لپ تاپ استوک دل M4700

  • لپ تاپ استوک دل dellm4700
  • بهره گیری از پردازنده ی مرکزی core i7
  • دارای حافظه ی داخلی 500 گیگابایتی
  • مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچ 
  • نمایشگر مات و ضد انعکاس نور
  • حافظه رم 8 گیگابایتی ddr3
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک DELL Precision M4700

معرفی لپ تاپ دل m4700

لپ تاپ های استوکی که در این سایت ارائه می شوند همگی استوک اروپایی و آمریکا دارای گرید A و A+ می باشند و از بهترین کیفیت برخوردار هستند. لپ تاپ دل m4700 بدنه خارجی فلزی دارد و سطوح داخلی آن که همان صفحه کلید می باشد از پلاستیکی با کیفیت ساخته شده است و آن را در برابر ضربه و هر گونه آسیبی محافظت می دارد. رنگ خاص بدنه لپ تاپ بژ می باشد که توانسته زیبایی آن را کامل کند و به گونه ای حس لوکس بودن خود را کاملا به کاربر القا دهد. وزن m4700، 3.4 کیلوگرم می باشد که به دلیل وزن سنگینش نمی توان آن را یک لپ تاپ همراه خواند. لپ تاپ دل مورد بررسی از سایر مدل های دیگر این سری باریکتر است که به دلیل طراحی خط شاسی و لبه های گرد آن است.


 



کیفیت تصویر و صدا لپ تاپ DELL M47

کیفیت تصویر لپ تاپ دل m4700

صفحه نمایش لپ تاپ DELL M4700 دارای کیفیت تصویر full hd با وضوح 1920×1080 پیکسل، دارای زاویه دید گسترده، کنتراست 1:597 و نسبت تصویر 16:9 و میزان روشنایی میانگین 200cd/m2می باشد. فضای رنگی مطلوبی را به لطف استاندارد RGB ارائه می دهد. نمایشگر لپ تاپ دل m4700، 15.6 اینچ با صفحه نمایش مات و ضد انعکاس نور است. که در طراحی آن از پنل گران قیمت و عالی IPS استفاده شده است.  به دلیل مات بودن صفحه نمایش و کیفیت تصویر عالی، این لپ تاپ می تواند در فضای باز و زیر نور مستقیمم خورشید تصاویری با کیفیت عالی را به نمایش بگذارد. صفحه نمایش m4700 بی شک برای عکاسان، ویراستاران ویدئو و طراحان وب سایت بسیار مناسب است. وجود همچین صفحه نمایشی با بلندگو های عالی این سیستم، تماشای فیلم را برای شما لذت بخش می کند و حس داشتن سینمای خانگی را تداعی می کند. صدای پخش شده در این لپ تاپ dell از کیفیت و بلندی خوبی برخوردار است.



صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ DELL M4700

کیبورد لپ تاپ M4700 مجهز به نور پص زمینه صفحه کلید است که می توانید شدت نور را در 5 سطح متفاوت تنظیم کنید و در محیط های با نور های مختلف می توانید نور کیبورد را متناسب با شدت نور آن محیط تنظیم کنید. طراحی صفحه کلید براساس استاندار صفحه کلید انگلیسی می باشد. دکمه های کیبورد به نحوی کنار هم قرار گرفته اند که در هنگام تایپ هیپ مشکلی برای شما بوجود نیاید و به راحتی و بدون داشتن احساس خستگی ساعت ها بشینید پای لپ تاپ خود و به کار تایپ بپردازید. دکمه ها بسیار روان بوده و انگشت به راحتی روی آن به حرکت در می آید.

تاچ پد لپ تاپ DELL از یک اندازه متناسب برخوردار است که برای عملکردهای چند لمسی مناسب می باشد. در صورت عدم نیاز به این پد لمسی می توانید آن را غیر فعال کنید مخصوصا زمانی که مشغول تایپ کردن هستید می توانید با غیر فعال کردن این پد لمسی فضای بیشتری برای دست های خود ایجاد کنید و یا اگر اشتباهی دسستان خورد به تاچ پد کارتان خراب نشود. تاچ پد لمسی M4700 شما را از خرید و استفاده از ماوس مجزا بی نیاز می کند. جدا از این تاچ پد در داخل کیبورد یک موسک نیز تعبیه شده است که توانایی انجام تمام عملیات مربوط به تاچ پد به جز عملیات چند لمسی را دارد.

کیبورد لپ تاپ دل m4700



پورت ها و اتصالات لپ تاپ استوک DELL M4700

پورت های M4700 خواسته و نیاز های کاربران خود را برای اتصال ابزار ها و لوازم دیگر به لپ تاپ خود را فراهم آورده است و به لطف این اتصالات کاملا در حد و حدود یک ایستگاه کاری می باشد. Dell precision m4700 دارای پورت های esata, display port, vga, usb3.0, usb2.0, hdmi و یک کارت خوان می باشد. پورت ها و درگاه های ارتباطی در طرفین و پشت سیستم و نزدیک به هم طراحی می باشند که دسترسی به آنها بسیار آسان است.

پورت های سمت چپ: Kensington، دو عدد پورت usb2.0، پورت fire wire، پورت audio، درایو نوری، کارت خوان و Exprec Card/Smart Card

پورت های سمت راست لپ تاپ: دو عدد پورت usb3.0 و display port

پورت های لبه پشتی سیستم: پورت vga، RJ45، یک عدد پورت usb2.0، پورت esata، پورت hdmi و power

این سیستم نیز همانند سایر لپ تاپ های این کمپانی مجهز به Blutooth 4.0 و یک ماژول dell wireless است که از دو آنتن با پشتیبانی از هر دو رنج فرکانسی وای فای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز با حداکثر سرعت 300 مگابایت بر ثانیه می باشد. از دیگر ارتباطات این لپ تاپ m4700 می توان یک پورت LAN Gigabit و یک وبکم یک مگاپیکسل اشاره کرد که کیفیت تصویر آن برای ایجاد ارتباطات ویدئویی کافی می باشد. همچنین در قسمت زیرین دارای پورت مخصوص اتصال داکت صنعتی می باشد.

مشخصات فنی و سخت افزاری لپ تاپ DELL M4700

لپ تاپ m4700 از پردازنده مرکزی و بسیار قدرتمند نسل سوم پشتیبانی می کند. کارت های گرافیکی به کار گرفته در این لپ تاپ استوک دل از سری کوادرو (Quadro) شرکت انویدیا (Nvidia) که جزو قوی ترین کارت های گرافیکی هستند می باشد که توانایی رندرینگ های طولانی و سنگین را دارد. لپ تاپ حرفه ای dell m4700 برای رندر، تدوین و پردازش مناسب هستند. شرکت DELL در زمینه سیستم های  Workstation قدرت خود را با سری Percision  به رخ سایر کمپانی ها کشیده است. لپ تاپ های سری Percision   دارای قدرتمند ترین پردازنده ها و کارت های گرافیکی موجود در بازار هستند. پردازنده این لپ تاپ دل core i7-3840QM می باشد که در کنار یک حافظه 500 گیگابایتی سرعت پردازش فوق العاده ای را به کاربر ارائه می دهد و می توان هر گونه برنامه ایی را روی آن نصب و اجرا کرد خصوصا برنامه های شبیه سازی ، تدوین ، محاسبات سنگین را به راحتی و بدون هیچ گونه کندی ای نصب کرد و با سرعت پردازش عالی آن نهایت لذت را از کار کردن با این لپ تاپ ببرید. پردازنده لپ تاپ M4700 دارا ی فرکانس پایه 2.8 گیگاهرتز می باشد که قابل ارتقاء به 3.8 گیگاهرتز است. همچنین برخورداری از 8 مگابایت حافظه کش از قوی ترین پردازنده های لپ تاپ های موجود می باشد.لپ تاپ دل دارای 4 اسلاید قرارگیری رم است که دو تای آنها در پشت و دو عدد دیگر زیر کیبورد قرار دارند که می توان تا 32 گیگابایت رم را در آن قرار داد و با این حجم رم این لپ تاپ به سیستمی بی رقیب تبدیل می شود. در این سیستم m4700 3 جای هارد تعبیه شده است: 1 جای هارد عادی و یک جای هارد Msata و یک جای هارد در قسمت دی وی دی رایتر.

سخت افزار لپ تاپ دلm4700



سیستم امنیتی لپ تاپ DELL M4700

لپ تاپ Dell pre cision m4700 سیستم امنیتی بالایی دارد که هب این منظور کمپانی DELL حسگر اثر انگشت، یک ماژول Trusted Platform 1.2 ، یک کارت خوان هوشمند، گزینه های مختلف BIOS و رمز عبور سیستم را برای این لپ تاپ خود قرار داده است تا کاربران به راحتی بتوانند از اطلاعات خود در داخل این ایستگاه کاری به خوبی محافظت کنند. شما می توانیدسیستم خود را زطوری تنظیم کنید که تنها از طریق اثر انگشت خودتان روشن شود و کسی جز خود شما نتواند از آن استفاده کند. همچنان می توانید به آن رمز عبور بدهید و آن را قف کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
3.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
8 مگابايت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, two microphones
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
Lithium-Ion
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

سیم کارت خور

سلام لپ تاپ درگاه سیم کارت داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله و از اینترنت تری جی سیم کارت پشتیبانی می کنه

رضایت

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
8 مگابايت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
3.4 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, two microphones
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
Lithium-Ion
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک دل M4700

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم