در زیر این کیبورد عرضه شده است، این تاچ پد از صفحه ای بزرگ و بسیار صاف و روان تشکیل شده است، صفحه ی لمسی این تاچ پد امکان حرکت بر روی تاچ پد و تکان دادن مکان ماوس را به شما می دهد و کلیک ها نیز در پایین تاچ پد واقع شده اند که کارآیی راحتی دارند.  این تاچ پد از حرکات چند لمسی مانند زوم کردن و حرکت دو انگشتی پشتیبانی می کند.

کیبورد لپ تاپ دل e6430

سخت افزار

برای لپ‌تاپ دل لیتیود E6430 از پردازنده ی اینتل ore i5 مدل 3320M استفاده شده است. این پردازنده دارای قدرت و سرعت 2.6 گیگاهرتز است و در حالت Turbo Boost این سرعت به 3.3 گیگاهرتز می رسد. این پردازنده در کنار حافظه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 320 گیگابایتی توان پردازشی بالایی در اجرای کارهای ساده ی روزمره دارد.کارت گرافیک این مدل لپ تاپ دارای 1 گیگابایت حافظه ی اختصاصی می باشد که از پس پردازش کارهای سبک برمی اید. حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده برای این سری از لپ تاپ 320 گیگابایت می باشد و امکان ارتقا آن نیز وجود دارد. ابلته حافظه ی رم نیز تا 16 گیگابایت قابلیت ارتقا را دارد که سرعت لپ تاپ را به کلی بالا می برد. باتری به کار رفته در لپ تاپ دل 6 سلولی بوده و 62 وات ساعت ظرفیت دارد و در مواقعی که لپ تاپ به برق وصل نباشد، از انرژی این باتری استفاده می کند.

سخت افزار لپ تاپ دل e6430

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
nvidia nvs 5200m
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

موجود

سلام موجود دارید سفارش بدم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله. برای سفارش لطفا با واحد فروش تماس حاصل نمایید و سفارشتون رو ثبت نمایید

رضایت

خسته نباشید. می خوام از سایت خوب و قابل اعتمادتون تشکر کنم همچنین از واحد فروشتون

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز شما لطف دارید

رم

سلام. رم لپ تاپ فوق قابلیت ارتقاء داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
nvidia nvs 5200m
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک دل E6430

0 تومان
Select variant
  • intel core i7 / 1GB nividia Sold out
  • intel core i5
  • intel core i3 Sold out

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم