لپ تاپ استوک ایسوس A53U

  • لپ تاپ ایسوس A53U سری ای Asus a53u
  • ظرفیت حافظه ی داخلی 320 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی AMD
  • دارای پردازنده ی Dual-Core 
  • صفحه نمایش 15.6 اینچی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس A53U

لپ تاپ استوک ASUS A53U سری A از محصولات کاربردی و پرطرفداری است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی ساخته شده است. لپ تاپ ایسوس ASUS به پردازنده ی نسل AMD مجهز شده است، این نسل از پردازنده قدرت و توان لازم برای اجرا و پردازش داده ها را به همراه داشته است. از ویژگی های سخت افزاری ویژه که در پیکربندی لپ تاپ ایسوس استفاده شده است، می توان به پردازنده ی مرکزی آن اشاره کرد، پردازنده ی AMD E2 که ساخت شرکت AMD است و پردازنده ی گرافیکی AMD Radeon HD 6320 با 4 گیگابایت حافظه ی رم از نوع DDR3 و 320 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع هارددیسک از ویژگی ها و قطعات لپ تاپ ایسوس A53U می باشند که قدرت و توانایی خاصی به این دستگاه بخشیده اند.

مشخصات لپ تاپ ایسوس a53u

صفحه نمایش 15.6 اینچی با فناوری LED و کیفیت تصویر HD از دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس محسوب می شوند. در واقع ایسوس برای لپ تاپ میان رده و خوش قیمت خود از فناوری و پنل ال ای دی LED در نمایشگر بهره گرفته است. نوع روشنایی پس زمینه ی لپ تاپ ال ای دی بوده و در نتیجه تصاویری با روشنایی قابل توجه و رضایت بخش را به معرض نمایش خواهد گذاشت. دقت تصویر این نمایشگر اچ دی بوده و تصاویر را با رزولوشن 1366×768 پیکسل پخش می کند.پورت ها و اتصالات کاربردی که در لبه های سمت راست و چپ لپ تاپ تعبیه شده اند، وظیفه ی اتصال لپ تاپ به انواع حافظه های جانبی و دستگاه های پخش کننده و ... را بر عهده دارند. پورت HDMI و VGA دو پورت تصویری این دستگاه هستند که وظیفه ی انتال محتوای تصویری را بر عهده داشته و بدون افت کیفیت محتوای تصویری را به لپ تاپ انتقال می دهند.





3 عدد پورت USB 2.0 نیز در این لپ تاپ حضور دارند که برای انتقال محتوای ذخیره شده بر روی حافظه های جانبی استفاده می شود. خروجی هدفون و ورودی میکروفون و کارتخوان نیز توسط لپ تاپ ایسوس پشتیبانی می شوند. صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع جزیره ای بوده و دکمه های از هم فاصلهی استانداردی داشته و به راحتی می توان بدون اشتباه تایپی هر چه می خواهید تایپ کنید. مجموعه ی سخت افزاری دستگاه نامبرده توسط باتری لیتیوم یونی 6 سلولی تغذیه می شود. بدنه ی پلاستیکی لپ تاپ ایسوس نه تنها باعث کاهش وزن دستگاه شده و حمل و جابجایی آن را راحت تر کدره است، بلکه دوام و مقاومت زیادی به آن بخشیده است.

طراحی و صفحه نمایش 

لپ تاپ ایسوس A53U از بدنه ای پلاستیکی شاخته شده است، که با وجود استحکام کمتر در برابر بدنه های آلومنیومی و جذابیت ظاهری کمتر؛ اما جذابیت و استحکام قابل قبولی ارائه داده است. وجود پلاستیک در کالبد این لپ تاپ باعث شده تا وزن دستگاه بسیار کاهش پیدا کند وحمل و نقل و جابجایی آن راحت تر باشد. بدنه ی لپ تاپ رنگ قهوه ی موکا یا همان قهوه ای تیره را دارد که به همراه طرح راه راه و سوسماری بدنه جلوه ی خاصی به لپ تاپ ایسوس بخشیده است. براق بودن برنه ی پشتی لپ تاپ هم جذابیت ظاهری را برای عده ای افزایش داده است و هم اینکه بر اثر استفاده ی طولانی مدت ردی از اثر انگشت بر روی آن باقی می ماند. ایسوس نام برند خود را با رنگ نقره ای بر روی روکش قاب پشتی حک کرده که اصالتش را با خود حمل می کند.صفحه نمایش 15.6 اینچی از طریق دو لولا به بدنه وصل می شود و با باز و بسته کردن لولاها می توان صفحه نمایش را با زو بسته نمود؛ البته این صفحه نمایش با زاویه ی 180 درجه باز نمی شود. ابعاد لپ تاپ ایسوس 15.1 x 10.1 x 1.4 اینچ بوده و وزن آن تقریبا 2.3 کیلوگرم است. همانطور که مخشص است این ابعاد نشان از باریک بودن و ضخامت کم لپ تاپ دارند و جذابیت ظاهری دستگاه نیز تحت تاثیر این ضخامت کم افزایش یافته است.

هنگامی که صفحه نمایش را باز می کنیم، بدنه ی داخلی لپ تاپ را مشاهده خواهیم کرد؛ طرح کت و شلواری بدنه در کنار صفحه نمایش و حاشیه های مات و صفحه کلید مات کیبورد ترکیب زیبایی را بوجود آورده است. تاچ پد لپ تاپ ایسوس a53u در مرکز قرار ندارد و کمی به سمت چپ متمایل شده است. کلیدهای راست و چپ تاچ پد به رنگ نقره ای طراحی شده اند. رنگ نقره ای و رنگ قهوه ای تیره ی لپ تاپ از ویژگی های ظاهری برحسته ی لپ تاپ هستند. صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس a53u دارای اندازه ی استاندارد 15.6 اینچی است و در دسته ی نوت بوک ها قرار می گیرد، فناوری ساخت نمایشگر در لپ تاپ ایسوس a53u از نوع ال ای دی led می باشد. شاید دقت تصویر اچ دی hd کمی ناامید کننده باشد؛ اما این کیفیت تصویر در کنار پنل ال ای دی و دیگر مشخصات تصویر می تواند رضایت کاربران را جلب کند. وضوح و رزولوشن تصویر در این لپ تاپ 1366×768 پیکسل است، که امکان تماشای با کیفیت فیلم و محتوای تصویری را فراهم می آورد. روکش ماتی که بر روی صفحه نمایش کشیده شده است، از خستگی چشم کاربر در اثر استفاده ی طولانی مدت جلوگیری می کند. زاویه دید لپ تاپ ایسوس a53u سری a تا حدودی رضایت بخش است؛ البته این زاویه ی دید در مقایسه با مدل های بالارده ی لپ تاپ پایین است؛ اما برای این لپ تاپ و در این رنج قیمت چنین زاویه دید و کیفیت تصویری مناسب به نظر می رسد.

سخت افزار و باتری

باتری لپ تاپ ایسوس a53u

می دانید که بخش سخت افزاری لپ تاپ و سایر دستگاه های دیجیتالی همواره حرف اول را می زند و مهمترین بحث برای تعیین قدرت و سرعت لپ تاپ بخش سخت افزاری آن است. آنچه که به عنوان موتور اصلی لپ تاپ عمل می کند و در واقع مغز دستگاه است، پردازنده می باشد. پردازنده ی مرکزی لپ تاپ ایسوس a53u از پردازنده های شرکت AMD بوده و از نسل Dual-Core می باشد که از چهار هسته تشکیل شده است. مدل پردازنده ی لپ تاپ AMD E2 بوده و دارای سرعت و فرکانس 1.65 گیگاهرتز می باشد. این پردازنده ی وظیفه ی سنگین پردازش را بر عهده دارد.حافظه ی کش در نظر گرفته شده برای این پردازنده 3 مگابایت است. همچنین حافظه ی رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3 و حافظه ی داخلی 320 گیگابایت از نوع هارددیسک و پردازنده ی گرافیکی Radeon HD 6320 از مشخصات سخت افزاری قابل توجه لپ تاپ ایسوس A53u هستند که لازم است قبل از خرید لپ تاپ این مشخصات را بررسی کنید و در صورت راه اندازی کار شما و برطرف کردن نیازهای شما نسبت به خرید لپ تاپ ایسوس A53U اقدام کنید. حافظه ی داخلی 320 گیگابایتی لپ تاپ توانایی چرخش 5400 دور در دقیقه را دارد و همچنین حافظه ی رم نیز که 4 گیگی بوده قابلیت افزایش به 8 گیگ را دارد. باتری 6 سلولی لیتیوم یونی این دستگاه را تغذیه می کند و وظیفه ی تامین انرژی  لپ تاپ را بر عهده دارد.

پورت ها و اتصالات

از نظر طراحی لپ تاپ ها طوری طراحی شده اند که هم از نظر ظاهری جذابیت داشته باشند و هم اینکه دسترسی راحتی برای اتصالات داشته باشند. یعنی اینکه پورت ها و اتصالات لپ تاپ در جایی قرار گیرند که کاربر به راحتی بتواند از آنها استفاده کند. لپ تاپ ایسوس A53U نیز که از این قاعده مستثنی نیست و از همین طرح پیروی می کند. پورت ها و درگاه های ارتباطی در لبه های سمت راست و چپ لپ تاپ جاسازی شده اند. پورت هایی که در این لپ تاپ وجود دارند، پورت HDMI و VGA و 3 پورت USB و خروجی میکروفون و هدفون و پورت LAN می باشد. همچنین این لپ تاپ دارای درایو نوری DVD±RW می باشد و از کارتخوان Memory Card Reader نیز پشتیبانی می کند. از فناوری های ارتباطی بی سیمی که در این لپ تاپ پشتیبانی می شوند، فناوری وای فای استاندارد 802.11b/g/n است که به راحتی می توان از این فناوری استفاده نمود. در نهایت می توان گفت که لپ تاپ ایسوس نوت بوک 15.6 اینچی با پردازنده ی AMD و حافظه ی رم 4 گیگی می تواند گزینه ی مناسبی برای انجام امور روزانه باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Amd Phenom
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon HD 6320
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb2.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، باتری، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

خواستم از سایت خوب و قابل اعتمادتون نهایت تشکر رو بکنم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Amd Phenom
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon HD 6320

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb2.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، باتری، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک ایسوس A53U

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم