سرخ کن فیلیپس HD9240

  • سرخ کن فیلیپس  HD9240 با ظرفیت 3 لیتر
  • 4 کارکرد سرخ کردن، پختن، بریان کردن و گریل
  • دارای سیستم قطع کن خودکار
  • مجهز به تکنولوژی Rapid Air
  • 80درصد کاهش چربی غذا
  • دارای تایمر 60 دقیقه ای

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت سرخ کن فیلیپس HD9240

سرخ کن فیلیپس HD9240 از سرخ کن های با کیفیت و پرکاربردی است که با توان 2100 وات و ظرفیت 3 لیتر از پس رفع نیازهای شما برخواهد آمد. سرخ کن فیلیپس hd9240 به سری سرخ کن های Airfryer تعلق دارد، این محصول از کاربردهای سرخ کردن، بریان کردن و پختن و گریل کردن پشتیبانی می کند و از این رو به عنوان یک محصول چند کاربرده می تواند رضایت شما را بدست آورد. وجود صفحه نمایش لمسی بر روی بدنه ی مشکی رنگ این دستگاه کارآیی و عملکرد آن را راحت تر کرده است، شما می توانید به سادگی توابع مختلف را فعال کنید. درجه حرارت و زمان شروع به کار و مدت زمان پخت از طریق این صفحه نمایش تعیین می شود. دیگ بزرگ مشکی رنگی که در واقع به محفظه ی سرخ کن مشهور است پلاستیکی بوده و کیفیت ساخت نسبتاً خوبی دارد، محفظه ی سرخ کن نیز که داخل این دیگ قرار گرفته حجمی برابر 3 لیتر دارد. سینی که داخل این محفظه قرار می گیرد از جنس تفلون بوده و خاصیت نچسب دارد، بصورتی که هیچ نوع ماده ی غذایی به کف سینی نمی چسبد. داخل این سینی یک توری از جنس فلز تعبیه شده تا روغن اضافی را از خود عبور دهد و مواد غذایی سرخ شده بدون روغن و سالم در دسترس کاربر قرار گیرند.

سرخ کن فیلیپس hd9240

تکنولوژی Rapid Air در سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس hd9240 از فناوری خاص Rapid Air بهره گرفته شده است، این فناوری برای به چرخش درآوردن هوای داغ درون محفظه از المنتی حرارتی و فن استفاده کرده است. یعنی قرارگیری المنت حرارتی به شکل حلزونی پیچیده شده و فنی در بالای المنت هوای داغ را درون محفظه ی سرخ کن به جریان درمی آورند و باعث می شوند هوای داغ با فشار زیاد به سمت مواد غذایی در جریان باشد. در نتیجه ی چنین فشار هوایی قطرات روغن فرصت ماندن و نفوذ کردن در مواد خام را پیدا نخواهند کرد و مواد غذایی سرخ شده سالم تر و کم روغن تر خواهد بود. همچنین از دیگر قابلیت های این سرخ کن، می توان به طراحی خاص کف سینی اشاره کرد، که به Starfish مشهور است. این طراحی باعث می شود هوایی که به کف سینی انتقال داده می شود به بالای محفظه هدایت شود و این چرخه همچنان ادامه پیدا می کند و هوای داغ به هماره فطرات روغن از بالا به پایین و پایین به بالا به دور غذا می چرخد.

سرخ کن فیلیپس hd9240

سایر امکانات و قابلیت ها سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس hd9240 دارای توان مصرفی 2075 وات بوده و با این توان می تواند صرف مدت زمانی کوتاه غذای مورد علاقه ی شما را بصورت سالم و بدون روغن تحویل شما دهد. بدنه ی دستگاه سرخ کن در قسمت جلویی به نمایشگری لمسی مجهز است، که آیکون ها و دکمه های آن با رنگ نارنجی طراحی شده اند، ترکیب بدنه ی مشکی رنگ و رنگ نارنجی دکمه ها طراحی شکیلی از این سرخ کن به همراه آورده است. دکمه های تعبیه شده بر روی بدنه ی سرخ کن شامل دکمه ی مربوط به تنظیم دما و تنظیم مدت زمان پخت و تنظیم شروع به کار و دکمه ی پاور یعنی خاموش و روشن شدن دستگاه می شود.با این قابلیت ها شما می توانید مدت زمان پخت مواد غذایی را متناسب با نوع مواد غذایی و مدت زمان لازم برای طبخ تعیین کرده و دمای لازم را نیز خودتان انتخاب کنید، همچنین این سرخ کن دارای تایمر 60 دقیقه ای می باشد، در قسمت جلویی دستگاه، یک نمایشگر و تعدادی دکمه‌ی لمسی وجود دارد. این کلیدها به ترتیب برای تنظیم دما، مدت زمان پخت، شروع به کار و روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می‌شوند. یک دکمه نیز برای ذخیره‌کردن تنظیمات دلخواه شما وجود دارد. در این حالت دیگر به تنظیم دستی دما و زمان نیازی ندارید و با فشردن یک دکمه همه‌ی این تنظیمات فراخوانی و اجرا می‌شوند. به دلیل اینکه در این سرخ کن به میزان بسییار کمی از روغن استفاده می شود و تا سقف 80% در مصرف روغن کاهش ایجاد می کنند از همین رو غذاهایی که توسط این سرخ کن تهیه می شوند بسیار سالم و مفید هستند . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD9240
سری مدل
سری Avance Collection
کاربرد سرخ کن
سرخ کن، بریل کردن، گریل کردن و پختن
توان مصرفی
2075 وات
صفحه نمایش
1
نمایشگر لمسی
1
چراغ نشانگر
1
درجه حرارت قابل تنظیم
1
تایمر
دارای تایمر 60 دقیقه ای
ظرفیت
3 لیتر
قابلیت پخت بدون روغن
1
پخت به وسیله چرخش هوای گرم
1
زنگ پایان
1
فیلتر
1
خاموش شدن خودکار
1
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
1
قابلیت تفکیک قطعات
1
پایه ضد لغزش
1
طول کابل
1 متر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سلام ببخشید دفترچه راهنما و طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس رو ندارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

مدل
HD9240
سری مدل
سری Avance Collection
کاربرد سرخ کن
سرخ کن، بریل کردن، گریل کردن و پختن
توان مصرفی
2075 وات
صفحه نمایش
نمایشگر لمسی
چراغ نشانگر
درجه حرارت قابل تنظیم
تایمر
دارای تایمر 60 دقیقه ای
ظرفیت
3 لیتر
قابلیت پخت بدون روغن
پخت به وسیله چرخش هوای گرم
زنگ پایان
فیلتر
خاموش شدن خودکار
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
قابلیت تفکیک قطعات
پایه ضد لغزش
طول کابل
1 متر

سرخ کن فیلیپس HD9240

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم