اتو بخار فیلیپس GC2994

  • اتو بخار فیلیپس GC2994 با توان 2400 وات
  • دارای مخزنی با ظرفیت 320 میلی لیتر
  • جنس کفی استیم گلاید ضدخش
  • بخاردهی لحظه ای 40 گرم
  • دارای سیستم ضد رسوب
  • دارای قابلیت ضدچکه

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت اتو بخار فیلیپس GC2994

اتو بخار فیلیپس GC2994 یکی از اتوبخارهایی است که با موتور قدرتمند و کیفیت ایده آل توسط برند معتبر philips تولید و روانه ی بازار شده است. این اتو بخار خوش ساخت دارای طراحی کاربرپسند و خاصی است، نحوه ی استفاده از این دستگاه از طریق پیچ چرخشی قرار گرفته در مرکز بدنه انجام می گیرد. با پیچاندن و چرخش این پیچ ولومی قدرت و میزان بخاردهی اتو بخار تنظیم می شود. نوتور قدرتمند 2400 واتی این دستگاه در کنار بخاردهی لحظه ای 40 گرم در دقیقه و بخاردهی پیوسته 150 گرم در دقیقه می تواند انواع لباس ها را صاف و یکدست کند. این موتور قدرتمند با این توان بالا در مدت زمانی بسیار کم اتو را آماده و شروع به کار می کند و برخلاف اتوهای کم قدرت لازم نیست منتظر گرم شدن آن بمانید آن هم مدتی طولانی. برای فعال کردن و استفاده از سیستم عملکرد لحظه ای کافی است دکمه ی مربوط به بخاردهی لحظه ای را فشار دهید، تا بخار با قدرت و فشار زیاد از منافذ کف اتو خارج گردد.

مشخصات اتو بخار فیلیپس gc2994

اتو بخار فیلیپس GC2994 دارای مخزنی به ظرفیت 320 میلی لیتر است، این مخزن که قابلیت جدا شدن از بدنه ی اتو را ندارد از راه دریچه ای که برایش در نظر گرفته شده است پر یا خالی می شود. قابلیت تمیز کنندگی آسان در کنار سیستم ضد رسوب از تشکیل رسوب در منافذ اتو جلوگیری می کند و مانع کاهش بازدهی اتو خواهد شد. قابلیت ضد چکه نیز از ویژگی های کاربردی دیگری است که از تشکیل لکه بر روی لباس جلوگیری کرده چرا که از چکه کردن آب از مخزن بر روی لباس جلوگری می نماید. جنس کفی اتو فیلیپس SteamGlide استیم گلاید بوده و شکل منافذ و نحوه ی قراری گیری و آرایش آنها نیز خاص می باشد. این چیدمان و ساختار باعث شده که اتو راحت تر و سریع تر بر روی لباس ها حرکت کرده و انواع لباس را در مدت زمانی کوتاه صاف کند.

طراحی و ساختار اتو بخار فیلیپس 2994

طراحی اتو بخار فیلیپس gc2994

اتو فیلیپس GC2994 مانند دیگر اتو بخارهای این شرکت ابعاد کوچک و خوش دستی دارد. اندازه ی 312 × 147 × 127 میلی‌متری برای اتوبخار نامبرده حرکت دادن و کار کردن با این دستگاه را آسان نموده است و در مدت زمان طولانی باعث خستگی شما نخواهد شد. فیلیپس برای رنگبندی این اتو از دو رنگ محبوب آبی تیره و سفید استفاده برده است، که باعث افزایش جذابیت ظاهری آن شده است. اتو فیلیپس در قسمت نوک بسیار باریک و تیز شده است، این حالت تیزی و باریکی دسترسی اتو را به قسمت های غیر قابل دسترسی لباس، مانند یقه و بین دکمه ها و ... آسان کرده است.مخزنی از جنس پلاستیک شفاف در این اتو تعبیه شده مه دارای ظرفیت 320 میلی لیتری است، این مخزن شما را از شر پر کردن های پی در پی مخزن خلاص می کند و می توان ساعتها با این میزان آب لباس های چروکتان را اتو کنید. بر روی دسته ی اتو بخار دریچه ای وجود دارد، آب مخزن از طریق این دریچه وارد می شود، کافی است درپوش را بردارید و آب را بریزید. بر روی دسته همچنین دکمه های مربوط به اسپری کردن آب و عملکرد لحظه ای فشار بخار وجود دارد. که با فشار دادن دکمه های مربوطه می توان عملکرد مورد انتظار را فعال نمود.

کابل برق این اتو بخار 2.5 متر طول دارد و در محل اتصال سیم به بدنه ی اتو نیز دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد. این قابلیت حرکت آزادانه و همه جانبه را برای اتو به ارمغان آورده است. یر روی این سیم روکشی از جنس پارچه استفاده شده، این روکش بافتهای بسیار ریزی دارد و مقاومت آن را بسیار بالا می برد و از سیم در برابر ضربه ها و صدمات احتمالی محافظت خواهد کرد. کفی از جنس استیم گلاید حرکت روان و راحتی را برای اتو بخار به همراه داشته و از خط و خراش برداشتن کفی اتو جلوگیری می کند.

عملکرد اتو فیلیپس GC2994

عملکرد اتو بخار فیلیپس gc2994

تنظیم بخاردهی از طریق پیچ چرخشی که در وسط اتو تعبیه شده، میسر می شود. یک پیچ ولومی برای تنظیم میزان بخاردهی به کار رفته است، که شما می توانید متناسب با نوع و جنس پارچه میزان فشار بخار و درجه حرارت را تنظیم کنید. اگر از روی جنس و بافت پارچه درجه حرارت و فشار بخار را تنظیم کنید، هر گز با مشکلاتی مانند سوختیگ و برق انداختن و نخ کش شدن و ... روبرو نخواهید شد. اگر دقت کرده باشید برخی از اتوها، باعث برق انداختن لباس می شوند و یا اینکه خطی از رسوبات سفید رنگ را بر روی لباس جا می گذارند، قابلیت جدیدی به نام رسوب زدیی داخلی Slider در این اتو بخار فیلیپس پشتیبانی می شود، که مانع از تشکیل رسوب داخلی می گردد و از گرفتگی منافذ توسط ریوب جلوگیری می کند. بر اثر گرفته شدن منافذ کفی اتو بوسیله ی رسوب، بازدهی و عملکرد اتو بسیار کاهش می یابد. بر روی دسته ی اتو بخار دو دکمه مربوط به دکمه ی اسپری آب و دکمه ی بخاردهی لحظه ای قرار گرفته، با فشار دادن هر کدام از دکمه ها می توان از اسپری آب و یا فشار بخار مضاعف بهره برد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع اتو
اتو بخار
شماره مدل
GC2994
توان مصرفی
2400 وات
پایه ضد لغزش
1
1
بخاردهی عمومی
1
بخاردهی پیوسته
40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
150 گرم در دقیقه
بخاردهی در نوک اتو
1
قابلیت تنظیم میزان بخار
1
تنظیم خودکار دما
1
توزیع یکنواخت دما
1
مخزن آب
1
ظرفیت مخزن آب
320 میلی لیتر
جنس مخزن
پلاستیک
تمیز کننده خودکار
1
جنس بدنه
پلاستیک
جنس کفی
استیم گلاید
نوع عملکرد
چرخشی و فشاری
اسپری آب
1
قابلیت چرخش سیم
1
طول شلینگ
2.5 متر
حجم بخار مضاعف
150 گرم
ابعاد صفحه
312 × 147 × 127 میلی‌متر
سیستم ضد رسوب
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

اتو فیلیپس 2994

اتو بخار فیلیپس 2994 بسیار با کیفیت و ایده آله و ارزش خرید تو این قیمت را دارد.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

نوع اتو
اتو بخار
شماره مدل
GC2994
توان مصرفی
2400 وات
پایه ضد لغزش
بخاردهی عمومی
بخاردهی پیوسته
40 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
150 گرم در دقیقه
بخاردهی در نوک اتو
قابلیت تنظیم میزان بخار
تنظیم خودکار دما
توزیع یکنواخت دما
مخزن آب
ظرفیت مخزن آب
320 میلی لیتر
جنس مخزن
پلاستیک
تمیز کننده خودکار
جنس بدنه
پلاستیک
جنس کفی
استیم گلاید
نوع عملکرد
چرخشی و فشاری
اسپری آب
پایه ضد لغزش
قابلیت چرخش سیم
طول شلینگ
2.5 متر
حجم بخار مضاعف
150 گرم
ابعاد صفحه
312 × 147 × 127 میلی‌متر
سیستم ضد رسوب

اتو بخار فیلیپس GC2994

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم