سرویس قابلمه ناسا الکتریک NS-6040

  • سرویس قابلمه 40 پارچه چدن ناسا NASA NS-6040
  • دارای 4 عدد قابلمه 
  • دارای 1 عدد ماهیتابه ی رژیمی 28 سانتی متری
  • مجهز به دستگیره های سیلیکون نسوز
  • دارای یک عدد شیر جوش 
  • دارای درب های شیشه ای پیرکس
  • دارای سرویس کفگیر و ملاقه
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

سرویس قابلمه ناسا الکتریک NS-6040

سرویس قابلمه ناسا الکتریک مدل NS-6040 شامل ظروفی مقاوم و با کیفیت بوده و می توانید به دوام و سلامت آنها مطمئن باشید، این مجموعه عالی و بی نظیر از جنس آلومینیوم 4 لایه ساخته شده و به این شکل حرارت به صورت یکنواخت در آن‌ها پخش می گردد، در نتیجه تمامی قسمت‌های غذای شما حرارت گرفته و پخته می شود، بدون آنکه قسمتی از غذای شما نپخته و قسمتی دیگر بسوزد. اگر می خواهید یک آشپزی آسان و لذت بخشی با قابلمه های نچسب می گردید. این سرویس قابلمه گزینه ایده آل و عالی برای شما است. مجموعه ای قابلمه شیک با طراحی شیک می تواند هر نوع غذایی را در آن طبخ و سفره ای رنگین را برای خانواده پهن کرد. یان سرویس قابلمه به کلی شامل 40 پارچه است انواع سایز در قابلمه ها می تواند غذاهای خوب و لذیذ را برای افراد فراهم کند و بسته به تعداد خانوده تان یا مهمان هایتان یکی از این قابلمه ها را انتخاب کنید تا در کوتاه ترین زمان غذا های متنوع و خوشمزه را برای شما فراهم کند. درکنار این قابلمه ها یک ماهیتابه هم شرکت ناسا تولید کرده است که به صورت دو طرفه است در این ماهیتابه می توان غذاهای رژیمی، سالم و کم چرب را درمدت زمانی کوتاه آماده کنند. بر روی تمامی قابلمه‌ها، شیرجوش و ماهیتابه معمولی این مجموعه درپوش شیشه‌ای از جنس پیرکس همراه با استیل ضد زنگ قرار گرفته است که موجب پخت سریع‌تر مواد غذایی می‌شود. این درپوش‌های ترکیبی از پیرکس و استیل مورد استفاده برای سرویس در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارند و با استفاده طولانی مدت از آن‌ها تغییری دررنگ استیل درپوش ایجاد نخواهد شد. جنس لایه بیرون قابلمه ناسا الکتریک ns-6040 چدن است و لایه داخلی قابلمه ها از جنس سرامیک است که مواردی همچون خش و شوختگی مقومت بالایی دارد. دستگیره‌های این سرویس با استفاده از روکش سیلیکونی پوشانده شده است که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری محصول موجب شده که در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی داشته باشد و داغ نشود. درنتیجه امکان جابه‌جایی راحت‌تر این سرویس به هنگام کار برای مصرف‌کنندگان وجود دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس قابلمه ناسا‌الکتریک مدل NS-6040 مجهز بودن کف تمامی قابلمه‌ها به شعله پخش‌کن می‌باشد که موجب پخت یکنواخت مواد غذایی می‌شود و از هدررفتن، سوختن و نیم پز ماندن مواد غذایی پیشگیری می‌کند. با خرید سرویس قابلمه ناسا الکتریک ns-6040 شما دستگیره، دستکش، پیش بند، کف گیر و ملاقه 5 تکه و ست چاقو های سرامیکی و..... را دریافت خواهید نمود. 
سرویس قابلمه ناسا الکتریک ns6040

قطعات و اجزای سرویس قابلمه ناسا الکتریک NS-6040 

قطعات اجزای سرویس قابلمه ns6040

سرویس قابلمه ناسا الکتریک ns-6040  دارای 4  عدد قابلمه گود در سایزهای متفاوت بوده که می توانید در موقعیت های مختلف و بر اساس تعداد پیمانه ای که قرار است در آن طبخ شود استفاده و به کار ببرید، قابلمه ها با سایز های 20 سانتی متر، 24 سانتی متر، 28 سانتی متر، دستان شما را برای پذیرایی از مهمانانتان و یا طبخ چند نوع غذا همزمان باز می گذارد. همچنین این سرویس قابلمه دارای یک عدد ماهیتابه با سایز 28 می باشد که می توانید در آن غذاهای لذیذ سرخ کردنی تان را آماده و از خوردن آن لذت ببرید. سرویس کاملی که با تهیه آن نیازی به خرید قطعه دیگری در آشپزخانه شما در سری قابلمه هایتان نیست، به همراه آن یک عدد پیشبند، دستگیره ها و دستکش ها سرویس شما را کامل‌تر نیز می کنند، به این ترتیب با خرید این سرویس قابلمه چدنی خوب همه ملزومات را باهم دریافت می کنید.


سایر امکانات سرویس قابلمه ناسا الکتریک ns-6040

از جمله ویژگی‌های قابل ذکر و عالی در این سرویس قابلمه NS-6040  به کار رفتن فناوری جالب در کف قابلمه‌ها و ماهیتابه‌هاست، کف این قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها دارای شعله پخش‌کن بوده و به این ترتیب حرارت به طور یکنواخت در سطح آن توزیع می‌گردد که باعث پخت بهتر و یکدست‌تر غذا می‌شود، یک ته دیگ یکنواخت، خوش رنگ و خوشمزه نتیجه وجود این شعله پخش‌کن خواهد بود به علاوه طعم و طبخ بهتر غذا از این طریق امکان‌پذیره و شما غذایی با کیفیت بیشتر سر سفره‌هایتان خواهید برد. این مجموعه سرویس قابلمه قابلیت استفاده روی انواع اجاق‌ها شامل اجاق‌های گازی، برقی، هالوژنی و سرامیکی را داشته و استفاده از آن شما را به غذاهایی با طعم و مزه عالی می‌رساند.
 سرویس قابلمه ناسا ns-6015 دارای قابلمه هایی در اندازه های مختلف 20 ، 24 ، 28 و 32 سانتی متری و همچنین یک عدد ماهیتابه 28 سانتی متری می باشد. این ماهیتابه و قابلمه ها می توانند آشپزی راحت و بی دردسری را برایتان فراهم آورند. بر روی این قابلمه ها و ماهیتابه دربی شیشه ای از جنس پیرکس قرار گرفته است. این درب های شیشه ای در برابر ضربه و حرارت مقاومت زیادی دارند و به این راحتی شکسته نمی شوند. گفتنی است که به همراه این سرویس قابلمه دستبند و پیشبند نیز ارائه می شود. دستگیره های سرویس قابلمه ی ناسا NS-6040 از جنس سیلیکون هستند و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند، یعنی این دستگیره ها گرم و داغ نمی شوند و به راحتی می توان قابلمه را با دست بلند کرد بدون اینکه نگران سوختن دستتان باشید. فروشگاه اینترنتی هنارک یکی از فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی برقی و لوازم آشپزخانه و ... می باشد، که انواع سرویس قابلمه،سرویس چاقو و سرویس قاشق و ... را در اختیار کاربران می گذارد. قیمت سرویس قابلمه 40 پارچه چدن ناسا ns-6040 بسیار مناسب بوده و همین باعث می شود که خریداران زیادی در سطح کشور داشته باشد
سایر امکانات سرویس قابلمه ns6040
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

سرویس قابلمه ناسا الکتریک NS-6040

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم