ترازو دیجیتالی ناسا الکتریک NS-1153

  • ترازو دیجیتالی ناسا الکتریک NS-1153 با نمایشگر دیجیتال 
  • مجهز به کلید Unit
  • مجهز به حالت MODE
  • دارای فناوری TARA
  • دارای کاسه استیل نقره ای رنگ 

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات ترازو دیجیتالی ناسا الکتریک NS-1153

ترازو دیجیتالی ناسا الکتریک NS-1153 با طراحی زیبا و کیفیت عالی و با داشتن فناوری هایی همچون عملکرد تارا و خاموش کننده خودکار و قابلیت خطا ER یک انتخاب هومند برای کسانی که قصد خرید ترازو دیجیتالی را دارند.  دقت اندازه گیری این ترازو یک گرم می باشد. ترازوی آشپزخانه ناسا الکتریک مدل NS-1153 قابلیت اندازه گیری با دو واحد گرم و انس را دارد. برای تبدیل حالت، کلید Mode را برای انتخاب عملکرد مثلوزن کردن، مقدار آب، شیر، روغن و آرد فشار دهید سپس دکمه واحد Unit را برای انتخاب واحد مورد نظر فشار دهید.جنس بدنه ترازو ناسا الکتریک  NS-1153بی‌نظیر از پلاستیک مرغوب بوده و به راحتی قابل نظافت می‌باشد،علاوه براین کاسه استیلی از جنس استیل ضد رنگ این ترازو قابل جدا شدن بوده و می‌توانید پس از اتمام کارتان به سادگی آن را برداشته و شستشو دهید، به این ترتیب نگه‌داری و نظافت دستگاه کاری ساده خواهد بود. این ترازو مجهز به صفحه دیجیتالی ال سی دی  کاملاً واضح بوده و به همین دلیل خواندن اعداد و اطلاعات از طریق آن ساده است و همین امر کارایی دستگاه را بالاتر می‌برد.در کناره‌های صفحه دیجیتالی دکمه‌های تنظیمات این ترازو تعبیه شده است که شما از طریق آن‌ها می‌توانید عملکردهای دستگاه را استفاده و یا آن را تنظیم کنید، دکمه خاموش و روشن دستگاه جهت روشن کردن و یا خاموش کردن آن، دکمه Z/T جهت عملکرد صفر و تارا، دکمه Unit برای انتخاب واحد اندازه‌گیری در نظر گرفته شده است.حداکثر وزن قابل اندازه گیری5000 گرم مواد غذایی و 1/5 لیتر مایعات است.  این دستگاه دارای دو واحد اندازه‌گیری اونس و گرم می‌باشد و با استفاده از دکمه Unit می‌توانید برای تبدیل این واحدها اقدام کنید. دکمه خاموشی خودکار از دیگر موارد و عملکردهای این ترازوی دیجیتالی است که در واقع باعث بهبود عمر ترازو می‌شود، هربار که ترازوی شما روشن شده و به مدت 2 دقیقه صفر و یا وزن مشخص را نشان دهد، دستگاه خاموش شده و علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف باتری به طول عمر و دوام ترازو نیز کمک می‌کند، ضمناً این ترازو دو عدد باتری قلمی به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند.

ترازو دیجیتالی ناسا الکتریک ns1153

طراحی و ظاهر ترازو دیجیتالی ناسل NS-1153

 دقت در اندازه گیری مواد موقع آشپزی اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال پختن کیک به دقت زیادی نیاز دارد با استفاده از ترازو می توان اندازه مواد را با دقت اندازه گرفت. ترازوی آشپزخانه ناسا الکترین 1153 دقت اندازه گیری 1 گرم عرضه شده بنابراین مواد غذایی مد نظرتان را با دقت بالایی می سنجد. بدنه این ترازو از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای کاسه ای از جنس استیل و قابل شتستشو در ماشین ظرف شویی می باشد. با اندازه‌گیری دقیق و درست انواع خوراکی‌ها مانند آرد، شکر، چاشنی‌ها و... با این ترازو، غذاها و دسر‌های خوش ‌طعم‌ درست خواهید کرد. رنگ مشکی بدنه و کاسه نقره ای رنگ موجب ایجاد ظاهری شکیل و زیبا در این ترازوی خانگی دیجیتال شده است. کاسه استیل ضد زنگ که به راحتی قابل شستشو است، می‌تواند یک انتخاب در نظافت ساده‌تر باشد، می‌توانید پس از هربار کارتان ظرف را از ترازو جدا و آن را شستشو کنید. ترازو ناسا NS-1153 مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی بوده که با دقت بالا و به طور واضح اطلاعات لازم را به شما می‌دهد، در قسمت پایینی این صفحه نمایش سه عدد دکمه جهت تنظیم دستگاه، خاموش و روشن و همچنین عملکرد صفر و تارا تعبیه شده است، با استفاده از دکمه تنظیمات، دستگاهتان را بر روی واحد دلخواهتان تنظیم کنید.حداکثر وزن قابل اندازه‌گیری بر روی این ترازوی دیجیتالی 5000 گرم مواد غذایی است و با دقتی برابر یک گرم عملکردی عالی را به نمایش می‌گذارد، یک ترازوی دیجیتالی خوب، دقیق و با کیفیت که در کاربردهای خانگی انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.

 ترازو دیجیتالی ns1153

سایر امکانات ترازو دیجیتالی NS-1153

کاربرد این ترازو بیشتر در زمانی که شما قصد پختن یک کیک و یا شیرینی خانگی را دارید مشخص می‌شود، با استفاده از اوزان دقیق‌تر در مواد کیک و شیرینی بهتری دریافت خواهید کرد، علاوه بر آن زندگی‌های امروزی و تمایل زیاد افراد به تناسب اندام و توصیه برخی پزشکان تغذیه در رابطه با وزن کردن مواد غذایی قبل از خوردن آن، کاربرد بیشتری از این نوع ترازو را در زندگی‌های افراد نمایان می‌کند.یک ترازوی دیجیتالی دقیق در هر آشپزخانه‌ای نیاز است تا غذاهای مدرن امروزه را بهتر و با کیفیت‌تر تهیه کنید و وجود آن در هر خانه‌ای لازم و ضروری است، ترازوی آشپزخانه ناسا‌الکتریک مدل NS-1153 با وجود عملکرد عالی و دقت بالا انتخاب شایسته‌ای در کاربرهای خانگی روزمره است.ناساالکتریک مدل NS-1153 توانایی اندازه‌گیری در دو واحد گرم و لیتر را دارا ست، برای تبدیل واحدها در این ترازو ابتدا کلید مود را انتخاب و پس از اینکه مود مورد نظرتان را انتخاب کردید می‌توانید با فشردن کلید Unit واحد انتخابیتان را نیز ست کنید. کلید Mode یک کلید چهار حالته با گزینه‌های آب،شیر، روغن، آردمی‌باشد، با انتخاب هر کدام از این حالت‌ها می‌توانید ماده مورد نظرتان را وزن کنید.نبع تغذیه این ترازوی دیجیتالی دو عدد باتری قلمی بوده و سیستم دارای علامت هشدار می‌باشد، به این شکل که هرگاه مواد با وزنی بیشتر از حداکثر وزن در نظر گرفته شده بر روی آن قرار می‌گیرند با نشان دادن علامت Er بر روی صفحه دیجیتالی این اضافه وزن را اعلام می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

ترازو دیجیتالی ناسا الکتریک NS-1153

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم