دفترچه راهنمای فارسی مایکروویو ال جی mh8265

  • کامل ترین دفترچه راهنمای فارسی مایکروویو ال جی  8265
  • دارای تمامی نکات و هشدارهای کار با آن 
  • دارای انواع منو و راهنما جهت پخت انواع غذا
  • تعداد صفحات : 52 صفحه 
  • جنس صفحات : کاغذ گلاسه  
  • توضیح با استفاده از عکس و مثال 
  • قابل استفاده برای مدل های CIS و DIS
  • صفحات تمام گلاسه ( مقاوم در برابر آب )
    ✅ این محصول چاپ شده و فایل PDF نمی باشد 
مرجع:
تولید کننده :
95,000 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
28 نظر
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

 راهنمای فارسی مایکروویو mh8265dis

بدون شک یکی از پرفروش ترین مدل های مایکروویو ال جی مدل mh8265  می باشد . این مدل هم از نظر قیمت و هم از نظر کارایی تقریبا یکی از بهترین مدل های ال جی است. پخت گریل و گریل ترکیبی در 8265 می تواند انواع غذاهای کبابی را با آن درست کرد . یکی دیگر از ویژگی که شاید بتوان گفت بیشتر از همه ی آن کارایی دارد نحوه گرم کردن غذا در آن است که به چندین صورت دارای حالت گرم کردن از جمله گرم کردن با زمان مشخص ، گرم کردن سریع و چندین نوع دیگر می تواند کار کند .یکی از بزرگترین کمبودهایی که این مایکروویو داشته و دارد نبود یک دفترچه راهنمای به زبان فارسی می باشد . نحوه استفاده و نحوه کار با منوهای آن یکی از نقص های مدل 8265  است بنا براین گروه هنارک تصمیم گرفتیم که دفترچه انگلیسی آن را ترجمه نماییم .

ترجمه فارسی مایکروویو 8265cis ال جی

دفترچه راهنمای فارسی مایکروویو ال جی مدل  8265 که توسط تیم هنارک تهیه شده است  به صورت کامل نکات استفاده , هشدار ها و نکات اضافی , خطرات جانبی , راهنمای استفاده از منوهای موجود در مایکروویو , پرسخ و پاسخ های عمومی و چندین نکات دیگر در این دفترچه شرح داده شده است . دفترچه 8265 که از راهنمای اصلی آن گرفته شده به صورت کاملا فارسی و کاملا ساده و مفهومی توضیح  داده شده است . یکی دیگر از موارد این دفترچه نحوه استفاده اصولی از آن است . به عبارت دیگر زمانی که شما مایکروویو mh8265  ال جی را خریداری می نمایید در صورتی که کار با آن را نمی دانید نمی توانید از تمامی قابلیت های آن استفاده کنید .

هشدارهای استفاده صحیح از مایکروویو

زمانی که 8265 را خریداری می کنید باید اصول استفاده آن را حتما رعایت نمایید تا در طول استفاده از مایکروویو خطرات استفاده و آسیب های وارده به آن  را به حداقل ممکن رسانده و بتوانید حداقل از بیشترین طول عمر آن بهره ببرید . همانطور که در دفترچه توضیح داده شده و تاکید بسیاری برآن دارد خطرات استفاده کودکان و افراد دارای معلولیت می باشد . کودکان زیر 8 سال و افراد دارای معلولیت خاص به طور مطلق نمی توانند از آن استفاده نمایند همچنین افرادی که معلولین آنچنانی ندارند و یا افراد بالای 8 سال زیر نظر والدین می توانند از مایکروویو استفاده کننند 

فهرست بعضی از غذاهایی مورد استفاده از 8265

طبق دفترچه راهنمای فارسی مایکروویو ال جی  mh8265dis  فهرست غذاهای که می توان در این مایکرووی استفاده کرد در همین بخش توضیح داده می شود .

گریل یا کباب کردن , گریل ترکیبی , پخت انواع گوشت به صورت کبابی و موفته کردن , گرم کردن غذا به چندین صورت , یخ زدایی گوشت و هرچیزی که فریز شده است , تهیه انواع شکلات و خامه

همانطور که در بالا ذکر گردید این مایکروویو قادر است به صورت چندین نوع گوشت را کباب کند . یکی دیگر از قابلیت های پخت این مدل هوشمند بودن و قابلیت اینورتر است . قابلیت هوشمند آن می تواند نحوه پخت غذاهای قرار داده شده را به طوز خودکار اجرا کند که می توان از دردسرهای نحوه پخت کم کرد .

فهرست قابلیت پخت انواع غذا

مایکروویو ال جی مدل 8265 با دارا بودن بیش از 40 منوی پخت غذا می تواند یکی از کامل ترین دفترچه های قابل استفاده باشد .  غذاهای مانند انواع کباب کردن , انواع نحوه گرم کردن غذا , انواع یخ زدایی مواد یخ زده , انواع دسر و پیش غذا و مهم تر از آن می توان به غذاهای هندی و عربی و اروپایی اشاره کرد که هم دستور ساخت و هم دستور پخت آ« در درفترچه آورده شده است . 

قابلیت اینورتر

توانایی اینورتر در مایکروویو ال جی mh8265dis همان طور که در راهنمای دفترچه فارسی آن توضیح داده است  می تواند مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورد و دیگر مجبور نیستید بابت هر بار استفاده از این مایکرو هزینه برق زیادی پرداخت نمایید . مگنت های استفاده شده به صورت اینورتر از خاموش و روشن شدن های زیاد آن جلوگیری می کنند و همین امر باعث کاهش انرژی مصرفی می گردد .

سخن پایانی در مورد تهیه دفترچه فارسی 8265

راهنمای دفترچه فارسی مایکروویو مدل mh8265cis توسط فروشگاه هنارک تهیه شده و به صورت یک دفترچه چاپ گردید. در این دفترچه متن ها به صورت کاملا واضح و مفهومی شرح داده ایم و همچنین استفاده از یک سری نکاتی که از تجربیات دیگر مصرف کنندگان می باشد در این راهنما گنجانده شده است لازم به ذکر است تجربیات مصرف کنندگان در راهنما به زبان اصلی موجود نمی باشد و بطور اختصاصی در رهنمای فارسی آن استفاده شده است

جهت خرید و استفاده از این راهنما از طریق همین بخش اقدام نمایید و بعد از خرید به صورت پیشتاز برای شما ارسال می گردد .  

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (28)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 28 customer reviews

سلام .خسته نباشیدـ ببخشید من میخوام این دفترچه راهنما رو سفارش بدم

سلام .خسته نباشیدـ ببخشید من میخوام این دفترچه راهنما رو سفارش بدم ولی موقع ثبت سفارش همش پیغام میده مشکل در ارسال کد تایید.چیکار باید انجام بدم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز گاهی به خاطر شلوغی شبکه های همراه پیامک وزود به پنل دیر میرسند . می توانید از طریق ایمیل اقدام فرمایید
خرید تایید شده

دفترچه راهنما

ممنون. محصول چهار ۵ روزه رسید دستم. قابل استفاده بود‌

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
خرید تایید شده

دفترچه

سلام من ۲ خرداد سفارش دادم چند روزه به دستم میرسه ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز معمولا سفارشات 3-الی 4 رزه به دست مشتری میرسه
خرید تایید شده

دریافت کد رهگیری پست

من سفارش رو روز پیش قطعی و پرداخت کردم<br /> آیا امروز ارسال میشه و کد رهگیری برام میفرستین ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام - سفارشات روز بعد ارسال می گردد و کد رهگیری هم ارسال میشه براتون
خرید تایید شده

سوال

سلام، برای خرید دفترچه فارسی مایکروفر فقط نوشتن آدرس کافیه؟؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام - بله

دفترچه راهنمای فارسی مایکروویو ال جی mh8265

95,000 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم