لپ تاپ استوک ایسوس UL50A

  • لپ تاپ استوک ایسوس Asus UL50A
  • نمایشگر 15.6 اینچی باکیفیت اچ دی
  • پردازنده ی مرکزی Intel Core 2 Duo
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • باتری لیتیوم یونی 8 سلولی
  • دارای 3 عدد پورت USB

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس UL50A

لپ تاپ استوک ایسوس UL50A یکی از لپ تاپ های با کیفیت و بالارده ای است که توسط شرکت معتبر و خوش نام و نشان asus تولید و طراحی شده است. این لپ تاپ استوک ایسوس را می توان با توجه به مشخصاتی مانند پردزانده ی مرکزی اینتل Core 2 Duo و حافظه ی رم 4 گیگابایت و حافظه ی داخلی 500 گیگابایت و پردزانده ی گرافیکی Intel GMA 4500MHD در دسته ی لپ تاپ های حرفه ای قرار داد. بدنه ی آلومنیومی لپ تاپ با ضخامت کمتر از یک اینچ از برجسته ترین ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسوس است، که نشان از کیفیت بالای ساخت دارد. بدنه ی تماما مشکی رنگ لپ تاپ ایسوس که بصورت طرح دار جلوه می کند و گویی خط های ریزی در ساختار آلومنیومی آن کشیده شده اند، باعث جذابیت ظاهری لپ تاپ شده است.



همچنین لوگوی ایسوس با افتخار و ابهت بر روی بدنه ی یا شاسی لپ تاپ نشسته است. رنگ نقره ای لوگو در کنار بدنه ی مشکی رنگ لپ تاپ ترکیب چشم نوازی ایجاد کرده اند که هر کاربری را به سوی خود خواهند کشاند. فناوری Power4Gear در این لپ تاپ باعث می شود تا بتوان طبق نیاز انرژی مصرف کرد و با خاموش کردن برخی قابلیتها در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد و در نهایت لپ تاپ به میزان 12 ساعت شارژدهی داشته باشد.  این لپ تاپ نه تنها بسیار خوش دست بوده و قابلیت حمل را دارد، بلکه برای کارهای روزمره نیز بهترین گزینه استف چرا که می توان به راحتی آن را حمل کرد و برای استفاده های روزانه ی خود از آن استفاده نمود. نمایشگر این لپ تاپ اندازه ی 15.6 اینچی دارد و. ما با یک نوت بوک 15.6 اینچی روبرو هستیم، که از فناوری ال ای دی led در پنل پشت زمینه و برای تامین روشنایی پس زمینه بهره گرفته است. با این تفاسیر اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، حتما به قیمت لپ تاپ ایسوس  UL50A و ویژگی های آن فکر کنید و در نهایت خریدی مطمئن تر داشته باشید.

طراحی و نمایشگر لپ تاپ ایسوس UL50A

لپ تاپ ایسوس UL50A لپ تاپی 15.6 اینچی است، این اندازه  نمایشگر یکی از پرکاربردترین لپ تاپ های موجود می باشد، اکثر کاربران هنگام خرید لپ تاپ به دنبال لپ تاپی 15.6 اینچی هستند با دیگر مشخصه های مورد نظرشان. لپ تاپ ایسوس UL50A در ابعاد 38.6x25.9x2.64 cm و وزن 2.4 کیلوگرم تولید و طراحی شده است. بنابر مشخصات ابعاد و وزنی که برای لپ تاپ ایسوس نام برده شد، حمل و جابجایی آن نیز آسان خواهد بود و از این رو برای کارهای روزمره مناسب ترین گزینه هستند. لپ تاپ استوک ایسوس UL50A از آلومنیوم محکم و با کیفیت و با دوام در ساختار لپ تاپ بهره گرفته است، بدنه ی مشکی یا خاکستری رنگ شاسی و بدنه ی لپ تاپ آن را به محصولی جذاب تبدیل کرده است.لولای اتصال دهنده ی بدنه ی لپ تاپ و صفحه کلید و زمینه ی صفحه کلید و شاسی و پشت لپ تاپ همگی مشکی رنگ هستند و تنها کلیک های تاچ پد و لوگوی ایسوس هستند که نقره ای می باشند و باعث افزایش جذابیت طراحی لپ تاپ ایسوس می شود. در این لپ تاپ نیز به رسم همیشگی پورت ها در کناره ها  قرار گرفته اند، پورت های USB 2.0 و  خروجی هدفون Headphone، ورودی میکروفون، پورت HDMI و lan و ... بر روی لبه های سمت راست و چپ لپ تاپ تعبیه شده اند. نمایشگر لپ تاپ نامبرده 15.6 اینچی است و از اندازه ی مناسبی بهره می برد. فناوری ساخت نمایشگر در این لپ تاپ ال ای دی LED می باشد، که لامپ ها و دیودهای ساطع کننده ی نور وظیفه ی تامین نور و روشنایی را بر عهده دارند. کیفیت تصویر در این نمایشگر اچ دی می باشد و تصاویر را با دقت 1366x768 پیکسل به معرض نمایش می گذارد. 

لپ تاپ ایسوس ul50a

پردزانده ی مرکزی لپ تاپ استوک ایسوس

از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ باید به پردازنده ی آن و مشخصات فنی آن بپردازیم.پردازنده ی به کار رفته در این لپ تاپ ساخت شرکت اینتل intel بوده و Intel Core 2 Duo می باشد. این پردزانده با اجرای برنامه ها و عملیات و محاسبات مختلف نقش مهمی در اجرای سریع برنامه ها دارد و کیفیت و قدرت لپ تاپ را تعیین خواهد کرد. به طوری که هر چه پردازنده ای قدرتمند تر و دارای فرکانس بالاتری باشد و تعداد هسته های آن بیشتر باشد، قدرت و کیفیت بیشتری نیز خواهد داشت و در نهایت بدون تاخیر و کندی عملیات و درخواستها را اجار خواهد کرد. پردزانده بر روی مادربورد لپ تاپ قرار می گیرد، که توسط سوکت پردزانده و مادربورد به هم وصل می شوند. نحوه ی عملکرد پردزانده را می توان در سه مرحله دسته بندی کرد، که به این ترتیب می باشد. مر حله ی اول شامل دریافت اطلاعات و دستورات است و مرحله ی دوم مربوط به تبدیل اعداد و ارقام اطلاعات به سیگنال های قابل عبور از پردازنده است. یعنی ابتدا اطلاعات از رم به پردازنده انتقال داده می شوند و سپس در آنجا به سیگنالهایی تبدیل می گردند و در نهایت برای اجرایی شدن به قسمت خاصی از پردازنده فرستاده می شوند. بنابراین به راحتی می توان نقش مهم پردازنده را تعیین قدرت و سرعت لپ تاپ دید.  تعداد هسته های به کار رفته در این پردازنده دو عدد بوده و پردازنده ی مرکزی لپ تاپ ایسوس دو هسته ای می باشد، که پردازنده را در خود جای داده اند. همچنین این پردزانده از فرکانس و سرعت 1.3 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و با این سرعت اطلاعات را پردازش می کند، یعنی در هر ثانیه 1.3 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد. 

حافظه ی کش به کار رفته در این لپ تاپ از نوع L2 cache می باشد، ظرفیت این حافظه ی کش 4 مگابایت بوده و می تواند سرعت پردازنده در اجرا و پردازش بسیار بالا ببرد.این حافظه در واقع حافظه ی کوچکی است که در پردازنده جاسازی شده است.هر چه تعداد حافظه های کوچک یا به اصطلاح حافظه ی کش بیشتر باشد، سرعت پردازنده نیز بالاتر خواهد رفت. این حافظه در واقع انواع دستورالعمل های تکراری را در خود ذخیره می کند، یعنی کارها تکراری که هر روزه انجام می شوند در این حافظه ذخیره می شوند و پردازنده در موقع لزوم برای اجرای دستورالعمل های مربوطه به این حافظه مراجعه کرده، که در زمان بسیار صرفه جویی می کند و در کمترین زمان ممکن درخواست ها را اجرایی خواهد کرد. بنابراین هنگام خرید لپ تاپ حتما به این موارد توجه نمایید و از این ویژگی های فنی به سادگی رد نشوید.

پردزانده ی گرافیکی و حافظه ی رم

درایو نوری لپ تاپ استوک ایسوس ul50a

پردزانده ی گرافیکی یا پردزانده ی تصویری که به اختصار به آن GPU می گویند. این پردازنده به معنای واحد پردازش گرافیک است و کار اصلی آن پردازش تصویر است. یعنی بدون پردازنده ی گرافیکی نمایش تصویر غیر ممکن خواهد بود. این کارت گرافیک از لحاظ ساختاری و جایگاه در بین پردازنده ی مرکزی و نمایشگر واقع می شود، به دلیل اینکه کارت گرافیک کار پردازش تصاویر را بر عهده دارد، از این رو به هسته های بیشتری نیاز دارد. این پردازنده ی تصویر نیز از حافظه ی اختصاصی و تعداد هسته های مشخصی بهره می برد، که در تعیین قدرت و سرعت آن نقش دارند. پردازنده ی گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ استوک ایسوس UL50A ساخت شرکت اینتل INTEL بوده و مدل Intel GMA 4500MHD می باشد. رم RAM نیز از دیگر ویژگی های فنی لپ تاپ ایسوس UL50A می باشد. کار این حافظه نگهداری اطلاعات بصورت موقت است و اطلاعات را بصورت موقت در خود ذخیره می کند. رم کوتاه شده و مخفف عبارت Random Access Memory است و قابلیت نوشتن و خواندن اطلاعات را دارد. رم از خازن های متعدد برای نگهداری اطلاعات استفاده می کند، این اطلاعات از این خازن ها به پردازنده ی مرکزی انتقال داده می شوند و سرعت انتقال رم در این لحظه اهمیت پیدا می کند و باید سرعت انتقال اطلاعات رم بسیار بالا باشد. حافظه ی رم لپ تاپ استوک ایسوس UL50A رابر 4 گیگابایت بوده و از تکنولوژی DDR2 SDRAM پشتیبانی می کند سرعت انتقال اطلاعات حافظه ی رم برابر 800MHz می باشد. حافظه ی داخلی نیز 500 گیگابایت ظرفیت داشته و از نوع HDD می باشد. که امکان ذخیره نمودن حجم زیادی از اطلاعات را در خود دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
Dual Core
نسل پردازنده
نسل 1
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
1.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel GMA 4500MHD
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

قیمت

سلام قیمت لپ تاپ ایسوس چنده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز برای اطلاع دقیق از قیمت ها با واحد فروش تماس حاصل نمایید

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس خیلی عالیه و واقعا قیمت مناسبی هم داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
Dual Core
نسل پردازنده
نسل 1
فرکانس و سرعت پردازش
1.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel GMA 4500MHD

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک ایسوس UL50A

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم