لپ تاپ استوک دل E6540

  • لپ تاپ استوک دل dell 6540
  • دارای پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD 8790M
  • صفحه نمایش 15.6 اینچ با روکش مات
  • مجهز به حافظه رم 8 گیگابایتی
  • دارای پردازنده مرکزی core i7
  • باتری 6 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
dell e6540
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
گرافیک
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دل LATITUDE DELL E6540

نقد وبرسی لپ تاپ دل e6540

لپ تاپ دل e6540 استوک اروپایی با گرید A می باشد که با بهترین کیفیت و کانفیگ های مختلف توسط فروشگاه اینترنتی هنارک ارائه می شود. فروشگاه هنارک با دو سال سابقه در زمینه فروش محصولات استوک اروپایی می باشد. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه کاملا تست شده و با 20 روز مهلت تست ارائه می گردد. بدنه این لپ تاپ از آلیاژ منیزیم با کیفیت بالایی ساخته شده است که حس خوبی را در حین کار کردن با آن به کاربر می دهد. به گفته کمپانی دل، E6540 امن ترین نوت بوک جهان می باشد.

 







صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ LATITUDE DELL E6540

کیفیت تصویر لپ تاپ دل e6540

صفحه نمایشگر لپ تاپ e6540 همانند سایر قطعات این سیستم از کیفیت عالی ایی برخوردار است. صفحه نمایش لپ تاپ دل به اندازه 15.6 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل شما را به تماشای عکس های فوق العاده زیبا و عالی دعوت می کند. نمایشگر این سیستم مات می باشد و از بازتاب های مزاحم جلوگیری می کند به طوری که کار کردن در زیر نور مستقیم خورشید را برای کاربران خود فراهم آورده است. صفحه نمایش FULL HD لپ تاپ دا دارای نور پس زمینه LED می باشد. روشنایی متوسط صفحه نمایش 297.2 cd/ma می باشد. شما می توانید نور پس زمینه را به دلخواه خود و با توجه به شدت نور محیطی که در آن قرار دارید شدت نور پس زمینه را نیز تغییر دهید و در محیط های تیره تر به چشم هایتان آسیب نرسد. این نمایشگر مات مشکل بازتاب نور را ندارد و به هنگام قرار گرفتن در شرایط پر نور بازتاب نور مانع دید شما نخواهد شد.  بلندگوها د رکنار صفحه نمایش 15.6 اینچی تماشای فیلم را لذت بخش می کند و حس داشتن سینمای خانگی را تداعی می کند. صدای پخش شده از دل اسپیکر های لپ تاپ e6540 از کیفیت و بلندی خوبی برخوردار است.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ LATITUDE DELL E6540

کیبورد لپ تاپ دل e6540

لپ تاپ dell e6540دارای صفحه کلیدی استاندارد با کارآیی آسان است که به سادگی احساس می شود. این کیبورد تجربه ی تایپ کردن را بطور چشمگیری بهبود داده است و به واضحی و روشنی می توان کلیدها و دکمه ها را احساس کرد و بدون احساس خستگی ساعتها مشغول تایپ کردن بود. کلیدهای اصلی این صفحه کلید دارای اندازه ی 16×16 میلی متر بوده و با توجه به فاصله ی 4 میلی متری که از هم دارند و همچنین سطح صیقلی آن سرعت و دقت تایپ بسیار افزایش داده است و احتمال اشتباه کردن در موقع تایپ را ندارد چون فاصله دکمه ها از هم بسیار مناسب می باشند. ابعاد 1.4×11×15 اینچ لپ تاپ باعث شده تا فاصله ی دکمه ها از هم مناسب بوده و به خاطر ابعاد لپ تاپ دچار عدم فضای کافی نشوند. جدا کردن کلیدهای پیکان یعنی کلید های جهت به سمت بالا و پایین و چپ و راست ایده ای بوده که تایپ کردن را بهبود بخشیده است. شما به سادگی می توانید از این این لپ تاپ استفاده کنید و از ان برای کارهای مختلف که نیاز به تایپ دارند بهره ببرید. لپ تاپ e6540 دارای بخش عددی (NUMPAD) جدا می باشد. تاچ پد لپ تاپdell e6540از اندازه ی نسبتا بزرگی برخوردار می باشد و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. این تاچ پد که در مرکز لپ تاپ قرار گرفته است و از پس انجام وظایف چند لمسی multi-touch به سادگی بر می آید . می تواند کار ماوس را به خوبی انجام دهد قرار گیری دو دکمه از جنس پلاستیک در قسمت پایین تاچ پد کارایی کلیک چپ و راست ماوس را دارند. این تاچ پد دارای سرعت و عملکرد مطلوبی است و حرکات چند لمسی را به خوبی اجرا خواهد کرد. سطح تاچ پد ناهموار بوده و همین ناهمواری استفاده از آن را آسان تر کرده است. 



اتصالات و ارتباطات لپ تاپ استوک LATITUDE DELL E6540

لپ تاپ E6540 دارای پورت های متنوعی می باشد که این پورت ها عبارتند از: SD Card Reader, Kensigton, HDMI, 4 USB 3.0, Gigabit LAN, VGA, Power, DVD, Audio. برای لپ تاپ همانند سایر لپ تاپ های صنعتی دیگر امکان نصب داکت وجود دارد.  وجود تمام وکمال اتصالات برای هر لپ تاپی ضروری است زیرا به لطف پورت های موجود در لپ تاپ کاربران می توانند به راحتی هر گونه ابزاری را لپ تاپ خود متصل کنند و به راحتی و با سرعت بالا به تبادل اطلاعات خود بپردازند.

اتصالات لپ تاپ دل e6540                           ارتباطات لپ تاپ دل e6540

سخت افزار و کارایی لپ تاپ LATITUDE DELL E6540

شرکت دل برای لپ تاپ لتتیود از پردازنده ی اینتل core i5 بهره گرفته است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 4610MQ می باشد که از سری پردازنده های عالی نسل 4 و بسیار قوی می باشد که جزء پردازنده های قوی بوده که در لپ تاپ های Workstation مورد استفاده قرار می گیرد. E6540 از حافظه کش 6 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 2.7 الی 3.7 بهره می گیرد که در میان تمام همه رده های خود جز قوی ترین ها است که آن را به لپ تاپی بی رقیب مبدل کرده است. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک دل، AMD Radeon HD 879M با ظرفیت 2 گیگابایت است که در نوع خود بی نظیر است و به همراه پردازنده قوی ایی که دارد می تواند هر گونه پردازشی را انجام دهد. با توجه به کارت گرافیک و پردازنده قوی، از این لپ تاپ می توان برای کارهای سنگین اعم از تدوین، طراحی سه بعدی، بازی های سنگین و پر حجم و ... استفاده کرد. رم مورد استفاده در طراحی Latitude dell e6540 به صورت معمول 4 گیگابایت می باشد که برای کارهای معمولی بسیار عالی است در صورتی که کاربر استفاده کننده از این لپ تاپ نیاز به رم بیشتری داشته باشد می تواند آن را تا 16 گیگابایت ارتقاء داد. با این حال سرعت لپ تاپ چندین برابر بیشتر می شود. این لپ تاپ با هارد 500 گیگابایت عرضه شده است که آن هم قابلیت ارتقاء تا 1 ترابایت را دارا می باشد.

 

جمع بندی:

لپ تاپ dell e6540 به عنوان یکی از صنعی ترین لپ تاپ های موجود در بازار شناخته شده است که ویژگی ها و مشخصات بسیار خاصی دارد. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به صفحه نمایش FULL HD، پورت شبکه 10/100/1000 مگابایت در ثانیه ، بلند گوهای داخلی استریو، تاچ پد با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی، کیفیت ساخت مطلوب، سخت افزار مناسب، باطری با توان فوق العاده ی 9 سل، جک 3.5 میلیمتری، بهرمندی از پردازنده های اینتل و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا اشاره کرد.

لپ تاپ دل e6540 دارای کاربری اداری، خانگی، دانشجویی، عمومی، مالتی مدیا، مهندسی و طراحی دارد. لپ تاپی قدرتمند که توانایی انجام پردازش های بالا را نیز دارد.

سیتم عامل لپ تاپ دل قابلیت نصب ویندوز 8.1 و ویندوز 10 و حتی نسخه های مختلف لینوکس را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
dell e6540

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon HD 8790M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM removable
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
4 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
کابل برق و شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

لپ تاپ های دل در کل سیستم های قوی و با سرعتی هستن

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon HD 8790M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM removable
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
4 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
کابل برق و شارژر

لپ تاپ استوک دل E6540

0 تومان
Select variant
  • Intel HD
  • 2GB nividia

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم