لپ تاپ استوک دل M4800

  • لپ تاپ استوک دل Precision M4800 با نمایشگر 15.6 اینچی
  • کارت گرافیک از نوع Quardo K2100m و Quardo K1100m
  • دارای پردازنده core i7 نسل چهارم با سرعت 2.2 گیگاهرتز
  • مجهز به باتری 9 سلولی از نوع لیتیوم یونی 
  • دارای حافظه ی داخلی 500 گیگابایت
  • بهره گیری از حافظه رم  8 گیگابایت

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات لپ تاپ دل Precision M4800 

لپ تاپ استوک و دست دوم دل M4800 از دیگر لپ تاپ های حرفه ای ورک استیشن است که با ابعاد و اندازه ی مناسب تولید و روانه ی بازار شده است. این لپ تاپ حرفه ای با پردازنده ی قدرتمند و کارت گرافیک بی نظیر و نمایشگر با کیفیت توانایی زیادی در صرفه جویی در زمان شما دارد و از اتلاف زمان به ضدت می کاهد. و از لحاظ قیمت و خرید لپ تاپ استوک دل بسیار به صرفه می باشد. از آنجایی که دل نام محصولات صنعتی و حرفه ای ورک استیشن خود را با نام پرسیشن Precision معرفی کرده است، بنابراین لپ تاپ های سری Precision را در دسته ی لپ تاپ های حرفه ای قرار می گیرند، لپچ تاپ هایی که قارد خواهند بود سخت ترین کارهای پردازشی را با سرعت و دقت بالا انجام دهند. لپ تاپ دل Precision M4800 دارای صفحه کلید و تاچ پد بزرگ و چند لمسی است، صفحه نمایش این لپ تاپ دارای ابعاد 15.6 اینچی بوده و دارای پوشش مات و ضد تابش بوده تا در استفاده ی طولانی مدت چشم کاربر را اذیت نکند. زاویه ی دید وسیع این صفحه نمایش، امکان کار کردن در زیر نور خورشید را فراهم خواهد کرد. دل برای لپ تاپ ورک استیشن خود از پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی بهره گرفته است، که شامل انواع درگاه های USB و HDMI و VGA و پورت LAN و ... می شوند.


لپ تاپ دست دوم دل ورک استیشن M4800 از سخت افزار قدرتمند و توانمندی تشکیل شده است. این لپ تاپ دارای پردازنده ی CORE I7 نسل چهارم می باشد. این لپ تاپ با دو مدل پردازنده ی 4910MQ و 4800MQ موجود می باشد که دارای سرعت و فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز است. حافظه ی رم در نظر گرفته شده برای لپ تاپ دل M4800 برابر 8 گیگابایت بوده و از حافظه ی داخلی 500 گیگابایت بهره می برد. می بینید که این قابلیت های حرفه ای در کنار توانسته اند چه قدرتی را برای لپ تاپ دل M4800 به ارمغان آورده اند. از ویژگی های خاصی که در لپ تاپ دل M4800 به کار گرفته شده اند، می توان به اتصال بی سیم WiGig اشاره کرد. این فناوری بصورت بی سیم ماوس و صفحه کلید و مانیتور و ...را به لپ تاپ دل وصل خواهد کرد. فناوری انحصاری دیگری به نام Waves MaxxAudio Pro نیز جهت ارتقا و تقویت کیفیت صدای پخش شده به کار رفته است. به کار گیری مواد اولیه ی قوی در ساختار این لپ تاپ کیفیت آن را تا حد زیادی بالا برده است. در ساخت بدنه ی لپ تاپ و شاسی آن از آلیاژ آلومنیوم و منزیم استفاده شده که کیفیت نهایی محصول را بسیار ارتقا بخشیده است.


معرفی لپ تاپ دل m4800

ارتباطات و پورت ها

در این لپ تاپ دست دوم صنعتی دو پورت تصویری HDMI و Vga و پورت LAN و USB 2.0 و Power outlet در لبه ی پشتی لپتاپ واقع شده اند و لپ تاپ را به دستگاه های دارای این پورت ها وصل می کنند. یعنی حافظه های جانبی و دستگاه های پخش کننده و ...به سادگی به لپ تاپ استوک دل وصل خواهند شد. جالب است بدانید که لبه ی روبرویی لپ تاپ خبری از پورت ها نیست و همه ی درگاه های ارتباطی به لبه ی سمت راست و چپ و لبه ی پشتی دستگاه انتقال داده شده اند. در لبه ی سمت چپ نیز دو پورت USB 3.0 و ورودی و خروجی صدا و  کارتخوان و Kensington تعبیه شده است. پورتهای دیگر نیز که شامل دو پورت USB 3.0 و پورت صفحه نمایش و HDD slot می شود در لبه ی سمت راست قرار گرفته اند. با این همه درگاه های ارتباطی که دل dell در لپ تاپ صنعتی و حرفه ای خود تعبیه کرده است، از کیفیت بالای لپتاپ استوک دل حکایت می کند.

لپ تاپ استوک دل M4800 علاوه بر اتصالات سیمی از اتصالت بی سیم و راه های ارتباطی بی سیم و وایرلس نیز پشتیبانی می کند. این اتصالات شامل فناوری یا ماژول Wireless 1550 802.11ac و فناوری بلوتوث نسخه ی 4.0 و دو آنتن و ...می شوند. برای امنیت بخشیدن به اطلاعات و حساب شخصی شما دل از فناوری حسگر اثر انگشت بهره گرفته است. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی بوده و از دقت تصویر فول اچ دی fullhd+ بهره می برد. صفحه کلید لپ تاپ دل M4800 دارای نور پس زمینه می باشد و هنگام کار کردن با آن در محیط های کم نور و تاریک می تواند محیط را برایتان روشن سازد و دید بهتری برای شما ارائه دهد. دکمه ها بر روی این صفحه کلید به اندازه ی کافی بزرگ بوده و از هم فاصله ی استانداردی دارند، در نتیجه تایپ کردن و کار کردن با این صفحه کلید بسیار خوشایند خواهد بود. تاچ پد این لپ تاپ دارای اندازه ی 80×45 میلی متر بوده و در پایین آن دکمه های کلیک راست و چپ تعبیه شده اند.

ارتباطات لپ تاپ دل m4800

صفحه کلید و تاچ پد

دل dell برای لپ تاپ Precision M4800 از صفحه کلیدی استاندارد بهره گرفته است. این صفحه کلید دارای طراحی جزیره ای بوده و از نام پد هم برخوردار می باشد. بزرگ بودن کلیدهای صفحه و وجود نام پد کار تایپ و حسابداری و ... را آسان تر می کند. چرا که با این صفحه کلید استاندارد احتمالا خظا بسیار کاهش پیدا کرد.فاصله ی بین دکمه ها نیز استاندارد بوده و همین باعث تایپ راحت تر و بدون اشتباه خواهد شد. کارکرد راحت و روان این صفحه نمایش به دکمه ها و نحوه ی تایپ کردن و فشار دادن آنها نیز بستگی دارد. صفحه کلید بی سیم Dell KM714 نامی است که بر روی این صفحه ی بی سیم گذاشته شده است. ناگفته نماند که این صفحه کلید دارای نور پس زمینه است و می تواند هر جای تاریکی را روشن سازد. تاچ پد در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک دل اندازه ی خوبی دارد و همین اندازه ی مناسب امکان اجرای کارهای مختلف و سنگین را آسنا می کند. تاچ پد در سمت راست و متمایش به سمت راست قرار گرفته شود و کارکردی سریع و راحت دارد.

کیبورد لپ تاپ دل m4800

سخت افزار و باتری

دل برای لپ تاپ استوک Precision M4800 از پردازنده ی اینتل نیل چهارم پشتیبانی می کند. پردازنده ی قدرتمند Core i7  با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و حافظه ی کش 6 مگابایت قدرت و سرعت لازم برای انجاک=م کارهای فوق العاده را دارد.پردازنده ی گرافیکی چهار گیگی با حافظه ی اختصاصی توانسته در لیست بهترین لپ تاپ های گیرند. سازنده ی پردازنده ی گرافکی این لپ تاپ از نوع NVIDIA است و مدل آن 2GB Quardo K2100M  و Quardo K1100M 2gb می باشد، حافظه ی داخلی این پردازنده گرافیکی نیز 2 گیگ است. این ظرفیت بالا قدرت و سرعت و دقت رایانه را افزایش می دهند و حافظه ی رم 8 گیگابایت و حافظه ی داخلی ذخیره سازی اطلاعات نیز 500 گیگابایت بوده در نتیجه می توان این لپ تاپ را یکی از بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های دل تلقی کرد. این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری 9 سلولی از نوع لیتیوم یونیتغذیه می شود. امنیت بخشیدن به محتوای ذخیره شده در لپ تاپ از اصول اساسی انواع دستگاه های دیجیتالی می باشد. باید به بهترین شکل و با استفاده از پیشرفته ترین فناوری امنیت لپ تاپ و دستگاه خود را تامین کنیم تا با حملات سایبری و ... مواجه نشود. دل برای لپ تاپ استوک M4800 از فناوری Dell Data Protection بهره گرفته است، که بدافزارهای پیشرفته را در مسیر خود متوقف می کند و مانع از هر گونه از دست رفتن اطلاعات و یا حک کردن و ... می شود.

سخت افزار دل m4800

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
3.18 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quardo K2100M , Quardo K1100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
9 سلولوی - لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سفارش

نحوه سفارشتون چه جوری هستش؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
تماس با واحد فروش. ثبت سفارشتون. واریز کل مبلغ یا واریز مقداری به عنوان بیعانه و مابقیش رو درب منزل می تونید پرداخت کنید. ارسال محصول
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quardo K2100M , Quardo K1100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
3.18 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
9 سلولوی - لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک دل M4800

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم